خانهاخبار
شیائومی ردمی نوت 5، نام تجاری برای عرضه Redmi 5 Plus در هند

شیائومی ردمی نوت 5، نام تجاری برای عرضه Redmi 5 Plus در هند

براساس اطلاعات به‌دست آمده، ممکن است فبلت Redmi 5 Plus در ماه آینده در بازار هند با نام تجاری Redmi Note 5 عرضه شود؛ این مدل، پردازنده قدرت‌مندتری خواهد داشت.
۱۳۹۶/۱۱/۴

با رونمایی رسمی از شیائومی ردمی 5 و ردمی 5 پلاس، گمانه‌زنی‌ها پیرامون Redmi Note 4 شدت گرفت؛ یکی از مدیران فروم شیائومی، اعلام کرد که این شرکت چینی به دنبال عرضه ردمی نوت 5 نیست و ردمی 5 پلاس، تنها فبلت میان‌رده این شرکت برای سال 2018 باقی خواهد ماند. به همین جهت، گمان می‌رفت هیچ‌ گوشی با نام تجاری ردمی نوت 5 عرضه نخواهد شد و جانشین ردمی نوت 4، در واقع فبلت ردمی 5 پلاس است.

اطلاعات به‌دست آمده از فروم Mi، به جزئیات جدیدی پیرامون Redmi Note 5 اشاره دارد. براساس اطلاعات به‌دست آمده، این فبلت در ماه آینده در هند عرضه خواهد شد؛ شیائومی بازار بسیار خوبی در هند دارد و به همین جهت پیش از عرضه محصولات جدیدی از سری «ردمی نوت» در هند، برنامه‌ای درنظر می‌گیرد تا گوشی‌های جدید خود را مورد آزمایش قرار دهد.

image

طرفداران خاص شیائومی در هند، در هر ماه در جلساتی شرکت می‌کنند که توسط این شرکت با حضور مقامات شیائومی برگزار می‌شود و وب‌سایت FoneArena اخیراً مدعی شده است که موضوع جلسه بعدی، پیرامون سری «ردمی نوت» است. از سوی دیگر، Roland Quandt، افشاگر معروف مدعی شده است که سری گوشی‌های ردمی در اواخر ماه فوریه به صورت جهانی عرضه خواهد شد. ضمن اینکه Clinton Jeff، مسئول PR محصولات شیائومی در پاسخ به یک وبلاگ هندی اعلام کرده است که ماه فوریه برای شیائومی، حائز اهمیت خواهد بود.

با اتصال گمانه‌زنی‌ها و خبرهای مختلف به یکدیگر، به‌نظر می‌رسد گوشی‌های ردمی 5 و ردمی 5 پلاس در ماه آینده میلادی در هند عرضه خواهند شد. یکی‌دیگر از احتمالات پیرامون این موضوع، عرضه ردمی 5 پلاس با نام تجاری «ردمی نوت 5» است و در مقایسه با Redmi 5 Plus، پردازنده ارتقا پیدا خواهد کرد.

image

نسخه Plus گوشی Redmi 5 به نمایشگر 5.99 اینچی مجهز شده است که رزولوشن Full HD+ دارد؛ نسبت تصویر صفحه‌نمایش به تبعیت از تِرِند این‌روزها در بازار موبایل، 18 به 9 است. به عبارت بهتر، Redmi 5 Plus طراحی کشیده دارد. این گوشی میان‌رده به تراشه اسنپدراگون 625 کوالکام مجهز شده است که هشت هسته پردازشی با فرکانس 2.0 گیگاهرتز برای هر هسته خود از نوع Cortex A53 دارد. حافظه‌ی رم در گوشی جدید شیائومی بسته به فضای ذخیره‌سازی، متفاوت است؛ مدل پایه با سه گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه عرضه می‌شود و نسخه دیگری از Redmi 5 Plus معرفی شده است که چهار گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی دارد. شرکت شیائومی، گوشی جدیدش را به یک باتری 4000 میلی‌آمپر مجهز کرده است و این مدل، از یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با لنزی با F2.2 استفاده می‌کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

P.H

۱۳۹۶/۱۱/۴
اینترنی خواستم بگیرم اما خب اطمینان سخته اونم برای این گوشی چون اگه تقلبی باشه نمایندگی نداره اصن که بخوای بری درستش کنی
اما در کل گوشی خیلی خوبیه و اگه واقعا شرایطش بود میخریدم
الانم هواوی دستم دارم و راضیم خداروشکر

Mohammad.Sh

۱۳۹۶/۱۱/۴
آره داداش منم تجربه شائومی داشتم خیلی عالیه هم از لحاظ کیفیت هم اپدیت هم قیمت ولی متاسفانه مث هواوی وارد کننده قوی نداره، این گوشی هاشو اینترنتی باید بخری همیشه چون تو مغازه ها کم پیدا میشه

P.H

۱۳۹۶/۱۱/۴
من خودم بی صبرانه منتظرم اما فک نمیکنم حالا حالا ها بیاد
شیائومی واقعا گوشی های فوق العاده ای میسازه هم ظاهری هم از لحاظ کیفیتی واقعا عالی
من خودم اول میخواستم یه دونه شیائومی ردمی نوت 4 بگیرم هرچی گشتم پیدا نکردم...حتی بازار علاءدین تهران هم زنگ زدم اما گفتن نداریم شاید بعدا بذامون بیاد
کلا تو ایران کمیابه و اینکه هنوز جا نیوفتاده و امیدوارم هرچه سریع ترفروشش تو ایران بالا بره چون بی نظیره
اما متاسفانه همه فک میکنن چون ساخت کشور چینه بدرد نمیخوره که همین فروشش رو میاره پایین
در کل باید منتظر بمونیم و امیدوار باشیم فروشش رونق پیدا کنه و مردم دیگه این فکرارو نکن که چینی دوزار نمی ارزه
یا حق

Mohammad.Sh

۱۳۹۶/۱۱/۴
کی میاد ایران پس..