خانهاخبار
گوشی Alcatel 3C با نمایشگر 6 اینچی و باتری 3000 میلی‌آمپر معرفی شد

گوشی Alcatel 3C با نمایشگر 6 اینچی و باتری 3000 میلی‌آمپر معرفی شد

TCL، گوشی جدید آلکاتل را در ایتالیا عرضه کرده است؛ این مدل که با نام Alcatel 3C شناخته می‌شود، نمایشگر 18:9 و دوربین 8 مگاپیکسلی دارد.
۱۳۹۶/۱۰/۲۷

شرکت TCL، اولین گوشی‌های آلکاتل را برای سال 2018 ارائه داده است. گوشی Alcatel 3C، به‌تازگی به صورت رسمی در ایتالیا معرفی شده است که به تبعیت از تِرِند رایج در بازار، نمایشگر کشیده با حاشیه‎های باریک دارد.

شرکت آلکاتل در نمایشگاه CES 2018 اعلام کرد که تمامی گوشی‌های هوشمند جدید خود را با نمایشگر کشیده 18:9 معرفی خواهد کرد. Alcatel 3C را می‎توان اولین گوشی این شرکت برشمرد که نمایشگر کشیده‌ی 6 اینچی دارد؛ رزولوشن صفحه‎نمایش، 720 در 1440 پیکسل است. با وجود نمایشگر بزرگ 6 اینچی، Alcatel 3C ابعادی نزدیک به گوشی‎های 5.5 اینچی دارد و این موضوع به لطف حذف حاشیه‌های اضافی از اطراف نمایشگر محقق شده است.

image

با اینکه طراحی گوشی جدید آلکاتل به همراه نمایشگر 6 اینچی آن هیجان‌انگیز به‌نظر می‎رسد، Alcatel 3C شما در بقیه زمینه‎ها ناامید خواهد کرد. این مدل تنها به یک گیگابایت رم مجهز شده است و 16 گیگابایت حافظه داخلی دارد که می‌توانید با استفاده از کارت حافظه میکرو SD، فضای ذخیره‌سازی را افزایش دهید.

image

پردازنده MT8321 مدیاتک با چهار هسته پردازشی 32 بیتی با فرکانس 1.3 گیگاهرتز، قدرت پردازشی گوشی جدید آلکاتل را تأمین می‎‌کند. با این مشخصات، انتظار داشتیم آلکاتل 3C به عنوان یک محصول با سیستم‌عامل اندروید Go ارائه شود؛ اندروید Go در واقع، نسخه سبک شده سیستم‌عامل اندروید محسوب می‌شود که برای اجرا روی گوشی‌های مجهز به مشخصات سخت‌افزاری ضعیف توسعه یافته است. این سیستم‌‍عامل برای گوشی‌های هوشمندی مناسب است که فضای رم یک گیگابایتی یا کم‌تر دارند.

image

در پشت گوشی از سنسور 8 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی استفاده شده است که فلاش LED، عکاسی در محیط‌های کم‌نور را امکان‎پذیر خواهد کرد. برای عکاسی سلفی نیز می‌توانید از دوربین 5 مگاپیکسلی استفاده کنید که فوکوس آن، ثابت است. بلوتوث 4.2، پشتیبانی از دو سیم‎کارت و وای‌فای b/g/n، از دیگر مشخصات گوشی جدید آلکاتل محسوب می‎شود. این مدل به باتری 3000 میلی‎آمپر ساعت مجهز شده است. حسگر اثرانگشت در پنل پشتی و زیر دوربین اصلی، قرار گرفته است.

image

برای خریداری Alcatel 3C، تنها باید 129.99 یورو پرداخت کنید؛ این مدل در رنگ‎های مشکی متالیک، آبی متالیک و طلایی متالیک در دسترس قرار خواهد گرفت. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)