خانهاخبار
صدای فراگیر موسیقی بدون مزاحمت نویزهای محیط با هدفون Q ADAPT On-Ear

صدای فراگیر موسیقی بدون مزاحمت نویزهای محیط با هدفون Q ADAPT On-Ear

هدفون Q ADAPT On-Ear از کمپانی دانمارکی لیبرتون با طراحی زیبا، تجربه کاربری فوق‌العاده و صدایی فراگیر تجربه‌ای بی‌نظیر را از گوشی کردن به موسیقی فراهم کرده است.
۱۳۹۶/۱۰/۲۳

Q ADAPT On-Ear از نظر شکل ظاهری بسیار زیبا، ساده و به قول معروف مینیمال است. هنگامی که هدفون Q ADAPT On-Ear را حتی در حالت خاموش بودن noise cancellation روی گوش‌هایتان قرار می‌دهید احتمالا از کاهش چشمگیر میزان صدای اطراف شگفت زده خواهید. پدهای روی گوشی به گونه‌ای نرم و منعطف طراحی شده تا به راحتی روی گوش‌هایتان قرار گیرد و به خوبی اطراف کانال گوش را ایزوله کند. 

باتری استفاده شده در Q ADAPT On-Ear می‌تواند تا ۲۰ ساعت دوام بیاورد و در کمتر از ۳ ساعت به صورت کامل شارژ می‌شود. همچنین این هدفون مجهز به قابلیت CityMix است که صدای مزاحم اطراف را در ۴ مرحله کاهش می‌دهد.

image

هنگامی که CityMix در درجه اول قرار دارد ۸۰ درصد از صدای اطراف را به گوش کاربر منتقل می‌کند تا هنگامی که شما قصد داشته باشید با فردی صحبت کنید به راحتی متوجه صحبت‌هایش شوید. مرحله دوم ۶۰ درصد صدای اطراف را می‌شنوید و برای شرایطی مانند دوچرخه سواری که نیازمند توجه به محیط اطراف است، برایتان خطری ایجاد نمی‌کند. مرحله سوم ۳۰ درصد صدای اطراف را متوجه خواهید شد و در انتها هنگامی که CityMix در مرحله چهارم قرار دهید تنها کمتر از ۱۰ درصد صدا محیط اطراف را می‌شنوید.

امکان کنترل موزیک از روی هدفون به کمک دایره شیشه‌ای روی آن فراهم شده است. از طریق این دکمه لمسی می‌توانید موزیک را پخش یا قطع کنید و با نگهداشتن انگشت روی آن، به حالت جفت شدن ببرید و نیز صدا را زیاد و کم کنید.

هدفون رو گوشی Q ADAPT On-Ear خوش ساخت، باکیفیت و دوام باتری نیز قابل ستایش است. به طوری که با خیال راحت می‌توانید یک روز تمام را بدون نیاز به وصل کردن به شارژر به گوش دادن موسیقی به آن بپردازید. هنگامی که شما مشغول گوش دادن به موسیقی هستید، اگر دوست شما نیز صاحب این هدفون باشد می‌توانید از طریق بلوتوث موسیقی که در حال پخش است را با آن شخص به اشتراک بگذارید و به صورت همزمان به یک موسیقی گوش دهید. 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

kinnng

۱۳۹۶/۱۱/۱
قیمتش چنده؟