خانهاخبار
انتشار لیست بازی‌های پشتیبانی‌کننده از صفحه نمایش Razer Phone

انتشار لیست بازی‌های پشتیبانی‌کننده از صفحه نمایش Razer Phone

یکی از بزرگترین ویژگی‌های تلفن هوشمند Razer Phone صفحه نمایش UltraMotion با روشنایی بالا و نرخ تجدید 120 هرتزی است که آن را تبدیل به محصولی بی‌نظیر در میان گوشی‌های پرچمدار می‌کند.
۱۳۹۶/۱۰/۱۸

شرکت ریزر در سال 2017 به معرفی گوشی هوشمندی پرداخت که Razer Phone نام داشت. تلفن هوشمندی با صفحه نمایش باکیفیت و وضوح بالا که ویژه گیمرهای موبایل توسعه پیدا کرده است. نمایشگری با نرخ تجدید 120 هرتزی که در میان رقبا تلفن هوشمندی بی‌نظیر است و مشابه آن را نمی توان یافت.

هنگامی که شرکت ریزر این گوشی را در بازار عرضه کرد، تنها 10 بازی می‌توانستند به پشتیبانی صفحه نمایش 120 هرتزی آن بپردازند. حال با گذشت چند ماهی از معرفی این محصول، لیستی از بازی‌های پشتیبانی‌کننده از صفحه نمایش Razer Phone منتشر شده که چندین و چند بازی موبایل را دربرمی‌گیرد و کاربران این گوشی هوشمند می‌توانند با مراجعه به گوگل پلی آنها را دریافت کنند.

image

ریزر بیش از 50 بازی را به پشتیبانی نمایشگر 120 هرتزی Razer Phone درآورده که بیشتر شامل بازی‌های FPS یا MOBA است. اگر علاقمند به این دو ژانر بازی موبایل هستید، تجربه آنها روی گوشی هوشمند ریزرفون قطعا فوق‌العاده است.

گذشته از آن، برای اینکه ریزرفون نرخ تجدید 120 هرتزی پیدا کند باید مسیر Settings > Display > Refresh Rate > 120Hz را دنبال کنید. در ادامه نیز می‌توانید لیست بازی‌های اشاره شده را مشاهده کنید.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)