خانهاخبار
منتظر LG G7 نباشید؛ نسخه جدید V30 در ماه فوریه معرفی خواهد شد

منتظر LG G7 نباشید؛ نسخه جدید V30 در ماه فوریه معرفی خواهد شد

آن‌طور که پیداست، نسخه ارتقا یافته LG V30 به جای پرچم‌دار 2018 ال‎‌جی در اواخر ماه فوریه رونمایی می‌شود. گمان می‌رود که عرضه LG G7 برای چندین ماه به تعویق افتاده باشد.
۱۳۹۶/۱۰/۳۰

براساس یک گزارش جدید، ال‎جی در حال برنامه‎ریزی برای رونمایی از نسخه ارتقا یافته پرچم‏دار V30 در نمایشگاه MWC 2018 است. منابع مطلع نشریه Korean Herald، خبر داده‎اند که نسخه جدید LG V30 با قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی همراه خواهد بود و ممکن است نام تجاری V30+ α  برای آن انتخاب شود. رسانه‎ی کره‌ای در حال‌‏حاضر، در رابطه با قابلیت‎های احتمالی نسخه جدید پرچم‌دار نیمه دوم 2017 ال‌‏جی جزئیاتی را ارائه نداده است اما ادعا می‎کند که این ویژگی‌ها با همکاری گوگل توسعه می‌یابد.

پیش از پرداختن به دلایل احتمالی پیرامون عرضه نسخه جدید LG V30، باید گفت که این موضوع به صورت رسمی تأیید نشده است؛ بنابراین، باید با دیده شک و تردید به شایعات منتشر شده پیرامون این گوشی نگریست. وب‌سایت PhoneArena ادعا می‎کند که تغییرات اعمال شده بر استراتژی ال‌جی در بازار گوشی‎های هوشمند با گزارش جدید Korean Herald، هم‎جهت است.

همان‌طور که احتمالاً می‌دانید، شرکت ا‌ل‌جی از نمایشگاه MWC 2018 برای عرضه‎ی عمومی پرچم‌دار جدیدش از سری G استفاده می‎کند اما امسال، این روند تغییر یافته است. مدتی پیش، Jo Seong-Jin، رئیس ال‏‎جی اعلام کرده بود تنها در صورت لزوم، گوشی‎های جدیدی معرفی خواهد شد؛ به عبارت بهتر، رونمایی از گوشی‌های جدید ال‌جی تحت‌تأثیر عملکرد شرکت‌های رقیب نخواهد بود. همچنین شایعاتی مبنی بر توسعه‌ی مجدد پرچم‎دار LG G7 متشر شده است و این موضوع، می‎تواند عرضه‌ی گوشی‎ رده‌بالای ال‌جی را برای یک ماه یا چندین ماه به تأخیر بیاندازد.

رئیس ال‌جی مدعی است که این شرکت با عرضه‌ نسخه‌های جدید از پرچم‌داران خود، تلاش خواهد کرد تا ماندگاری آن‌ها را در بازار افزایش دهد. به همین جهت، بدیهی است که معرفی نسخه ارتقا یافته LG V30 با استراتژی جدید ال‎جی در بازار موبایل، هم‎خوانی دارد. رونمایی از LG G7 در حالی تکذیب شده است که پیش‌تر، گمان می‌رفت این مدل در ماه مارس معرفی خواهد شد.

image

لازم به٬‏ذکر است که دو نسخه از فبلت LG V30 در سال گذشته میلادی عرضه شده؛ مدل استاندارد که LG V30 نامیده می‌شود، چهار گیگابایت رم با 64 گیگابایت حافظه داخلی دارد. نسخه Plus نیز با حفظ مشخصات نسخه استاندارد، 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ارائه می‎دهد و البته قیمت آن بیشتر است. پرچم‌دار نیمه دوم 2017 ال‌جی، به نمایشگر 6 اینچی از نوع P-OLED مجهز شده است و دوربین دوگانه 16 و 13 مگاپیکسلی دارد؛ دهانه لنز مورد استفاده در سنسور 16 مگاپیکسلی، F1.6 است. برای عکاسی سلفی نیز، LG V30 از سنسور 8 مگاپیکسلی با دیافراگم F2.2 استفاده می‎کند.

حاشیه‌های اطراف نمایشگر در این گوشی، نسبت به LG G6 بسیار باریک‌‏تر شده است؛ به‌طوری‌که نزدیک به 81.2 درصد از پنل جلوی LG V30 به نمایشگر 5.7 اینچی آن اختصاص دارد. این مدل از یک باتری 3300 میلی‎آمپر ساعت استفاده می‎کند که با پشتیبانی از قابلیت شارژ سریع 3.0 کوالکام، می‎توانید باتری را در مدت 36 دقیقه تا 50 درصد شارژ نمایید.

علاوه‌بر LG V30 و LG V30 Plus، نسخه دیگری تحت برند Signature ال‏‌جی ارائه شده است که فضای ذخیره‌سازی 256 گیگابایتی و شش گیگابایت رم ارائه میدهد. در رابطه با پرچم‌‏دار مذکور، مدتی پیش در گزارش اختصاصی جی‌اس‌ام خواندید که LG V30 در اواسط بهمن ماه وارد بازار ایران خواهد شد

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

Soroush EINE

۱۳۹۶/۱۱/۲۷
ایران آخر لیستشه....

محمد

۱۳۹۶/۱۱/۳
کسی منتظر گوشی های بوت لوپی ال جی نیست اینو مطمئن باشین Hang Is good

فرشید

۱۳۹۶/۱۱/۱
والا من اینقدر صبر کردم که کلافه شدم و رفتم اچ تی سی یو 11 خریدم خدایی خیلی عالیه هدفونش عالیه .اج سنس عالی .صدا .کیفیت ساخت .دوربین و ... اما اگر وی سی جدید هم بیاد احتمال داره بگیرم .اما ال جی گند زد این بار مخصوصا در ایران

ali.gorji

۱۳۹۶/۱۰/۳۰
الجی وی30 وارد نکنه سنگینتره. پرچمداران جدید اومد این هنوز نیومد.مگر دوباره استراتژی کاهش قیمت رو پیش بگیره. قبل ورود منقضی شده دیگه. یا اینکه فول پک با امکانات بالا بده به مشتری.خلاصه کلام که اگر بیاد فروش انچنانی نداره و هزینه حمل و نقلش در نمیاد و صرفه اقتصادی هم نداره.

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۱۰/۳۰
سرنوشت شُومِ نوکیا اینبار برای ال.جی??
کمپانی کرّه ای به ملکوت اَعلی می پیوندد