خانهاخبار
کاهش قیمت HTC U11 Plus به دنبال عرضه گوشی رده‌بالای U11 EYEs

کاهش قیمت HTC U11 Plus به دنبال عرضه گوشی رده‌بالای U11 EYEs

شرکت اچ‌تی‌‍سی، به‌‌تازگی گوشی جدیدی را با نام HTC U11 EYEs عرضه کرده است که نزدیک به 500 دلار قیمت دارد. با این‌حال، به‌نظر می‌رسد معرفی این مدل باعث شده است تا قیمت پرچم‌دار U11 Plus نزدیک به 60 دلار کاهش پیدا نماید.
۱۳۹۶/۱۰/۲۸

به دنبال عرضه فبلت میان‎رده HTC U11 EYEs در چین، قیمت پرچم‌دار 6 اینچی شرکت تایوانی یعنی HTC U11+ کاهش یافته است. تصمیم اچ‌تی‌‍سی برای کاهش قیمت پرچم‌دار HTC U11+، آن هم در شرایطی که از فروش این گوشی کم‌تر از دو ماه زمان می‌گذرد؛ کمی غافل‌گیر کننده است. با این‌حال، اچ‌تی‌سی با کاهش قیمت پرچم‌دار جدیدش، شانس خود را برای فروش بیشتر فبلت 6 اینچی HTC U11+ محک می‌زند.

شرکت اچ‏تی‌سی، U11+ را با قیمت 4999 یوآن (775 دلار) به بازار عرضه کرده بود اما قیمت این مدل، هم‎اکنون به 4599 یوآن (713 دلار) در فروشگاه JD.com رسیده است. کاهش قیمت روی هر سه رنگ پرچم‌دار نیمه دوم 2017 تایوانی‌ها اعمال شده است و می‌توانید این گوشی را با تخفیف 62 دلاری خریداری کنید.

image

HTC U11+ که گفته می‎شود نسخه لغو شده پروژه «Muskie» گوگل به‌شمار می‌رود، در واقع با هدف عرضه به عنوان Pixel 2 XL توسعه داده شده است. این گوشی، قابلیت‎های جذاب زیادی دارد؛ از جمله آن‎ها، باید اشاره کرد که فبلت مذکور به عنوان اولین گوشی HTC با صفحه‌نمایش کشیده و حاشیه‌های باریک ارائه شده است. شرکت تایوانی در این مدل، دکمه‌های ناوبری نرم‌افزاری را به جای دکمه‌ی فیزیکی Home جایگزین کرده است؛ همین موضوع باعث شده تا حسگر اثرانگشت به پنل پشتی انتقال داده شود.

فبلت مذکور، صفحه‎نمایش 6 اینچی با نسبت ابعاد 18:9 و رزولوشن QHD+ (یا 1440 در 2880 پیکسل) دارد. هر دو طرف گوشی با لایه گوریلا گلس 5 پوشانده شده است که از صفحه‌نمایش در برابر خط و خش احتمالی محافظت می‎کند.

مانند اکثر پرچم‎دارانی که در سال 2017 به بازار عرضه شده‌اند، قدرت HTC U11+ توسط پردازنده اسنپدراگون 835 کوالکام با هشت هسته پردازشی تأمین می‎شود. نسخه ارتقا یافته HTC U11، شش گیگابایت رم دارد و 128 گیگابایت حافظه داخلی آن، قابل ارتقا است؛ البته مدل دیگر این فبلت با چهار گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است.

image

برای پنل پشتی، همچنان از یک دوربین استفاده می‎شود؛ شرکت HTC به دوربین اولترا پیکسل 12 مگاپیکسلی با لنزی با دهانه دیافراگم F1.7 رضایت داده است. دوربین از لرزش‌گیر اپتیکال و EIS بهره می‌گیرد و همین موضوع باعث شده است تا عملکرد خوبی در هنگام فیلم‎برداری داشته باشد. برای عکاسی سلفی با HTC U11+، باید روی سنسور 8 مگاپیکسلی حساب باز کنید. یک باتری 3930 میلی‌آمپر ساعت نیز تأمین انرژی لازم برای پردازنده و صفحه‎نمایش QHD+ این گوشی را برعهده دارد.

قابلیت‌های HTC U11 Plus به همین موارد ختم نمی‌شود؛ شرکت اچ‌تی‌سی، موفق به اخذ تأییدیه IP68 برای گوشی‎های پرچم‎دار جدید خود شده و این مدل مانند U11 از فریم حساس به فشار برخوردار است. ویژگی مذکور که اج سنس نامیده می‌شود، این امکان را برای کاربران فراهم خواهد کرد تا با فشردن لبه‌های گوشی، برنامه‎ها را به شیوه‌ی راحت‎تری اجرا نمایند. بلندگوهای استریو BoomSound مشخصات فبلت گران‌قیمت HTC را تکمیل کرده است.

باید اشاره کرد که این گوشی، فاقد جک هدفون 3.5 میلی‎متری بوده و با ایرفون‎های HTC USonic عرضه می‎شود. اگر در سال 2018 به دنبال یک گوشی جدید هستید، نگاهی نیز به فبلت رده‌بالای HTC U11+ داشته باشید.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (20 نظر)

naruto98

۱۳۹۶/۱۲/۷
:|

Javad

۱۳۹۶/۱۱/۲
الان وارد شده حدود 3700
تا چن وقت دیگه افت قیمت هم خواهد داشت

محمد

۱۳۹۶/۱۱/۲
جهت اطلاع واسه علی بی خبر اپل امسال تمامی محصولاتش از اولد استفاده میکنه. اینکه سونی استفاده نمیکنه ربطی به خوبی و بدی نداره چون سونی در بازار موبایل عددی نیست
شما که خبر نداری نظر نده منم 4 ساله سامسونگ دارم صفحه اش اصلا سایه ننداخته و پیکسل نسوزونده شما محصول بی کیفیت ال جی خریدی بوت لوپ شده ربطی به سامسونگ نداره.اپل در آیفون x از اولد سامسونگ استفاده کرده بعد تو میگی محدود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کطکئن باش کیفیت سامسونگ بالا تر از اچ تی سیه .کیفیت و طراحی سامسونگ بعد اس6 چند لول بالاتر اومد شما نگرفتی دستت تا بفهمی

محمد

۱۳۹۶/۱۱/۲
کجای کاری u11 بی کیفیت ترین گوشی سال 2017 بود همه اش ایراده .شما شک نکن اچ تی سی هیچی نمیشه و شاید تا پایان سال دووم بیاره چون هر سال فروشش کمتر میشه

محسن

۱۳۹۶/۱۱/۲
این گوشی یه دورخیز از سمت اچ تی سی برای سال 2018 بود هرچی در u11 بود تو مدل پلاسش تقویت شد با مدل یو11 آیز هم یک تمرین خوب برای ارائه دوربین دوگانه بود. من مطمئنم یو 12 همون مدلیه که وضعیت شرکت اچ تی سی رو بهبود میبخشه چون دیگه به همه ثابت شده نقطه ضعفی نداره و نقاط ضعف گذشته مانند باتری و دوربین به نقطه قوت این شرکت تبدیل شده.