خانهاخبار
رندر احتمالی از پرچم‎دار Xiaomi Mi 7 با بدنه براق فاش شد

رندر احتمالی از پرچم‎دار Xiaomi Mi 7 با بدنه براق فاش شد

به‌تازگی، تصویر رندر شده جدیدی از گوشی پرچم‌دار Xiaomi Mi 7 به دست آمده است که طراحی احتمالی این مدل را با بدنه براق و حسگر اثرانگشت در پنل پشتی، فاش می‎‌کند.
۱۳۹۶/۱۰/۳۰

شرکت چینی شیائومی در کنگره جهانی موبایل بارسلون در اواخر ماه فوریه حضور پیدا خواهد کرد و همین موضوع باعث شده است تا گمانه‎زنی‌ها، پیرامون رونمایی احتمالی از جانشین Xiaomi Mi 6 شدت بگیرد. به‌تازگی، تصویر رندر شده‌ای منتشر شده است که به‎نظر می‌رسد پرچم‎دار جدید Xiaomi Mi 7 را به نمایش می‌گذارد؛ تصویر به‌دست آمده، تنها حاوی جزئیاتی پیرامون پنل پشتی گوشی است.

آن‌طور که پیداست، پرچم‎دار جدید شیائومی به پنل پشتی از جنس شیشه مجهز خواهد شد؛ مشابه با آنچه که در Xiaomi Mi 7 دیده بودیم. استفاده از قاب پشتی از جنس شیشه، تنها به دلیل عوض شدن طراحی گوشی نیست؛ بسیاری از سازندگان نظیر سامسونگ، گوشی‌های خود را با پشتیبانی از قابلیت شارژ بی‌سیم ارائه می‎‌دهند اما Xiaomi Mi 6 فاقد این ویژگی است. به همین جهت، گمان می‎رود پرچم‌دار 2018 شیائومی از قابلیت شارژ بی‎سیم پشتیبانی نماید.

image

در پنل پشتی، دوربین دوگانه جای خواهد گرفت که چینش افقی دارند؛ در کنار دوربین اصلی، فلاش LED دوگانه قرار دارد که عکاسی یا فیلم‎برداری در محیط‌های کم‌نور را امکان‌پذیر خواهد کرد. برخلاف آنچه که در Xiaomi Mi 6 دیده بودیم، حسگر اثرانگشت از جلوی گوشی به پنل پشتی انتقال خواهد یافت؛ به‎نظر می‎رسد که علت این تغییر، حاشیه‌های باریک اطراف نمایشگر باشد.

در رابطه با Xiaomi Mi 7، باید گفت که این مدل احتمالاً از صفحه‎نمایش کشیده با نسبت ابعاد 18 به 9 استفاده می‏کند؛ شیائومی، پرچم‎دار جدیدش را با صفحه‌نمایش 6.01 اینچی عرضه خواهد کرد که ممکن است پنل نمایشگر توسط سامسونگ دیسپلی تأمین شود. شرکت شیائومی در هنگام معرفی تراشه اسنپدراگون 845 در ماه دسامبر، تأیید کرد محصولی با این پردازنده رده‌بالا ارائه می‌دهد و Xiaomi Mi 7 احتمالاً اولین گوشی سازنده‎ی چینی خواهد بود که تراشه پرچم‎دار 2018 کوالکام به آن قدرت می‎دهد.

رئیس شیائومی، اخیراً تأیید کرده است که این شرکت روی هوش مصنوعی و قابلیت‎های مبتنی بر آن برای ال 2018 تمرکز خواهد کرد. به همین جهت، ممکن است پرچم‌دار بعدی این شرکت با قابلیت‌هایی مبتنی بر هوش مصنوعی عرضه شود؛ در صورتی‌که شرکت سازنده بتواند از مزایای هوش مصنوعی برای دوربین اصلی گوشی بهره‌مند شود، انتظار داریم عملکرد Xiaomi Mi 7 در زمینه عکاسی نسبت به نسل قبل به طور چشمگیری ارتقا پیدا کند.

علاوه‌بر Xiaomi Mi 7، گفته شده است مدل «پلاس» نیز در نمایشگاه MWC 2018 به صورت رسمی معرفی خواهد شد. البته، شرکت شیائومی این موضوع را به صورت رسمی تأیید نکرده است؛ به همین جهت، باید منتظر ماند و دید که سازنده‎ی چینی، چه برنامه‌ای برای سال جدید میلادی دارد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

فرید

۱۳۹۶/۱۰/۳۰
Mi 6 تنها ضعفش در عکسای شب بود که یکم سررشته از عکاسی و تنظیم نور شاتر و ایزو توی حالت تنظیمات دستی باعث گرفتن عکسای فوق العاده در شب میشه...هوش مصنوعی واقعا نیست اینا فقط الگوریتم های بهتر با چیپ های اختصاصی برای پردازش تصاویر دوربین کیفیت رو به یه لول بالاتر میبره مثل پیکسل 2. شما به هر الگوریتمی میتونی بگی هوش مصنوعی. در ضمن با سیاست قیمت گذاری شیائومی و قیمت نزدیک 400 دلاری mi7 هست شما میتونین 400 دلار دیگه ذخیره کنین و یه دوربین فوق العاده بخرین به جای خریدن یه گوشیه 900 دلاری

حمید

۱۳۹۶/۱۰/۳۰
بعضی مدلا بروز رسانی خوبی نداره

Mohammad.Sh

۱۳۹۶/۱۰/۳۰
شائومی = کیفیت، پشتیبانی و اپدیت، قیمت منصفانه
ایشالا تو ایران هم با یه گارانتی معتبر وارد بشه مث هواوی