خانهاخبار
HTC U12 در نمایشگاه MWC 2018 معرفی نمی‏‌شود

HTC U12 در نمایشگاه MWC 2018 معرفی نمی‏‌شود

در حالی که بسیاری از کاربران منتظر رونمایی از پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی در نمایشگاه MWC 2018 هستند، به نظر می‌رسد تاریخ رونمایی از یو 12 به بعد از این نمایشگاه موکول شود.
۱۳۹۶/۱۱/۷
image

با نزدیک‌ شدن به تاریخ برگزاری نمایشگاه MWC 2018 بسیاری از کاربران منتظرند تا سازندگان بزرگ گوشی‌های هوشمند از محصولات جدیدشان در اسپانیا رونمایی کنند.

اگر از طرفداران برند HTC هستید نباید منتظر معرفی HTC U12 در نمایشگاه MWC امسال باشید. در خبرهایی که از گوشه و کنار به گوشی می‌رسند اینطور عنوان شده است که اچ‌تی‌سی قصد ندارد پرچمدار جدیدش را در نمایشگاه بارسلون معرفی کند و زمان رونمایی از آن را به تاریخی بعد از این نمایشگاه موکول کرده است.

به نظر می‌رسد اچ‌تی‌سی نیز همچون ال‌جی و هوآوی این تصمیم را برای فرار از طوفان معرفی Galaxy S9 گرفته است. تا خبرهای U12 تحت تاثیر پرچمدار پرطرفدارتر سامسونگ قرار نگیرد.

پیش‌بینی می‌شود HTC U12 از نمایشگر با لبه‌های باریک و کشیده استفاده کند و مجهز به پردازنده اسنپدراگون 845 و ویژگی Edge Sense باشد؛ اما جزئیات بیشتری در مورد سایر مشخصات و ویژگی‌های این گوشی فاش نشده است.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (33 نظر)

محمد

۱۳۹۶/۱۱/۱۱
شایعه نیست واقعیته چرا نمیخوای قبول کنی هنگ تی سی کم مونده خودش رو خراب کنه از ترس سامسونگ بالاخره هنگ تی سی مقابل غولی به نام سامسونگ مورچه هم حساب نمیشه.همونطور که هنگی u11 u11+ بد جور جلو s8 و note 8 کم آوردن چه از نظر محبوبیت و فروش چه از نظر کیفیت ساخت و کارایی اس9 هم براحتی هنگی u12 رو شکست میده رقیبش آیفونه نه بنجول تی سی

امیر حسین

۱۳۹۶/۱۱/۱۰
دوستان این خبر مربوط به اچ تی سی هست یا سامسونگ !
سامسونگیها مگه نمیگید برند ورشکسته پس چرا اینقدر خبرهاشو دنبال می کنید.
حکایت سامسونگیها حکایت اون افرادی هست که ماشین چینی میخرن بعد سعی دارن همه دنیا رو قانع کننده که خریدشون از همه بهتره.
میشه خواهشن بزارید ما پولمون رو دور بریزیم و از نظرات فوق تخصصی شما دوستان بهره مند نشیم.
مرسی اه

cadillac

۱۳۹۶/۱۱/۱۰
یه شایعه دروغ و بی اساس که سامهنگی با رشوه دادن به gsmarena ساخته ، چون می‌دونه مثل پارسال هنگی s9 تو همه مقایسه ها جلو U12 کم میاره ...

محمد

۱۳۹۶/۱۱/۱۰
بزرگان همه چی تولید میکنن .کوچک ها مثل هنگ تی سی یک آی سی هم نمیتونن بزنن و محتاج بقیه هستن.

cadillac

۱۳۹۶/۱۱/۹
امین @
پرچمدارتون نوت۸ به خودش جرات داد و با +U11 کل انداخت ، ولی بیچاره همون اول راه کم آورد .‌...!!!