خانهاخبار
مشخصات و تصویر زنده Mi Max 3 شیائومی فاش شد

مشخصات و تصویر زنده Mi Max 3 شیائومی فاش شد

روز گذشته شاهد انتشار خبرهای مختلفی درباره یکی از گوشی‌های شیائومی بودیم. Mi Max 3 شیائومی حالا در مرکز خبرها قرار گرفته و مشخصات فنی و همچنین تصویر زنده‌اش فاش شده است.
۱۳۹۶/۱۰/۲۷

گزارش‌ها و تصاویر تازه‌ای منسوب به گوشی Mi Max 3 شیائومی منتشر شده و برخی مشخصات آن را فاش کرده است. این گزارش‌ها با فاصله یک روز منتشر شده‌اند و در اغلب موارد مشابه هستند اما برخی ویژگی‌ها در آن‌ها متفاوت ذکر شده است که در ادامه این مطلب به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

در ماه دسامبر 2017 شایعه‌ای منتشر شد و ادعا کرد که Mi Max 3 قرار است صفحه نمایش 7 اینچی با نسبت نمایش 18:9 داشته باشد. این گزارش تازه هم همین ویژگی را برای گوشی بعدی شیائومی تأیید کرده و البته برخی مشخصات دیگر آن را هم فاش کرده است. این گزارش توسط یکی از کاربران در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شده و هیچ‌کدام از مقامات شیائومی هنوز آن را تأیید نکرده‌اند.

image

با توجه به این گزارش باید بگوییم که گوشی Mi Max 3 صفحه نمایش 6.99 اینچی با نسبت تصویر 18:9 دارد. البته به وضوح تصویر آن اشاره نشده است اما انتظار می‌رود از وضوح فول اچ دی پلاس 2160 در 1080 پشتیبانی کند. همچنین گفته شده است که به دوربین اصلی تکی با لنز 12 مگا پیکسلی مجهز می‌شود و حسگر سلفی‌اش هم 5 مگا پیکسلی خواهد بود. اشاره شده است که این گوشی از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 635 با 8 هسته پردازشی قدرت می‌گیرد اما اگر خاطرتان باشد، پیش از این گفته شده بود که پردازنده Mi Max 3 احتمالا اسنپ‌دراگون 660 خواهد بود. این گوشی تازه همچنین در دو نسخه با کانفیگ مختلف 3 و 4 گیگابایت معرفی می‌شود و حافظه داخلی آن‌ها هم به ترتیب 64 و 128 گیگابایت خواهد بود. ظرفیت باتری آن معادل 5500 میلی امپر ساعت گزارش شده است و از شارژ سریع کوالکام نسخه 3.0 هم پشتیبانی می‌کند. منبع این شایعه ادعا می‌کند باتری Mi Max 3 با قابلیت Reverse طراحی شده است و قادر خواهید بود سایر دستگاه‌هایتان را هم به کمک آن شارژ کنید. اندروید نوقا و پوسته اختصاصی MIUI 9 به صورت پیش فرض روی آن نصب می‌شوند و به حدودا 1699 یوان (264 دلار) قیمت‌ خواهد داشت.

image

همان‌طور که گفتیم، یک تصویر زنده هم منسوب به این گوشی چند ساعت پیش منتشر شد. این تصویر فقط نمای پشتی Mi Max 3 را به نمایش می‌گذارد. در همین نما شاهد هستیم که این گوشی برخلاف آنچه گزارش قبلی ادعا می‌کرد، به دوربین اصلی با لنز دوگانه مجهز شده است. همچنین هنوز هم درباره مدل پردازنده گوشی مذکور مطمئن نیستیم چراکه منابع مختلف به هر دو پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 660 و 635 اشاره کرده‌اند. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

محمد

۱۳۹۶/۱۰/۳۰
صفحه نمایشش 7 اینچه در واقع تبلته

Mohammad.Sh

۱۳۹۶/۱۰/۲۷
عجب باتریییی چه خوب