خانهاخبار
آیا سامسونگ برای رونمایی از تراشه اگزینوس جدید آماده می‌شود؟

آیا سامسونگ برای رونمایی از تراشه اگزینوس جدید آماده می‌شود؟

شرکت کره‌ای سامسونگ تیزری در صفحه رسمی توییتر خود منتشر کرده که طی آن به رونمایی از جدیدترین تراشه اگزینوس اشاره می‌شود.
۱۳۹۶/۱۰/۱۰

سامسونگ در نظر دارد سری جدید گلکسی اس 9 را در نمایشگاه CES 2018 رونمایی کند. تاکنون اخبار و شایعات مختلفی در مورد گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس منتشر شده است که اگر صحت داشته باشد، شرکت کره‌ای بار دیگر پرچم‌داران خود را در دو مدل عرضه می‌کند.

شرکت کره‌ای سامسونگ برای چند سالی می‌شود که پرچم‌داران جدیدش را مجهز به تراشه اسنپدراگون در بازار چین و ایالات متحده عرضه می‌کند، برای کشورهای دیگر نیز گوشی هوشمندی مجهز به تراشه اگزینوس عرضه می‌شود.

در شایعات به این موضوع اشاره شد که نسخه ایالات متحده گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس مجهز به تراشه اسنپدراگون 845 می‌شود، اما از تراشه استفاده شده در نسخه جهانی این دو گوشی هوشمند نامی برده نشد.

با معرفی تراشه اگزینوس ۹۸۱۰ بسیاری بر این باور بودند که این تراشه برای نسخه جهانی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس در نظر گرفته شده است، البته جزئیات کمی از تراشه جدید سامسونگ منتشر شد.

حال توییتی در صفحه رسمی توییتر سامسونگ منتشر شده که خبر از انتشار اطلاعات بیشتر از جدیدترین تراشه اگزینوس می‌دهد. در تیزر به این نکته اشاره شد که سامسونگ ۱۴ دی از جدیدترین تراشه اگزینوس رونمایی می‌کند، البته تاریخ ذکر شده، چند روز قبل از شروع نمایشگاه CES 2018 است.

image

به احتمال فراوان سامسونگ تراشه اگزینوس 9810 را رونمایی و اطلاعات بیشتری از آن منتشر می‌کند، البته احتمال رونمایی از تراشه جدیدتری نیز وجود دارد. در هر صورت اطلاعات منتشر شده به برگزاری کنفرانس بزرگی اشاره می‌کنند؛ کنفرانسی که امکان دارد طی آن، گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس معرفی شوند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)