خانهاخبار
پرفروش‌ترین گوشی‌های میان رده بازار (بهمن 96)

پرفروش‌ترین گوشی‌های میان رده بازار (بهمن 96)

در این مطلب قصد داریم پرتقاضاترین گوشی‌های بازار را در بهمن ماه 96 به شما معرفی کنیم.
۱۳۹۶/۱۱/۹

همان‌طور که می‌دانید تنوع زیادی برای خرید یک گوشی میان رده تا رنج حداکثر یک میلیون تومان در بازار وجود دارد اما در این بین گوشی‌هایی هستند که متقاضیان بیشتری برای خریدشان به بازار مراجعه می‌کنند. لیست زیر گوشی هایی هستند که فروشندگان موبایل بیشترین درخواست خرید آن‌ها را داشته اند.

Samsung Galaxy J5 Pro

image

پس از فروش موفق و استقبال زیاد خریداران از گوشیهای سری J، این مدل که نسخه به روز J5 است در چند ماه اخیر بیشترین فروش را داشته است. بدنه فلزی، دوربین قابل قبول و جذابیت ظاهری در کنار قیمت مناسب از عواملی است که فروش این گوشی را بالا برده است.

قیمت : 950,000 تومان

Samsung Galaxy J7 Prime

image

این مدل با اینکه کمی قدیمی به نظر می‌رسد اما به دلیل افت قیمت و امکانات مناسب هنوز هم جزو پرفروش‌های بازار میان رده هاست. دوربین 13 مگاپیکسلی و صفحه نمایش FullHD از دلایل فروش بالای J7 Prime است.

قیمت : 960,000 تومان

Huawei Y7 Prime

image

Y7 Prime با امکاناتی فوق‌العاده، قیمتی باورنکردنی دارد. این گوشی 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی به همراه دوربین 13 مگاپیکسلی را در یک بدنه فلزی جای داده است.

قیمت : 770,000 تومان

Huawei P10 lite

image

P10 lite هم زیبایی قابل قبولی دارد و هم سخت افزار مناسبی چون 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی را به همراه دارد. این گوشی قیمت مناسبی نسبت به امکاناتش دارد و همین نکته باعث فروش بالای آن شده است.

قیمت : 980.000 تومان

LG Q6

image

Q6 ظاهری شبیه به پرچمدار جدید ال جی یعنی G6 دارد. این گوشی نیز با فریم فلزی، 32 گیگابایت حافظه داخلی و دوربین 13 مگاپیکسلی یکی از پرطرفدارترین گوشی‌های میان‌رده این روزهای بازار ایران است.

قیمت : 950,000 تومان

Sony Xperia Xa

image

در بین گوشی‌های سونی Xperia Xa قیمت مناسب‌تری دارد. صفحه نمایش آن بدون حاشیه طراحی شده است و 16 گیگابایت حافظه داخلی دارد.

قیمت : 710,000 تومان

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (27 نظر)

مهدی

۱۳۹۶/۱۱/۱۷
من‌ یه هفته پیش یه آ۷ ۲۰۱۷ گرفتم عالیه از شارژ نگه داشتنش تا فست شارژو اجرا کردن بازیاش
پیشنهاد میکنم

حسین

۱۳۹۶/۱۱/۱۴
اتفاقا ال جی از همه بدتره دیگه عمرا سمتش نمیرم فقط سامسونگ بعدش هواوی. حمید اگه k10 نه k3 با گارانتی مدیاپردازش فیک هست پس تمام گوشی های ال جی تو ایران فیک هستن

مهندس it

۱۳۹۶/۱۱/۱۳
گوشی ای اندرویدی مفت ارزش نداره مخصوصا وقتی شرکت های خروس نشانی مثل هواوی گوشی بزنه که فاجعه می شه شرکت اپل حرف اول و اخرو می زنه

جواد

۱۳۹۶/۱۱/۱۳
سامسونگ و هواوی از همه اشغال تر هستند.

فرید

۱۳۹۶/۱۱/۱۳
huawei mate 10 lite چی اون ک معرکس