خانهاخبار
بهترین گوشی‌های زیر 2 میلیون تومان بازار (دی 96)

بهترین گوشی‌های زیر 2 میلیون تومان بازار (دی 96)

اگر به دنبال خرید یک گوشی هوشمند پرچمدار هستید ولی نمی‌خواهید هزینه‌ای بیش از 2 میلیون تومان برای آن بپردازید، در ادامه این مطلب 5 تا از بهترین گوشی‌های هوشمند که در رنج قیمت 1.5 تا 2 میلیون تومان هستند را به شما معرفی می‌کنیم.
۱۳۹۶/۱۰/۲۳

در سال 2017 شاهد بودیم اکثر برندهای بزرگ تولیدکننده گوشی‌های هوشمند، پرچمداران خود را با قیمتی نجومی به بازار فرستادند که این امر سبب شد بسیاری از کاربران نتوانند بودجه کافی برای خرید پرچمدارن بزرگ بازار را تهیه کنند.

اگر شما هم در خرید گوشی با این مسئله مواجه بودید و نتوانستید به سراغ خرید پرچمدرانی بروید که بیش از 3 میلیون تومان قیمت دارند، در ادامه این مطلب گوشی‌هایی را به شما معرفی می‌کنیم که مشخصاتی در حد پرچمداران نامی بازار دارند ولی قیمت آنها کمتر از 2 میلیون تومان است.

 

Nokia 8

image

با اینکه گوشی‌های جدید نوکیا هنوز با آنچه از این شرکت افسانه‌ای انتظار داریم، فاصله دارند ولی نشان می‌دهند این شرکت در مسیر درستی حرکت می‌کند.

نوکیا 8 یکی از بهترین پرچمداران بازار است که در رنج قیمت 2 میلیون تومان می‌توانید از بازار تهیه کنید. این گوشی 5.3 اینچی نمایشگر QHD دارد و بدنه آن از ترکیب فلز و شیشه ساخته شده است. Nokia 8 از پردازنده اسنپدراگون 835 استفاده می‌کند و در کنار آن به 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا مجهز شده است.

دوربین اصلی پرچمدار نوکیا از ترکیب دو لنز 13 مگاپیکسلی تشکیل شده و دوربین جلو آن نیز کیفیت 13 مگاپیکسلی دارد. پشتیبانی از شارژ سریع ویژگی دیگر این دستگاه است که باتری 3090 میلی‌آمپرساعتی را در دل خود جای داده.

قیمت فعلی: حدود 2 میلیون تومان

 

Honor 9

image

یکی از گوشی‌های خوبی که در رنج قیما کمتر از 2 میلیون تومان می‌توانید در بازار پیدا کنید گوشی آنر 9 هوآوی است. بدنه این گوشی شیشه‌ای است و فریمی فلزی قاب جلو و پشت دستگاه را به هم متصل کرده است.

Honor 9 نمایشگری 5.15 اینچی دارد و از پردازنده کایرین 960 به همراه 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا استفاده می‌کند. دوربین دوتایی آنر 9 دو لنز 12 + 20 مگاپیکسلی دارد و دوربین جلو آن 8 مگاپیکسلی است.

پرچمدار برند آنر باتری 3200 میلی‌آمپرساعتی دارد و از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند.

قیمت فعلی: حدود 1 میلیون و 900 هزار تومان

 

Xiaomi Mi 6

image

جدیدترین پرچمدار شیائومی بدنه‌ای شیشه‌ای و نمایشگری 5.15 اینچی دارد. این گوشی مجهز به پردازنده اسنپدراگون 835، حافظه رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی قابل ارتقا است.

می 6 در پشت خود از دو لنز 12 مگاپیکسلی و در جلو از دوربین 8 مگاپیکسلی بهره می‌برد و باتری 3350 میلی‌آمپرساعتی آن مجهز به فناوری شارژ سریع است.

قیمت فعلی: حدود 1 میلیون و 750 هزار تومان

 

Galaxy A7 2017

image

مدل 2017 گلکسی ای 7 از جنس فلز و شیشه ساخته شده است و در برابر نفوذ آب مقاوم است. رزولونش نمایشگر 5.7 اینچی این دستگاه معادل 1920 در 1080 پیکسل است و پردازنده ان از نوع اگزینوس 7880 انتخاب شده است.

A7 2017 دارای 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا است و دوربین اصلی و سلفی آن هر دو 16 مگاپیکسلی هستند. این گوشی از سیستم عامل اندرود 7 بهره می‌برد و باتری 3600 میلی‌آمپرساعتی آن از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند.

قیمت فعلی: حدود 1 میلیون و 600 هزار تومان

 

HTC U Ultra

image

این گوشی از سری گوشی‌های U شرکت HTC دارای 2 نمایشگر مجزا است. نمایشگر اصلی این گوشی 5.7 اینچی و نمایشگر دوم آن 2 اینچ اندازه دارد. بدنه پشتی این دستگاه از جنس شیشه ساخته شده است و یک پردازنده اسنپدراگون 821 به همراه 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی وظیفه اجرای اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها را بر عهده دارند.

دوربین اصلی HTC U Ultra کیفیت 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن کیفیت 16 مگاپیکسلی دارد. روی این گوشی به صورت پیش فرض اندروید 7 نصب شده و باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی آن مجهز به فناوری شارژ سریع است.

قیمت فعلی: حدود 1 میلیون و 600 هزار تومان

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (32 نظر)

Ali

۱۳۹۶/۱۲/۲۴
گوشی های بهتری هم میتونستید قرار بدید مثل mate 9 و عجیبه که از برند های دیگه مثل الجی و سونی گوشی قرار نگرفته و باید بگم کاملا مشخصه که یا سامسونگ داره پول برند میگیره یا تو ایران دارن گوشی های برند ساسونگ رو گرون میفروشن که تو رده قیمتی قراره داره که گوشی های پرچمدار هواوی و شیائومی قرار دارن و از نظر سخت افزار و عملکرد هیچگونه قدرت رقابتی هم نداره که با نسخه A8 2018دیگه به اخرین حدش رسیده باقیمتی حدوده 2.5میلیون تومان.... من دیگه حریفی ندارم

Htc fan

۱۳۹۶/۱۲/۲۱
نه همونی که طراحی htc hd2 رو زنده کرد بعد از سالها

بردیا

۱۳۹۶/۱۱/۱۷
درود دوستان
یک اینکه گوشی رو خیلی گرون میدن دو اینکه گوشی معلوم نیست اصله یا فیکه مو نمیزنن باهم کسی هم که سردرنیاره راحت گول میخوره به نظر من خرید گوشی توی ایران حماقته
ی نوت ۲ داشتم هرکاری بگید باهاش کردم آخ نگفت بارها از دستم افتاد با صفحه با لبه و.... هزاران بلا سرش اومد در کل میخوام بگم خیلی توپ بود نمیخوام تبلیغ سامسونگ رو بکنم چون بعضی گوشی هاش هم آشغاله ولی در کل از هواوی شیائومی و ی سری شرکتای دیگه خیلی خیلی سرتره بجای اینکه بیاییم غیرت به خرج بدیم برای این موضوعات یکم جدی باشیم من یک ماهه هواوی خریدم ی میان رده هانر هشت لایت برای کار راه بنداز بد نیست اما مزخرفه ی مزخرف به تمام معنا مموری از ۱۶گیگ به بالا بندازی زور میزنه زیرش کم میاره این یعنی ۲۰۱۷ است اومدم ی بلوتوث روشن کنم گوشی هنگ کرد به کل اصلا قاطی کرد قفل شد بعد از چند دقیقه ریستارت شد واقعا گوشی های چرتی میزنه هواوی قربون همون نوت۲ کره ای ۲۰۱۳ که وقتی مموری ۳۲ پر انداختم روش تازه جون گرفت
در کل دوستان گل همیشه دنبال این باشید که قابلیت چه گوشی بالاتره سعی کنید اونقدری پول بدید که ارزش داره سعی کنید گوشی سفارش اروپا بخرید نه خاورمیانه گوشی هایی که برای خاورمیانه میاد آشغاله چینی ها هم دست ایرانی ها رو خوندن و تا بتونن آشغال هاشون رو به ایرانیا میندازن
سپاس از وقتی که برای خوندن پیام من گذاشتید بدرود

Hossein

۱۳۹۶/۱۱/۱
من همچین پولی رو اولا به گوشی چینی نمیدم مخصوصا هواوی باز شیائومی خیلی خوب تر پیشرفت میکنه نسبت به هواوی . هواوی بدرد گوشی میان رده میخوره در سطح زیر یک تومن . سامسونگ و وان پلاس و اچ تی سی باز بهتره

علی

۱۳۹۶/۱۱/۱
یعنی یسری گوشیا هس کمپانیا زدن که باقیمت کم بفروشن و به اصطلاح مقرون به صرفه باشه بازم تو ایران گرونه
داریم به کجا میریم که برای یه گوشی که ارزشش خیلی باش شیصد تا هفصد هزار تومنه باید یک میلیون اضافه بدیم.