خانهاخبار
HTC از کاربران اروپایی U11 عذرخواهی کرد

HTC از کاربران اروپایی U11 عذرخواهی کرد

شرکت اچ‌تی‌سی به دلیل تاخیر پیش آمده در انتشار آپدیت اندروید 8 برای کاربران اروپایی یو 11 از آنها عذرخواهی کرد.
۱۳۹۶/۱۰/۱۶

ماه‌ها پیش اچ‌تی‌سی قولی به کاربرانش داد که برایش گران تمام شد. این شرکت وعده داد که به فاصله 15 روزه نسبت به گوگل، به‌روزرسانی‌های جدید نرم‌افزاری را برای پرچمدارانش منتشر می‌کند.

درحالی که کاربران آمریکایی HTC U11 به‌روزرسانی اندروید 8 اوریو را دریافت کرده‌اند، هنوز کاربران دیگر مناطق مثل کشورهای اروپایی موفق به دریافت اندروید اوریو نشده‌اند.

image

اچ‌تی‌سی اروپا به دلیل تاخیر در انتشار اندروید 8 برای HTC U11 از کاربران خود عذرخواهی کرده است. این شرکت در توییتر خود اعلام کرده که به دلیل رخ دادن برخی مشکلات مجبور به توقف آپدیت در اروپا شده و قول داده تا به زودی مشکل را حل کند.

خوشبختانه HTC مشکل مربوطه را یافته و در صدد رفع آن است به همین خاطر احتمالا به زودی اروپایی‌ها اندروید 8 را روی گوشی خود دریافت خواهند کرد.

اگر از کاربران پرچمداران جدید HTC هستید به ما بگویید آپدیت اندروید 8 به دست شما رسیده یا خیر.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (33 نظر)

cadillac

۱۳۹۶/۱۰/۲۲
اون دسته از افراد از یک کیلومتری u11 هم رد نشدن و اگر یه بار u11 solar red را از نزدیک ببینن خواهند فهمید که در حد htc نیستن .

محمد

۱۳۹۶/۱۰/۲۲
دوستانی که میگن از نظر استحکام فلانه،اولا بخاطر اینه که جنسش شیشست کاملا واضحه احتیاجی به تست دیدن نیست کسی که میخره مطمینامیدونه بخاطر زیبایی که جنس شیشه ایش بهش داده باید مراقبت بیشتریم به نسبت بکنه ازش دوما هیچ گزارشی از مشتریانش درمورد شکسته شدنش کسی نشنیده ولی گوشی هایی که منفجر میشد تو تست عالی بود ولی در دنیای واقعی منفجر میشد

Arshiwm

۱۳۹۶/۱۰/۲۰
اپدیت اندروید 8 برا یو 11 در ایران اومد و من الان اپدیت 8 کردم

سعید

۱۳۹۶/۱۰/۱۹
همین که از هر 100 نفر یه بچه مثل خودت پیدا میشه و اسباب بازی های هنگ تی سی رو میخره تا این شرکت ورشکست نشه خداتو شکر کن. من جای تو بودم بعد تست هنگی u11 تا یه سال نظر نمیدادم

سعید

۱۳۹۶/۱۰/۱۹
برندی که عرضه اسمبل کردن ساده رو نداره همون بهتر که محو بشه هر چند همین الان هم هنگ تی سی فروشش داغونه و در واقع وجود نداره