خانهاخبار
احتمال معرفی پرچم‌دار Mi Mix 2S شیائومی پیش از نمایشگاه MWC 2018

احتمال معرفی پرچم‌دار Mi Mix 2S شیائومی پیش از نمایشگاه MWC 2018

شیائومی سال گذشته پرچم‌دار زیبای Mi Mix 2 را رسما معرفی کرد و در شرایطی که انتظار می‌رفت به زودی شاهد معرفی نسل بعدی آن تحت عنوان Mi Mix 3 باشیم، گزارشی منتشر شده است که ادعا می‌کند این سازنده نسخه Mi Mix 2S را هم در دست تولید دارد.
۱۳۹۶/۱۱/۸

چندی پیش شایعه شده که کمپانی چینی شیائومی قصد دارد گوشی Mix 2S را هم در کنار گوشی Mi 7 و در خلال برگزاری نمایشگاه MWC 2018 رسما معرفی کند. این گوشی بدون شک نسخه به روزرسانی شده‌ای از Mi Mix 2 سازنده مذکور است که سال گذشته رسما معرفی و روانه بازار شد. همان‌طور که گفتیم، انتظار می‌رفت که شیائومی نسخه تازه گوشی مذکور را در نمایشگاه بین المللی MWC 2018 رسما رونمایی کند اما حالا گزارش تازه‌ای منتشر شده است که ادعا می‌کند ممکن است پیش از آغاز نمایشگاه مذکور شاهد معرفی Mix 2S باشیم.

image

منبع انتشار این شایعه یکی از فاش کنندگان شبکه اجتماعی Weibo چین است که شایعه مبنی بر تصمیم کمپانی شیائومی را برای معرفی گوشی Mi Mix 2S تأیید کرده است و همچنین ادعا کرده که این گوشی ممکن است تا پیش از آغاز نمایشگاه MWC 2018 معرفی شود. او هیچ جزئیات دیگری را در این باره اعلام نکرده اما از کاربران پرسیده است که به نظر آن‌ها کدام گوشی تازه شیائومی اولین مدل مجهز به پردازنده پرچم‌دار کوالکام اسنپ‌دراگون 845 خواهد بود. شکی نیست که Mi 7 پاسخ این سوال خواهد بود هرچند هنوز هم اطلاعات دقیقی درباره پردازنده مرکزی Mix 2S در دسترس نیست. از طرفی انتظار نمی‌رود که شیائومی گوشی Mi Mix 2S را در حالی که تا انتهای امسال منتظر رونمایی از Mi Mix 3 هستیم، به کوالکام اسنپ‌دراگون 845 مجهز کند.

image

البته این نکته را هم بگوییم که شیائومی هنوز معرفی گوشی Mi Mix 2S را رسما مورد تأیید قرار نداده است. تصاویر رندر شده منسوب به این گوشی چندی پیش در فضای وب منتشر شد و از احتمال طراحی آن شبیه به آیفون 10 اپل خبر داد. پس از آن هم تصویر رندر شده دیگری از این گوشی در Slashleaks منتشر شد و طراحی آشنای دیگری را به نمایش گذاشت. در این تصویر شاهد هستیم که نسبت پنل نمایش به بدنه تقریبا 100% است. همچنین حاشیه‌های آن از آنچه در Mi Mix 2 سال گذشته شاهدشان بودیم، باریک‌تر شده‌اند.

image

دوربین سلفی در نسخه اصلی Mi Mix 2 در گوشه سمت راست پایین پنل جلو تعبیه شده بود اما این حسگر حالا در تصاویر رندر شده منسوب به Mi Mix 2S در گوشه بالا سمت راست تعبیه شده و همین طراحی باعث به وجود آمدن یک بریدگی نامتعارف در حاشیه بالای صفحه شده است. حاشیه پایین صفحه نمایش هم نسبت به حاشیه بالا که حسگر سلفی در آن تعبیه شده، باریک‌تر دیده می‌شود. طراحی پنل پشتی Mi Mix 2S با دوربین اصلی تکی ، حسگر اثرانگشت با حلقه تزیینی طلای 18 عیار دور دوربین و همچنین بدنه سرامیکی شبیه Mi Mix 2 طراحی شده است. طراحی این گوشی به عنوان نسخه ارتقا یافته Mi Mix 2 شیائومی کاملا بی نقص به نظر می‌رسد اما خبر توسعه و معرفی این گوشی توسط مقامات این سازنده چینی تأیید نشده است. اگر این خبر صحت داشته باشد، در آینده شاهد معرفی Mi Mix 2S به قیمت 4000 یوان خواهیم بود. 

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

hossein

۱۳۹۶/۱۱/۸
جالب ترین اتفاقی که داره می افته داخل گوشی ها به نظرم تغییرات مربوط به طراحی صفحه نمایششونه
بقیه پارامترها به نظرم هم تراز با نرم افزار ها و نیازشون به قدرت بیشتر جلو میرن
و نکته ای که هست اینه که چند سال آینده تکنولوژی هایی به وجود میاد ( امید وارم ) که به این نوع بریدگی ها تو صفحه نمایش می خندیم
خوش و خرم باشید و از تکنولوژی لذت ببرید