خانهاخبار
مراسم سالانه ایسر با حال و هوای گیمینگ

مراسم سالانه ایسر با حال و هوای گیمینگ

این بار مراسم سالانه خود را با تمرکز بر نوت بوک های گیمینگ این برند به شیوه ای متفاوت برگزار کرد.
۱۳۹۶/۱۱/۵

این مراسم 4 بهمن در هتل اسپیناس پالاس با حضور نمایندگان فروش ایسر، اصحاب رسانه و تعدادی از قهرمانان بازی های رایانه ای برگزار شد. با توجه بر تمرکز ایسر بر محصولات گیمینگ، در این مراسم شرایطی فراهم شده بود تا شرکت کنندگان  در قالب مسابقات حرفه ای با قهرمانان 3 رشته FIFA، Counter Strike و Racing مسابقه داده و از نزدیک با قدرت و کارایی نوت بوک های گیمینگ ایسر آشنا شوند.

image

پیش از شروع رسمی مراسم در حالیکه کاراکتر‌های مشهور بازی‌ها در میان مهمانان حضور داشتند، به مدت یک ساعت مراحل مقدماتی مسابقات انجام شد. در این حین سایر مهمانان نیز از کلیه محصولات به نمایش درآمده شامل نوت بوک های سری سویفت، اسپین، اسپایر ، پریدتور، سوئیچ و ...  دیدن کردند. 

image

پس از اتمام مسابقات مقدماتی با شروع رسمی مراسم، سعید فرازمند مدیر کل فروش و توسعه بازار ایسر در خاورمیانه ضمن ارائه آمارهایی از رشد برند ایسر  در منطقه، از جدیدترین محصولات ایسر و تکنولوژی های منحصر به فرد این برند  در زمینه سیستم های خنک کننده با نام LiquidLoop و  Aero Blade رونمایی کرد.

از مهم ترین آمار ارائه شده توسط فرازمند می توان به نازک‌ترین و قدرتمند‌ترین اولترابوک گیمینگ دنیا با نام  Predator Triton 700 و باریک ترین نوت بوک دنیا با نام Swift 7، اولین دستگاه تبلت 2 در 1 بدون فن دنیا با نام Switch، قدرمندترین نوت بوک گیمینگ دنیا با نام Predator X21 و باریک ترین All in One بدون فن دنیا اشاره کرد.

image

پس از ارائه توضیحات درباره جدیدترین محصولات ایسر  مراسم قرعه کشی و اهدای جوایز به مهمانان انجام  گرفت.  در نهایت مرحله نهایی مسابقات بر روی استیج برگزار شد و افراد برگزیده در گروه‌های دو نفره با برترین بازیکنان ایران به رقابت پرداختند و جوایز خود را دریافت کردند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)