خانهاخبار
CES 2018: دل نسل جدید لپ‌تاپ‌های تبدیل ‌پذیر Latitude را با تمرکز بر امنیت عرضه کرد

CES 2018: دل نسل جدید لپ‌تاپ‌های تبدیل ‌پذیر Latitude را با تمرکز بر امنیت عرضه کرد

روز گذشته برای کمپانی دل با دست پر به CES 2018 آمد و از چند لپ‌تاپ و مانیتور رونمایی کرد. یکی از این محصولات‌، سری جدید لپ‌تاپ‌های تبدیل پذیر Latitude است که با عنوان امن‌ترین لپ‌تاپ‌های تبدیل‌پذیر و هیبریدی معرفی شدند.
۱۳۹۶/۱۰/۲۰

کمپانی دل در نمایشگاه CES از دو لپ‌تاپ ۲ در ۱ جدید از سری Latitude رونمایی کرد. این دو مدل با تمرکز بر امنیت و سهولت در حمل و نقل طراحی شده‌اند و کمپانی آمریکایی از آن‌ها با عنوان «امن‌ترین لپ‌تاپ جدا شدنی (هیبریدی)» و «امن‌ترین لپ‌تاپ تبدیل پذیر» یاد می‌کند.

دل Latitude 5290 یک نسخه امن و جدا شدنی است، وزن آن حدود ۹۰۰ گرم است و ضخامت آن ۱۰ میلی‌متر است. نمایش‌گر لمسی این مدل ا گوریلا گلس ۴ پوشیده شده است و رزولوشن FullHD را اریه می‌کند و ادعا شده باتری آن با یک بار شارژ تا ۱۲ ساعت پاسخگو خواهد بود. پردازنده Latitude 5290 نسل هشتم Core i7 است که با ۱۶ گیگابایت رم و پردازنده گرافیکی Intel UHD Graphics 620 همراه شده. این لپ‌تاپ در رده ماشین‌های حرفه‌ای قرار می‌گیرد و به گونه‌ای تولید شده که در عین سهولت در حمل و نقل، کارایی را نیز حفظ کند. از جمله اتصالات این لپ‌تاپ می‌توان به پورت‌های USB-C، وای‌فای‌، پورت‌های USB 3.1 و پشتیبانی از 4G LTE اشاره کرد. سیستم‌های امنیتی لپ‌تاپ جدید دل شامل ویندوز Hello به همراه دوربین مادون قرمز، کارت‌خوان بیومتریک با استاندارد Control Vault 2 و FIPS 140-3 سطح 3 است.

مدل بعدی Latitude 7390 ناام دارد که با لولای ۳۶۰ درجه خود قابلیت چرخش نمایش‌گر و تبدیل آن در حالت‌های مختلف لپ‌تاپ، Stand، Tent، تبلت و Tent Work را ممکن می‌کند. حاشیه‌های نمایش‌گر این دستگاه بسیار کم است و از قلم مخصوص این شرکت موسوم به Dell Active Pen پشتیبانی می‌کند. وزن این دستگاه ۱.۳ کیلوگرم و ضخامت آن حدود ۱۲ میلی‌متر است. سخت افزار و ویژگی‌های امنیتی Latitude 7390 تقریبا با 5290 برابر است اما نمایش‌گر آن کمی بزرگ‌تر ۱۳.۳ اینچ است و عمر باتری آن تا ۱۷ ساعت عنوان شده. قیمت این محصول برابر ۱۱۴۹ دلار است و هم‌زمان با معرفی برای عرضه در بازار نیز آماده شده.

image

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)