خانهاخبار
طراحی ظاهری پرچم‌دار Mi 7 شیائومی فاش شد

طراحی ظاهری پرچم‌دار Mi 7 شیائومی فاش شد

پس از اتمام نمایشگاه CES 2018 حالا بی‌صبرانه منتظر برگزاری MWC 2018 در اسپانیا و معرفی چند گوشی سطح بالای مختلف هستیم. شیائومی قرار است پرچم‌دار Mi 7 خود را با طراحی بدون حاشیه و مجهز به پردازنده اسنپ‌دراگون 845 در خلال این نمایشگاه رسما معرفی کند.
۱۳۹۶/۱۱/۲

پس از سپری شدن نمایشگاه CES 2018 در روزهای اخیر حالا انتظار می‌رود که MWC 2018 با دست پر در انتظارمان باشد. بسیاری از کاربران اندرویدی مشتاقانه منتظر برگزاری این نمایشگاه در ماه فوریه هستند و پیش بینی می‌شود که بسیاری از سازندگان در خلال آن از محصولات هوشمند تازه‌شان رونمایی کنند. شیائومی یکی از همین سازندگان است که قصد دارد گوشی تازه‌اش را به نام Mi 7 این‌بار کاملا غیرانحصاری معرفی کند.

مدیر عامل کمپانی شیائومی چندی پیش رسما تأیید کرد که پرچم‌دار بعدی این سازنده حتما به پردازنده تازه کوالکام اسنپ‌دراگون 845 مجهز می‌شود؛ اما متأسفانه در حال حاضر اطلاعات چندانی درباره سایر مشخصات و ویژگی‌های فنی این گوشی در دسترس نیست.

image

خوشبختانه چند تصویر رندر شده منسوب به گوشی Mi 7 چندی پیش در فضای وب منتشر شدند و برخی ویژگی‌های فیزیکی آن را فاش کردند. امروز هم شاهد انتشار تصویر تازه‌ای از این گوشی هستیم که اطلاعات بیشتری را درباره طراحی ظاهری آن به خصوص پنل جلو به نمایش می‌گذارد. نمای جلوی گوشی Mi 7 در این تصویر بسیار شبیه پرچم‌دار قبلی شیائومی به نظر می‌رسد و این سازنده ظاهرا در طراحی آن از Mi Mix 2 الهام گرفته است. حاشیه‌های صفحه نمایش Mi 7 هم با توجه به ترند محبوب بدون حاشیه بسیار باریک شده‌اند و حاشیه پایین صفحه آن تقریبا حذف شده است. این گوشی درواقع از سه طرف بدون حاشیه است و حاشیه باریک بالای صفحه هم احتمالا میزبان دوربین سلفی و سایر حسگرها بعلاوه بلندگوی مکالمه می‌شود.

اگر این تصاویر صحت داشته باشند، نسبت صفحه نمایش به پنل در Mi 7 تقریبا مشابه Mi Mix 2 بدون حاشیه خواهد بود. در این تصویر رندر شده همچنین شاهد دوربین اصلی با لنزهای دوگانه و چینش افقی در گوشه بالا سمت چپ پنل پشتی هستیم و حسگر اثرانگشت هم کمی پایین‌تر در میانه عرض بدنه تعبیه شده است. گوشی Mi 7 قرار است به ویژگی‌های پیشرفته در پردازش هوش مصنوعی مجهز شود و انتظار می‌رود در عملکرد دوربین این گوشی شاهد پیشرفت تکنولوژی مذکور باشیم؛ چراکه مقامات شیائومی قبلا اعلام کرده‌اند که قصد دارند هوش مصنوعی را در سطح پیشرفته‌ای در گوشی‌های 2018 خود ارائه کنند.

با توجه به شایعه‌ها و گزارش‌های قبلی درباره این گوشی انتظار می‌رود که پرچم‌دار تازه شیائومی با پنل پشتی از جنس شیشه معرفی شود و از شارژ بی‌سیم پشتیبانی کند. این گوشی احتمالا صفحه نمایش 6 اینچی با نسبت تصویر 18:9 دارد که سازنده آن هم Samsung Display است. همچنین ممکن است شیائومی در کنار آن از یک مدل پلاس هم پرده بردارد اما این موضوع هنوز رسما موردتأیید قرار نگرفته است.

با توجه به همه گوشی‌های هوشمندی که انتظار می‌رود به زودی معرفی شوند، نمایشگاه MWC 2018 اسپانیا عرصه شگفتی‌ها خواهد بود. انتظار می‌رود کمپانی شیائومی که پرچم‌دار ترند بدون حاشیه است هم با معرفی Mi 7 تحسین همگان را برانگیزد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

محمد

۱۳۹۶/۱۱/۲
صفحه نمایشش رو سامسونگ زده پس بهترین صفحه نمایش رو داره

مهدی

۱۳۹۶/۱۱/۲
انصافا گوشی خشگلیه امکانات فنیشم خوبه ولی فکر کنم دوربینش خیلی ضعیفه قیمتش ام که عالیه

saleh

۱۳۹۶/۱۱/۲
کاش حداقل ip54 رو داشته باشه.
من دستم زیاد عرق میکنه