خانهاخبار
نتیجه نظرسنجی: اسنپ محبوب‌ترین تاکسی اینترنتی به انتخاب کاربران

نتیجه نظرسنجی: اسنپ محبوب‌ترین تاکسی اینترنتی به انتخاب کاربران

بر اساس رای بیش از 2500 نفر از خوانندگان جی‌اس‌ام، شرکت اسنپ با به دست آوردن بیش از 75 درصد آرا عنوان محبوب‌ترین سرویس تاکسی اینترنتی را به دست آورد.
۱۳۹۶/۱۱/۱۴

چند روز پیش از شما پرسیدیم از میان ده‌ها شرکتی که در حوزه تاکسی‌ اینترنتی در سراسر ایران فعالیت می‌کنند، از کدام یک بیشتر استفاده می‌کنید و از خدمات آن رضایت دارید.

در این نظرسنجی بیش از 2500 نفر شرکت کردند که نتایج آن را در تصویر زیر مشاهده می‌کنید. براساس نتایج به دست آمده 2056 نفر از شرکت‌کنندگان به اسنپ رای دادند که 77.56 درصد از کل آرا را شامل می‏‌شود.

پس از اسنپ، شرکت تپ‌سی با فاصله زیاد دوم شد و توانست 10.52 درصد از آرا شرکت‌کنندگان را به دست آورد.

5.19 درصد از شرکت‌کنندگان گزینه سایر را انتخاب کردند؛ به این معنی که از خدمات شرکت‌هایی به جز آنچه در این نظرسنجی نام برده شده بود، استفاده می‌کنند.

اسنپ به خوبی توانسته است سهم بالایی از سفرهای روزانه را از آن خود کند و دامنه فعالیت‌های خود را به شهرهای متعددی گسترش دهد؛ مسئله‌ای که ادامه کار برای شرکت‌های رقیب را بسیار سخت کرده است.

به نظر شما سلطه اسنپ در حوزه تاکسی‌های اینترنتی ادامه پیدا خواهد کرد یا شرکت دیگری می‌تواند آن را از دور خارج کند؟

image

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (22 نظر)

رسول قادری قصر

۱۴۰۲/۸/۹
سلام من در کرمانشاه اسنپ کار میکنم،قیمتها خیلی کم هستش راننده حال ندارم با این همه گرونی، کوچه ها پر دست انداز ،گرانی لوازم یدکی،بعضی از مسافرها چهار نفره اندبعداسنپ میگیرن که قیمت کرایه تو شهریشان حتی کم تر هم در بیاد بعدیک گذینه هست رازی هستید یانه بعد اسنپ هم نمیتونه با یه اره یا نه همیه مشکلات رو بدونه نظر من اینه که مثل تبسی شماره گذاری بشه ونظر گذاری بشه،اکسر باید خیلی انتظار بکشیم در خونه ها،بعضی ها گوشی شون خا موشه،بعضی جواب نمیدن،وبعضی بچه دارن خیلی شلوغ خیلی دست میزنندبه وسایل ماشین بعد طرف فهم بی خیال اینه که شماره گذاری ونظر سنجی بعد از مسافر بشه، ممنون از اینکه اسنپ هم برای مسافر هم برای راننده هست.

مسعود

۱۴۰۲/۵/۳۱
باسلام.
بنده یک راننده اسنپ در شیراز هستم. قیمتها واقعا پایین و افتضاح علی الخصوص از ۷ تا ۱۱ صبح.
عدم تعهد انسپ نسبت به سهمیه بنزین.
برنامه ضعیف و ارسال درخواست سفرها به شعاع ۱ کیلومتر تا رسیدن به مسافر و در نظر نگرفتن خیابانهای یک طرفه و پر ترافیک.
مسافر هم همیشه نیم ساعت تا ۴۵ دقیقه منتظر گرفتن ماشین می‌مونه و این برای اسنپ واقعا نقطه ضعف بزرگی هست که راننده کم شده و دلایل مذکور بیشترین تاثیر رو در روند منفی این شغل به دنبال داره.
و اسنپ فقط برای امتیاز کم کردن رانندگان خوب زرنگ هست.
یا مسئولین اسنپ شیراز از خود شیراز نیستند یا اصلا این کاره نیستند و اصلا براشون مهم نیست.
لطفا پیگیری شود.

Solmaz

۱۴۰۰/۵/۱۴
باسلام
جدیدا راننده های استپ نه ماسک میزنن نه پروتکل های بهداشتی رو رعایت میکنن نه کولر و تهویه درستی دارن قیمتای گزاف هم که میگیرن. من خودم هفته پیش دوبار با اسنپ رفتم ماسک نداشتن امتیاز کم هم دادم اما کسی پیگیری نکرد الان هم کووید مثبت شدم. دیگه هم از اسنپ استفاده نمیکنم. به همه هم گفتم از اسنپ مبتلا شدم

سید

۱۴۰۰/۴/۲
من امروز از راه آهن آمدم بلوار فردوس
۵۳۰۰۰ تومن نوشته بود که به ناچار پرداخت کردم در حالی که رانندگان دیگر خیلی کمتر از این مبلغ حاضر بودند مرا بیاورند. ای کاش کنسل میکردم ولی دیر شده بود.
متاسفانه چند ماهی است میبینم خیلی قیمتهارا بالابردید. اصلا قبلا اینطور نبودید

Mojtaba

۱۳۹۸/۴/۲۶
دوست عزیز برگرد ب آغوش باز آژانس مطمئن باش پشیمون نمیشی من با کمک دوستانم داریم یکاری انجام میدیم و ب زودی این اتفاق میوفته و اختلالی تو برنامهاشون میندازیم ک همه رانندها از آژانس و تاکسی استقبال کنن ب زودی دوستم این اتفاق میوفته