خانهاخبار
انتشار اندروید اوریو برای Galaxy J7 Prime و Galaxy Tab E سامسونگ

انتشار اندروید اوریو برای Galaxy J7 Prime و Galaxy Tab E سامسونگ

سامسونگ قصد دارد تعداد دستگاه‌های بیشتری را از میان محصولاتش به‌روزرسانی کند. Galaxy J7 Prime و Galaxy Tab E 8.0 این سازنده که دو سال از عرضه‌شان می‌گذرد هم قرار است اندروید اوریو را دریافت کنند.
۱۳۹۶/۱۰/۲۵

گوشی‌ها و تبلت‌های ارزان و قدیمی معمولا در اولویت هیچ سازنده‌ای برای انتشار تازه‌ترین نسخه به‌روزرسانی‌های نرم افزاری قرار نمی‌گیرند. Galaxy J7 Prime و Galaxy Tab E 8.0 هر دو در سال 2016 وارد بازار شدند و با توجه به مشخصات میان رده‌شان انتظار نمی‌رفت که دوباره شاهد انتشار خبر تازه‌ای درباره آن‌ها باشیم. حالا اپراتور T-Mobile اعلام کرده است که قصد دارد دو دستگاه هوشمند میان رده سامسونگ را به سیستم عامل تازه اندروید اوریو ارتقا دهد. بدین ترتیب گوشی و تبلت هوشمند Galaxy J7 Prime و Galaxy Tab E 8.0 به زودی به اندروید اوریو به روزرسانی خواهند شد. گوشی Galaxy J7 Prime در سال 2016 با سیستم عامل پیش فرض اندروید 6.0.1 مارشمالو عرضه شد و پس از مدتی هم به اندروید نوقا 7.0 ارتقا یافت. از طرفی تبلت Galaxy Tab E 8.0 با سیستم عامل پیش فرض اندروید لالیپاپ 5.1.1 عرضه شد و پس از مدتی به اندروید نوقا نسخه 7.1 ارتقا پیدا کرد. با توجه به این گزارش تازه، Galaxy J7 Prime و  Galaxy Tab E 8.0 به سایر دستگاه‌های هوشمند سامسونگ که اپراتور T-Mobile قرار است اندروید اوریو را برایشان منتشر کند، پیوستند. در حال حاضر تاریخ دقیق انتشار این به روزرسانی تازه مشخص نشده است اما منطقی به نظر می‌رسد که در بازه زمانی چند ماهه آینده شاهد تحقق این امر باشیم.

image

دو دستگاه هوشمند مذکور تقریبا قدیمی به شمار می‌آیند و ممکن است مشخصات‌شان را هم فراموش کرده باشید. به همین خاطر ویژگی‌های آن ‌را دوباره مختصرا یادآور می‌شویم.

Galaxy J7 Prime

گوشی Galaxy J7 Prime به پردازنده اگزینوس 7870 با 8 هسته پردازشی و قدرت فرکانس 1.6 گیگاهرتز مجهز شده و در نسخه پایه با کانفیگ 3 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار شده است. البته یک نسخه دیگر هم از آن با 32 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شده است و هر دو نسخه از کارت حافظه جانبی microSD تا 256 گیگابایت پشتیبانی می‌کنند. این گوشی همچنین صفحه نمایش 5.5 اینچی PLS TFT لمسی با وضوح تصویر 1080 در 1920 دارد و نسبت پنل نمایش به بدنه‌اش 73.3% گزارش شده است. دوربین اصلی آن از نوع تکی با لنز 13 مگا پیکسلی طراحی شده و دوربین سلفی‌اش هم 8 مگا پیکسلی است. ظرفیت باتری غیرقابل تعویض گوشی مذکور معادل 3300 میلی آمپر ساعت گزارش شده و حسگر اثرانگشت آن در پنل جلو تعبیه شده است.

image

Galaxy Tab E

تبلت Galaxy Tab E 8.0 سامسونگ به پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 410 با قدرت فرکانس حداکثر 1.3 گیگاهرتز و 4 هسته پردازشی مجهز شده و در کانفیگ 1.5 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شده است؛ البته کاربران می‌توانند حافظه داخلی آن را به کمک کارت حافظه جانبی تا 256 گیگابایت ارتقا دهند. این تبلت میان رده صفحه نمایش 8.0 اینچی TFT لمسی با وضوح تصویر 800 در 1280 و تراکم پیکسلی 189ppi دارد و دوربین‌های اصلی و سلفی‌اش به ترتیب 5 و 2 مگا پیکسلی هستند. ظرفیت باتری غیرقابل تعویض این تبلت هم 5000 میلی آمپر ساعت اعلام شده است.

image

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (25 نظر)

ول‌گرام

۱۳۹۷/۱۲/۱۳
سلام. گوشیم گولکسی جی 7 پراید ۲۰۱۸ هست، اولبن بروزرسانی زدم و الان در تنظیمات تلفن،در اطلاعات نرم‌افزار نسخه اندروید ۷ زده.
اما در تنظیمات نشست فعال تلگرامم، نسخه ۶ زده.
جریان چیه ؟

amin

۱۳۹۷/۸/۱۴
اگه میشه لینک اندروید 8 را ارسال کنید

محمد

۱۳۹۷/۸/۱
برا من اومده برا بقیه هم میاد بعد از به روز رسانی گوشی ریست کنین همون تنظیم کارخانه موفق باشید

هادی

۱۳۹۷/۷/۲۳
سلام اندروید ۸ برای گوشی جی ۷ پرایم اومده؟؟

shahab

۱۳۹۷/۷/۱۴
سلام کسی لینک اندروید 8 برای j7prime داره برام بفرسته