خانهاخبار
تجربه‌ای متفاوت از هدفون داخل گوش با لیبرتون Q ADAPT In-Ear

تجربه‌ای متفاوت از هدفون داخل گوش با لیبرتون Q ADAPT In-Ear

طراحی Q ADAPT In-Ear نسبت به دیگر هدفون‌های تو گوشی موجود در بازار که مختص آیفون تولید شده‌اند یک سر و گردن بالاتر است و کیفیت صدای این هدفون آن را از رقبا متمایز می‌کند.
۱۳۹۶/۱۰/۱۹

رنگ خاکستری هدفون Q ADAPT In-Ear جلوه بسیار زیبا و متفاوتی به آن بخشیده است. اگر صاحب آیفون خاکستری باشید هماهنگی رنگ این محصول با گوشی‌تان را مشاهده خواهید کرد.

هدفون Q ADAPT In-Ear رنگ‌های رزگلد، طلایی و نقره‌ای دارد که استفاده از این رنگ‌های خاص سبب شده مورد توجه کاربران زیادی قرار گیرد. این هدفون از دو جنس متفاوت پارچه ای و پلاستیکی ساخته شده است.

image

پوشش پارچه‌ای استفاده شده در این هدفون سبب شده طول عمر بیشتری داشته باشد. گوشی‌های هدفون به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به راحتی درون گوش قرار گیرند و این امر سبب می‌شود صدای اطراف را حتی در زمانی که Noise Cancellation فعال نباشد به خوبی کم کند.

Q ADAPT In-Ear مجهز به ۴ دکمه از جمله دکمه کم و زیاد کردن صدا، دکمه پخش و توقف موزیک و فعال کردن Siri و نیز دکمه کاهش صدای اطراف است. دکمه CityMix میزان کاهش صدای اطراف را در سه مرحله انجام می‌دهد و همچنین با نگه داشتن آن موزیک متوقف شده و به وسیله میکروفونی که در هدفون قرار گرفته صدا اطراف را برای شما پخش می‌کند.

بی‌شک Q ADAPT In-Ear یکی از بهترین هدفون‌های لایتنینگ از نظر کیفیت صدا و ساخت در بازار است. Q ADAPT In-Ear در مقایسه با دیگر هدفون‌های لایتتنینگ در بازار که با قیمت‌های بسیار بالاتری به فروش می‌رسند، کیفیت و حجم صدای بی‌نظیری را در اختیار کاربر می‌گذارد.

image

با این که در بازار کشورمان هدفون‌های لایتنینگ آن‌چنان تنوع و طرفدار ندارند اما اگر کمی جستجو و تحقیق کنید متوجه خواهید شد Q ADAPT In-Ear از آن دسته هدفون‌هایی است که قیمت بسیار مناسبی نسبت به رقبایش دارد. اگر صاحب آیفون یا آیپد هستید و قصد خرید هدفون تو گوشی با طول عمر بالا، کیفیت صدای عالی و قیمت مقرون به صرفه را دارید بی‌شک  Q ADAPT In-Ear یکی از بهترین گزینه‌های خرید محسوب می‌شود که دارای فناوری Noise Cancellation هوشمند نیز است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)