خانهاخبار
آیا Galaxy S6 به اندروید اوریو آپدیت می‌شود؟

آیا Galaxy S6 به اندروید اوریو آپدیت می‌شود؟

شواهدی به دست آمده است که این احتمال را تقویت می‌کند که ممکن است به‌روزرسانی اندروید 8 برای گلکسی اس 6 سامسونگ منتشر شود.
۱۳۹۶/۱۰/۲۶

سامسونگ در دو سال اخیر نشان داده است تمام تلاشش را می‌کند تا تعدادی بیشتری از گوشی‌های هوشمندش را بتواند به جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید آپدیت کند.

این شرکت اکنون در تدارک انتشار نسخه نهایی اندروید 8 برای Galaxy S8 و Galaxy S8+ است ولی ممکن است این تنها پرچمدار سامسونگ نباشد که اندروید اوریو را دریافت می‌کند.

image

بخش پشتیبانی سامسونگ در پاسخ به سوال کاربری در خصوص انتشار اندروید 8 برای Galaxy S6 تایید کرده است که پرچمدار 2015 سامسونگ به‌روزرسانی اندروید اوریو را دریافت خواهد کرد.

برای اولین بار است که در ماه‌های گذشته چنین خبری در مورد گلکسی اس 6 منتشر می‏شود که تا پیش از این حتی شایعه انتشار آن را نیز نشنیده بودیم. با این حال بهتر است پاسخ پشتیبانی سامسونگ در این مورد را قطعی تلقی نکنیم و منتظر بمانیم تا شواهد مطمئن‌تری نسبت به این مسئله به دست بیاید.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

علیرضا ناصری

۱۳۹۶/۱۱/۹
نمیگیره چون اولا اندروید ۵ هست
دوما پرچمدار نیست

A5 2016

۱۳۹۶/۱۰/۲۸
خداکنه a5 2016 هم اندروید اوریو رو بگیره.چون این گوشی مال سال ۲۰۱۶ هست

HAMID 62

۱۳۹۶/۱۰/۲۶
اگه s6 به اندروید 8 آپدیت،شکی نیست نوت 5 هم به اندروید 8 آپدیت میشه
چون سخت افزارشون یکیه و با s6 edge+ باهم عرضه شدن.پس یا حق

Yas

۱۳۹۶/۱۰/۲۶
اگه سیاست سامسونگ به سمت پشتیبانی بیشتری از پرچم دارای سری نوت و اس بره بدون شک و به مراتب جایگاهی مستحکم تر از قبل پیدا میکنه و تاثیر به سزایی روی فروش پرچم داراش میزاره و ارزش خرید اونا رو بیش از پیش بالا میبره....
حقیقتا اپدیت پرچم دارا باید سوای گوشی های دیگه ی هر شرکتی باشه و به پرچم دار ها توجه ویژه و خاصی بشه...

Sofia

۱۳۹۶/۱۰/۲۶
طبق گفته های بخش پشتیبانی سامسونگ، اس ۶ به اندروید ۸ اپدیت میشه در نتیجه نوت۵ نیز اپدیت رو میگیره ....سامسونگ تا الان که پشتیبانی خوبی از گوشی هاش داشته حتی اگر اندروید ۸ رو واس گوشی های ۲۰۱۵ نفرسته حتما ارسال اپدیت های امنیتی رو ادامه میده ....