خانهاخبار
Honor 10 هوآوی با طراحی بدون لبه عرضه خواهد شد

Honor 10 هوآوی با طراحی بدون لبه عرضه خواهد شد

افشاگر معروف توئیتر، اخیراً اعلام کرده است که برند آنر در سال آینده گوشی با حاشیه‌های ضخیم ارائه نمی‌دهد و تمامی محصولات جدید آنر هوآوی، نمایشگر کشیده با نسبت ابعاد 2 به 1 دارد.
۱۳۹۶/۱۱/۱۴

در سال گذشته، عرضه محصولات با طراحی بدون لبه به یک روند رایج در میان سازندگان تبدیل شد؛ به دنبال عرضه LG G6 با حاشیه‌های باریک، سامسونگ از گوشی پرچم‌دار Galaxy S8 رونمایی کرد که فاقد حاشیه‌های اضافی است. در نیمه دوم سال 2017، سازندگان بیشتری محصولات با طراحی بدون لبه عرضه کرده بودند؛ هوآوی نیز یکی از این سازندگان است که سری میت 10 از جمله میت 10 و میت 10 پرو را با حاشیه‌های باریک در اطراف نمایشگر ارائه می‌دهد. این شرکت چینی، گوشی‌های دیگری نیز نظیر Honor 7X، Enjoy 7s و Honor View 10 را به بازار عرضه کرده است که حاشیه‌های بسیار باریکی دارند.

image

به همین جهت، ادامه یافتن این روند در سال جدید میلادی دور از ذهن نیست. انتظار می‌رود گوشی پرچم‌دار Huawei P11 یا Huawei P20 با طراحی بدون لبه در سه ماهه اول سال 2018 معرفی شود. به‌تازگی، Roland Quandt، افشاگر معروف توئیتر اعلام کرده که برند Honor در آینده، گوشی‌‌های جدید خود را با طراحی بدون لبه عرضه خواهد کرد. براساس اطلاعات به‌دست آمده، تمامی محصولات جدید این برند که تابع هوآوی است، از نمایشگر کشیده با نسبت ابعاد 18 به 9 استفاده می‌کنند. انتظار می‌رود گوشی پرچم‌دار Honor 10 که در اواخر امسال وارد بازار خواهد شد، با طراحی فاقد حاشیه عرضه شود.

در ادامه نیز، به این موضوع اشاره می‌شود که گوشی Honor 7X در سه ماهه دوم سال 2018 به اندروید اوریو به‌روزرسانی خواهد شد. گوشی Honor 8 که از عرضه‌ی آن کم‌تر از دو سال می‌گذرد، به‌روزرسانی EMUI 8 را دریافت خواهد کرد اما این رام بر مبنای اندروید نوقا است و پرچم‌دار 2016 برند آنر به اندروید اوریو 8.0 به‌روزرسانی نخواهد شد.

image

گوشی پرچم‌دار Honor 10 مجهز به رام EMUI 8 و اندروید اوریو، ارائه خواهد شد؛ ضمن اینکه انتظار داریم از تراشه Kirin 970 در این مدل استفاده شده باشد. شرکت هوآوی به همراه سری Mate 10، پردازنده Kirin 970 را به نمایش گذاشت؛ البته تراشه مذکور در نمایشگاه IFA ارائه شده بود و جزئیات بیشتر پیرامون مشخصات‌فنی آن یا قابلیت‌هایی که واحد پردازش عصبی (NPU) ارائه می‌دهد، به زمان معرفی رسمی فبلت رده‌بالا میت 10 و میت 10 پرو موکول شد. حتی انتظار می‌رود از تراشه Kirin 970 در پرچم‌داران Huawei P20 و Huawei P20 Plus که در اوایل فروردین معرفی خواهند شد، استفاده شود.

گمان می‌رود گوشی Honor 10 با حافظه رم شش گیگابایتی در دسترس قرار بگیرد؛ احتمالاً مدل رده‌بالای آن به هشت گیگابایت مجهز خواهد شد. با توجه به عرضه گوشی‌های پرچم‌دار با بدنه ضدآب و گردوغبار، بعید نیست Honor 10 موفق به اخذ گواهی IP67 شده باشد. در حال‌حاضر، Honor V10 یا Honor View 10 عنوان پرچم‌دار 2018 برند آنر را یدک می‌کشد؛ این مدل با نمایشگر 5.99 اینچی LCD همراه شده که رزولوشن صفحه‌نمایش آن، FHD+ است. ضمن اینکه پرچم‌دار 2018 برند آنر از تراشه Kirin 970 استفاده می‌کند و قابلیت‌هایی را مبتنی بر هوش مصنوعی ارائه می‌دهد. فبلت 6 اینچی هوآوی که با برند آنر عرضه می‌شود، در دو مدل با 4 و 6 گیگابایت رم در دسترس قرار گرفته است. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)