خانهاخبار
مدل جدید LG V30 در نمایشگاه MWC 2018 به نمایش گذاشته خواهد شد

مدل جدید LG V30 در نمایشگاه MWC 2018 به نمایش گذاشته خواهد شد

در ماه گذشته، اعلام شد که شرکت ال‌جی به دنبال عرضه‌ی نسخه جدید پرچم‌دار V30 است؛ گزارش تازه منتشر شده نیز به معرفی احتمالی این مدل در اواخر ماه جاری میلادی اشاره دارد.
۱۳۹۶/۱۱/۱۲

شرکت ال‌جی در نیمه دوم سال 2017، فبلت پرچم‌دار LG V30 را به عنوان متفاوت‌ترین محصول خود معرفی کرد. با این‌حال، به‌نظر می‌رسد که کُره‌ای‌ها به دنبال عرضه‌ی نسخه جدید LG V30 در اواخر ماه فوریه در نمایشگاه MWC 2018 هستند. وب‌سایت Gear Burn به نقل از CY Kim، مدیرعامل ال‌جی در آفریقای جنوبی اعلام کرده است که مدل ارتقا یافته پرچم‌دار نیمه دوم 2017 ال‌جی در کنگره جهانی موبایل به جای LG G7 معرفی خواهد شد. Kim همچنین اعلام کرده است که پرچم‌دار امسال این شرکت از سری G با مدتی تأخیر عرضه می‌شود.

اخیراً نیز اعلام شده بود که گوشی پرچم‌دار LG G7 در نمایشگاه MWC 2018 معرفی نخواهد شد زیرا شرکت ال‌جی به دنبال ارائه‌ی این مدل در یک رویداد جداگانه در ماه‌های آتی است؛ با این‌حال، شرکت کُره‌ای دست خالی به بارسلون نخواهد آمد! در حال‌حاضر، جزئیات بیشتری پیرامون مدل جدید LG V30 ارائه نشده است اما مدتی پیش، اعلام شده بود که این مدل از فناوری مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده خواهد کرد. LG V30 که در نیمه دوم سال 2017 عرضه شده بود، فاقد قابلیت‌هایی مبتنی بر هوش مصنوعی است؛ در حالی‌که پرچم‌داران Mate 10 و Mate 10 Pro با تمرکز بر هوش مصنوعی در سه ماهه پایانی سال گذشته ارائه شده بودند.

image

انتظار می‌رود نسخه جدید پرچم‌دار LG V30 با پسوند Plus Alpha در دسترس قرار بگیرد؛ در حال‌حاضر، مشخص نیست این مدل چه تفاوت‌هایی نسبت به دیگر گوشی‌های سری V30 خواهد داشت. با این وجود، انتظار می‌رود طراحی LG V30 Alpha Plus مانند مدل‌های دیگری باشد که اواخر سال گذشته عرضه شد؛ ضمن اینکه از نظر مشخصات سخت‌افزاری، بعید است این مدل تغییرات چشمگیری را نسبت به مدل‌های قبلی ارائه دهد.

با وجود اینکه مدل جدید LG V30 در اواخر ماه فوریه معرفی خواهد شد، این گوشی پرچم‌دار ال‌جی در سال 2018 نیست؛ در واقع، مقامات ال‌جی به این نتیجه رسیده‌اند جانشین LG G6 را با تأخیر ارائه دهند زیرا توسعه آن از ابتدا آغاز شده است. به همین جهت، LG V30 Alpha Plus تنها به عنوان یک مدل جدید از سری V30 عرضه خواهد شد و قرار نیست به صورت مستقیم با پرچم‌داران Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus سامسونگ که اواخر ماه فوریه رونمایی خواهند شد، رقابت نماید.

در رابطه با پرچم‌دار آتی ال‌جی، باید گفت که این گوشی به تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام مجهز خواهد شد؛ این در حالی است که LG V30 Alpha Plus با پردازنده قدیمی‌تر اسنپدراگون 835 کوالکام در دسترس قرار می‌گیرد. شرکت ال‌جی با سیاست جدیدی که در حوزه موبایل اتخاذ کرده است، گوشی‌های رده‌بالای خود را برای مدت بیشتری در بازار عرضه می‌کند؛ این شرکت، دو مدل از سری G6 را وارد بازار کرده است که هر کدام، فضای ذخیره‌سازی متفاوتی ارائه می‌دهند. حتی شایعه شده است که LG G6 Compact یا LG G6 Lite در هند با 32 گیگابایت رم و قیمت مناسب عرضه خواهد شد. از سری V30 نیز سه گوشی وارد بازار شده است؛ دو مدل LG V30 و LG V30 Plus هستند و گوشی دیگر که در واقع نسخه لوکس V30 است، با قیمت 1800 دلار عرضه می‌شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

قرمز

۱۳۹۶/۱۱/۲۵
الجی وی30 بهترین گوشی دنیاست و قراره که مدلی با هوش مصنوعی از این گوشی در نمایشگاه بارسلون معرفی بشه که مطمینم بهترین گوشی هوشمند تاریخ خواهد شد.

رامین

۱۳۹۶/۱۱/۱۳
فک نمیکردم با این دب دبه کب کبه دوربینش افتضاح باشه
امتیاز 82 از dx گرفته

امیر گودرزی

۱۳۹۶/۱۱/۱۳
سلام
من که از بس منتظر v30 موندم خسته شدم واقعا جای تاسف داره که این گوشی وارد کشور نشد تا رقبا گوشی های بهتر و با امکانات بهتر رو وارد کشور کردن و احتمالا با قیمت پایینتر به فروش می رسونن
امیدوارم توی نسخه جدید صفحه نمایش بهبود پیدا کرده باشه و یه قلم هوشمند نیز به گوشی اضافه شده باشه تا راحت بشه باهاش یادداشت برداشت و مجبور نشیم واسه یه قلم پول گزافی بابت گلکسی نوت (باخطر انفجار) بدیم

محمد

۱۳۹۶/۱۱/۱۲
نمره دوربین lg v30 در dxomark منتشر شد و با افتخار نمره 82 گرفت یعنی در حد اس6 پرچمدار 3 سال پیش سامسونگ و پایین تر از اس7 که 89 گرفت تسلیت به فن هاش