خانهاخبار
گوشی بدون حاشیه HTC U11 EYEs با دوربین سلفی دوگانه معرفی شد

گوشی بدون حاشیه HTC U11 EYEs با دوربین سلفی دوگانه معرفی شد

شرکت اچ‌تی‌سی، به صورت رسمی از فبلت میان‌رده خود با نام U11 EYEs رونمایی کرده است که دوربین سلفی دوگانه دارد. این مدل به نمایشگر کشیده 6 اینچی مجهز شده است.
۱۳۹۶/۱۰/۲۵

گوشی HTC U11 EYEs، سوژه‎ی بسیاری از شایعات و گمانه‎زنی‎ها در طی چند هفته گذشته بوده است و به دنبال ارائه‌ی جزئیات رسمی از این مدل در اوایل امروز، شرکت تایوانی به صورت رسمی از فبلت میان‎رده خود رونمایی کرده است. گوشی HTC U11 EYEs به صورت رسمی در وب‌سایت اچ‎تی‎سی لیست شده است که تصاویر رسمی و مشخصات‎فنی آن‏‌را شامل می‎شود. همان‌طور که انتظار می‌رود، این مدل از نظر طراحی مانند فبلت پرچم‌دار U11 Plus بوده اما از نظر سخت‌افزاری، یک سر و گردن از برادر خود پایین‎تر است.​

image

شرکت اچ‌تی‌سی، مجدداً از فرمول تکراری شیشه و فلز برای طراحی U11 EYEs استفاده کرده که این روزها به یک رویه مرسوم در بین سازندگان تبدیل شده است. در پنل پشتی، تنها یک دوربین قرار دارد و زیر آن نیز، حسگر اثرانگشت مشاهده می‎شود؛ به‌نظر حسگر اثرانگشت در قاب پشتی، به دلیل حاشیه‎های باریک اطراف نمایشگر باشد.

image

دیگر خبری از امضای اچ‌تی‌سی روی محصولات خود نیست؛ دکمه‌ی Home به همراه کلیدهای لمسی ناوبری که در طی چند سال گذشته در زیر نمایشگر قرار داشت، جای خود را به تعدادی کلید نرم‎افزاری در سیستم‏‌عامل اندروید داده‎اند. HTC U11 EYEs از یک نمایشگر کشیده 6 اینچی SLCD 3 با رزولوشن Full HD+ و 1080 در 2160 پیکسل استفاده می‎کند؛ نسبت ابعاد نمایشگر، 2 به 1 است و گوریلا گلس 3 نیز از نمایشگر در برابر خط و خش احتمالی مراقبت می‎کند.

image

گوشی جدید اچ‌تی‌سی به چهار گیگابایت رم مجهز شده است و 64 گیگابایت فضای ذخیره‎سازی ارائه می‌دهد؛ در صورت نیاز به فضای بیشتر، می‎توانید از کارت حافظه میکرو SD با حداکثر ظرفیت 2 ترابایت استفاده کنید. باید اشاره کرد که U11 EYEs به عنوان یک گوشی دو سیم‌کارته شما را ناامید خواهد کرد؛ هیچ درگاه مجزایی برای جای‌گیری کارت حافظه جانبی وجود ندارد و برای ذخیره‌سازی محتوای بیشتر روی گوشی خود، باید قید سیم‎کارت دوم را بزنید.

image

فبلت HTC U11 EYEs از پردازنده اسنپدراگون 652 با هشت هسته پردازشی، استفاده می‌کند؛ این تراشه قدرت‌مندترین پردازنده میان‌رده کوالکام محسوب نمی‌شود اما همچنان از نظر قدرت پردازشی، یکی از بهترین‏ انتخاب‎ها به‏شمار می‎رود. برای تأمین انرژی اجزای سخت‎افزاری نیز، HTC از یک باتری غول‌آسای 3930 میلی‎آمپر ساعت استفاده کرده است؛ البته برای شارژ سریع باتری، قابلیت Quick Charge 3.0 کوالکام به کمک شما خواهد آمد.

image

در پشت گوشی جدید اچ‌تی‎سی، یک دوربین 12 مگاپیکسلی از نوع اولتراپیکسل 3 جای گرفته است که دیافراگم F1.7 دارد؛ این دوربین، قادر به عکس تصاویری با اندازه پیکسلی 1.4 میکرومتر است و فوکوس خودکار اولترااسپید نیز به آن یاری می‎رساند. لازم به‌ذکر است که دوربین اصلی از لرزش‌گیر اپتیکال نیز بهره می‎گیرد. اگر علاقه‌مند به ثبت فیلم‌های صحنه آهسته هستید، U11 EYEs می‌تواند به عنوان یک گوشی میان‌رده نظر شما را به خود جلب کند؛ به کمک دوربین اصلی، خواهید توانست فیلم‌هایی صحنه‌آهسته با نرخ 120 فریم بر ثانیه با رزولوشن Full HD به ثبت برسانید؛ امکان فیلم‌برداری با رزولوشن 4K و نرخ 30 فریم بر ثانیه وجود دارد.

image

برای عکاسی سلفی، HTC از ترکیب دو سنسور 5 مگاپیکسلی با F2.2 استفاده کرده است که لنزهای واید، دارند و سنسورها از نوع BSI هستند. گوشی جدید اچ‎تی‎سی نسبت به آب و گردوغبار مقاومت دارد؛ این مدل موفق به دریافت گواهی IP67 شده است و برخورداری از بلوتوث 4.2 نیز بخش دیگری از مشخصات آن‎را تکمیل می‏‎کند.

image

شرکت اچ‌تی‌‏سی به سیستم‌عامل نصب شده روی فبلت جدید خود اشاره‌ای نکرده است اما پوسته‌ی اج سنس، رابط‌کاربری اندروید را شخصی‎سازی می‎کند. ابعاد گوشی جدید اچ‎تی‌سی، 157.9 در 74.99 در 8.5 میلی‎متر است و این مدل، 185 گرم وزن دارد. گوشی جدید HTC U11 EYEs، ابتدا در تایوان عرضه خواهد شد و سپس، به بازارهای دیگر راه پیدا می‎کند. این مدل در حال‎حاضر با قیمت 505 دلار قابل پیش‌خرید است و در رنگ‌های مشکی، آبی و قرمز در دسترس قرار خواهد گرفت.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (37 نظر)

محمد

۱۳۹۶/۱۰/۲۷
تست چاغو مگه تولده خخخخخخخخخخخ مگه میخوای باهاش بجنگی؟
تست های جری کامله مثل دراپ و خم کردن که هنگی u11 در این تست داغون شد و لقب بنجول سال 2017 رو گرفت

محمد

۱۳۹۶/۱۰/۲۷
چون هنگ تی سی کسی نمیخره و مهم نیست

Keyhan

۱۳۹۶/۱۰/۲۷
اره عزیزم یو11 پلاس با اختلاف فاحش 18 ثانیه نوت 8 رو در هم کوبید. حالا اگه بر عکس بود اقای جهانی یا سیدی زحمت انتشارشو میکشیدن

cadillac

۱۳۹۶/۱۰/۲۷
محمد @
ما هم کیفیت هنگی s8 رو تو تست چاقو دیدیم ، غول تون که خورد و خاک شد ...!!!

Keyhan

۱۳۹۶/۱۰/۲۷
لیکویید سورفیس چه ربطی به تست خم شدن داره ای کیو؟! اره همونی بود تو تست ضربات چاقو پرچمدار سامهنگو بلعید. حتی خش روش نیفتاد ولی بنجول سامهنگ تیکه تیکه شد
درضمن تو سری پلاس و این شیشه جلو رو از حالت 3دی خارج کردن و دیگه تراکتورم از روش رد بشه خم نمیشه. درضمن تو دیگه حرف از کیفیت نزن که اوازه پلاستیکی بودن سامهنگ از انفجارش گرفته تا خاموش شدن و روشن نشدنش همه جارو گرفته. خخخ