خانهاخبار
کاهش زمان فرایند ترابرد شماره همراه؛ اعتباری‌ها یک روزه و دائمی‌ها سه روزه

کاهش زمان فرایند ترابرد شماره همراه؛ اعتباری‌ها یک روزه و دائمی‌ها سه روزه

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری اعلام کرد زمان جابجایی شماره مشترکین تلفن همراه کاهش یافته و این فرایند باید حداکثر یک روزه انجام شود.
۱۳۹۶/۱۰/۲۰

بیش از یک سال است که مشترکین تلفن همراه در ایران می‌توانند بدون تغییر شماره، اپراتور خود را تغییر دهند. این فرایند که با نام ترابردپذیری از آن یاد می‌شود در ابتدا با مشکلات زیادی مواجه بود اما حالا با گذشت زمان فرایند آن تسهیل شده و در زمان سریع‌تری انجام می‌شود.

به گزارش جی‌اس‌ام و به نقل از خبرگزاری مهر، مجید حقی از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی اعلام کرد: به منظور افزایش رضایت مشترکان و با اصلاح فرایند احراز هویت و تائید مشترک برای ثبت درخواست ترابرد، راه‌اندازی سرویس OTP و جایگزینی آن با پیامک کوتاه و کاهش زمان برخی از فرایندهای داخلی با همکاری اپراتورهای تلفن همراه، فرایند ترابرد مشترکین تلفن همراه اعتباری از سه روز به یک روز و تلفن همراه دائمی از ۵ روز به سه روز کاهش یافته است.

وی با تاکید بر اینکه نظارت بر حوزه تلفن همراه به طور جدی و مستمر انجام می‌شود، افزود: با تغییرات ایجاد شده میزان شکایات ثبت شده مشترکین در سامانه ۱۹۵ درباره ترابرد شماره تلفن همراه از مهر سال جاری نسبت به ماه‌های قبل ۲۰ درصد کمتر شده است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)