خانهاخبار
لنوو از تینک پد X280 و X380 رونمایی کرد

لنوو از تینک پد X280 و X380 رونمایی کرد

لنوو از دو لپ‌تاپ جدید برای کسب و کارها رونمایی کرد که تینک پد X280 و تینک پد X380 نام دارند. این محصولات در نمایشگاه CES 2018 به نمایش گذاشته می‌شوند.
۱۳۹۶/۱۰/۱۵

هنوز تا زمان شروع نمایشگاه CES 2018 چند روزی باقی مانده است، اما لنوو دست به کار شده تا جدیدترین محصولاتش را رونمایی کند. این شرکت از دو لپ‌تاپ حرفه‌ای برای کسب‌وکارها رونمایی کرد که تیک پد X280 و X380 نام دارند.

لنوو در این دو لپ‌تاپ از پردازنده نسل هشتمی اینتل استفاده کرده که نسبت به پردازنده‌های سال گذشته از دو برابر هسته بیشتر برخوردارند. با این حساب می‌توان تیک پد X280 و X380 را ارتقایی ایده‌آل برای علاقه‌مندان به محصولات لنوو دانست.

image

در هردو لپ‌تاپ از پردازنده گرافیکی اینتل UHD 620 استفاده شده که قادر به اجرای بازی‌های روز دنیا نیست، اما از پس اجرای اپلیکیشن‌ها بر می‌آید. هردو لپ‌تاپ جدید لنوو از حافظه رم تا سقف ۱۶ گیگابایت برخوردارند، اما حافظه رم تینک پد X280 با فرکانس ۲۱۳۳ مگاهرتز کار می‌کند و حافظه رم تینک پد X380 نیز روی فرکانس ۲۴۰۰ مگاهرتز تنظیم شده است.

لنوو برای جدیدترین محصولاتش، ۱ ترابایت حافظه SSD در نظر گرفته است. مشخص نیست که آیا ارتباطات حافظه SSD تینک پد 280 به‌صورت ساتا است یا خیر. برخورداری از چنین ارتباطی به معنی سرعت بیشتر حافظه است که کمک فراوانی به اجرای نرم و روان سیستم‌عامل می‌کند.

از نظر سیستم صوتی، تینک پد 380 از دالبی پریمیوم برخوردار شده است، اما تینک پد 280 از دالبی ادونس بهره می‌برد. نسبت به مدل‌های قبلی، سیستم‌های صوتی جدید را می‌توان ارتقای خوبی دانست.

تصاویر لنوو تینک پد X380

تینک پد X280 از نمایشگری ۱۲.۵ اینچی و تینک پد X380 نیز از نمایشگری ۱۳.۳ اینچی بهره می‌برد. هردو نمایشگر دارای رزولوشن ۱۹۸۰ در ۱۰۸۰ پیکسل هستند، اما X380 از پنل IPS LCD بهره می‌برد که دقت رنگ و زاویه دید بهتری به نمایشگر این لپ‌تاپ می‌دهد. میزان روشنایی نمایشگر X380 به ۳۰۰ نیت می‌رسد. با این حساب می‌توان از این نمایشگر در زیر نور خورشید استفاده کرد، اما میزان روشنایی نمایشگر تا حدودی چالش آفرین خواهد بود.

تینک پد X380 از ابعاد ۳۱۳.۵ میلی‌متر طول، ۲۲۲.۲ میلی‌متر عرض و ضخامت ۱۸.۲ میلی‌متر برخوردار است. این ابعاد در تینک پد X280 به ۳۰۷.۷ میلی‌متر طول، ۲۰۹.۸ میلی‌متر عرض و ۱۷.۸ میلی‌متر ضخامت می‌رسد. تینک پد X380 از نظر وزن نیز با ۱.۴ کیلوگرم وزن از تینک پد X280 با ۱.۱۶ کیلوگرم وزن، سنگین‌تر است.

در تینک پد X380 از ارتباطات مختلفی مانند USB 3.0، تاندربولت 3، کارت‌خوان و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری استفاده شده است. تینک پد X280 نیز از ارتباطاتی مانند USB 3.0، تاندربولت 3، اچ‌دی‌ام‌آی و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری بهره می‌برد.

تصاویر لنوو تینک پد X280

لنوو در نظر دارد تینک پد X280 را از قیمت پایه ۹۹۹ دلار و تینک پد X380 را از قیمت پایه ۱۵۰۰ دلار بفروشد. هنوز زمان عرضه این محصولات مشخص نشده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)