خانهاخبار
تعقیب نور؛ دلیل طراحی فوق‌العاده زیبای Honor 9 چیست؟

تعقیب نور؛ دلیل طراحی فوق‌العاده زیبای Honor 9 چیست؟

آنر 9، جدیدترین پرچمدار برند آنر ساخت کمپانی هوآوی از طراحی بسیار زیبایی برخوردار است. در ادامه می‌توانید از جزییات بیشتر بخش طراحی این گوشی آگاه شوید.
۱۳۹۶/۱۰/۳۰

اکثر گوشی‌های برند آنر طراحی زیبا و جوان‌پسندی دارند اما در میان تمام آن‌ها گوشی‌ پرچمدار این کمپانی یعنی Honor 9 شکل ظاهری فوق‌العلاده‌ای دارد و متمایز میان تمام گوشی‌های موجود در بازار است. ادغام تکنولوژی با دنیای مد و فشن کاریست که هوآی در طراحی آنر ۹ کرده و توجه زیادی به آن داشته است.

image

قاب پشتی این گوشی از جنس شیشه است اما شباهتی به دیگر گوشی‌هایی که دارای بدنه شیشه‌ای هستند ندارد. دلیل اصلی این موضوع به کارگیری چندین لایه بسیار نازک شیشه‌ای روی یکدیگر است که هر کدام پترن خاصی دارد و زمانی که مجموعا روی یک‌دیگر قرار می‌گیرد بازتاب نور را به شکلی بسیار زیبا در خط‌های عمودی نشان می‌دهد. بنابر این دلیل اصلی زیبایی آنر ۹ را می‌توان به کارگیری ۱۵ لایه شیشه بسیار نازک همراه بافت‌هایی که به کمک فناوری نانو ساخته شده‌اند دانست. 

image

آنر ۹ برخلاف بسیاری از گوشی‌هایی که قاب پشتی آن‌ها شیشه‌ای است، به راحتی خط و خش نمی‌گیرد و حتی پس از ماه‌ها استفاده همانند روز اول ظاهری بدون خط و خش دارد. لبه های قاب پشتی آنر ۹ محنی شکل هستند و به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا کاربر راحت‌تر گوشی را دست بگیرد و دیرتر خسته شود. بنابر این اگر شما جزو افرادی هستید که عادت دارید با یک دست به مدت طولانی با گوشی خود کار کنید، آنر ۹ را در الویت‌های نخست میان انتخاب‌هایتان حین خرید گوشی قرار دهید.

image

آنر ۹ یکی از سبک‌ وزن‌ترین پرچمداران ۲۰۱۷ است که تنها ۱۵۵ گرم وزن دارد. صفحه‌نمایش ۵.۱۵ اینچی این گوشی با طراحی ارگونومیک قاب پشتی باعث شده تا یکی از خوش دست ترین پرچمداران باشد. حتی اگر طرفدار سرسخت دیگر برندها مانند اپل، سامسونگ و.. باشید، شک نکنید با اولین نگاه به آنر ۹ نمی‌توانید منکر طراحی بسیار زیبا و منحصر به فرد ایی پرچمدار شوید. 

image

تمام سه نسخه نقره‌ای، آبی و خاکستری تیره‌ رنگ به گونه‌ای طراحی شده‌اند که شیشه و فلز به کار رفته در آن رنگ‌های مشابه یکدیگر دارند. این یکپارچی طراحی جلوه زیبایی به گوشی داده است.

image

 

نظر خود را با ما و دیگر جی‌اس‌امی‌ها به اشتراک بگذارید.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

محمد

۱۳۹۶/۱۱/۱
قبلا در هانر 8 هم زده بود ولی اچ تی سی کپی زد

Sina

۱۳۹۶/۱۱/۱
اخه پشت گوشیو ادم میخواد چیکار کنه وقتی ک قرار قاب بندازی مهم سخت افزار و از نظر زیبایی جلوی گوشیه ن پشتش حالا هی تبلیغ کنید

yashar2080

۱۳۹۶/۱۱/۱
این همون شیشه مایع هستش که htcساخته چند ماه قبل هم اتفاقی بهش اشاره کردین.....و همواره طبق معمول هر چی htc بزنه این کمپانی همونو ازش برمیداره

ایمان

۱۳۹۶/۱۱/۱
کاش نصف زمانی رو که صرف طراحی قاب پشتی کرده بودن رو قاب جلویی هم کار می کردن
برعکس پشتش که خیلی زیبا و خوبه جلوش ساده و کسل کننده و تکراری و در یک کلام افتضاحه
کارشون رو با نمای جلویی گوشی خراب کردن
اگر حتی یه صفحه تاچ خالی با حاشیه کم می زاشتن بهتر بود

فرزاد

۱۳۹۶/۱۰/۳۰
شهر ما یک میلیون و هشتصد و پنجاه، واقعا قشنگه، ولی پی 10 بهتره تو این رنج