خانهاخبار
گوگل به دنبال رفع مشکل WiFi در گوشی‌های پیکسل

گوگل به دنبال رفع مشکل WiFi در گوشی‌های پیکسل

پس از گزارش‌های متعدد درباره مشکلات مختلف گوشی‌های نسل دوم پیکسل گوگل، حالا کاربران بسیاری مدعی شده‌اند که گوشی‌های پیکسل‌شان پس از به روزرسانی اندروید اوریو با شبکه ارتباطی WiFi دچار مشکل شده است.
۱۳۹۶/۱۰/۹

گوگل چند ماه پیش از دو گوشی پرچم‌دار تازه‌اش به نام‌های پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس‌ال پرده برداشت؛ اما این گوشی‌ها از زمان عرضه رسمی تا به حال بارها با مشکل مواجه شده‌اند و کاربران و دارندگانشان هم گزارش‌های مختلفی در این باره منتشر کرده‌اند. کمپانی گوگل هم دائما در تلاش است تا با ارائه راهکارهای مختلف از جمله به روزرسانی‌های متعدد نرم افزاری این مشکلات را رفع کند.

image

تازه‌ترین مشکل این گوشی‌ها به اتصال شبکه ارتباطی WiFi مربوط می‌شود. کاربران متعددی گزارش کرده‌اند که دستگاه‌هایشان در هنگام اتصال به شبکه WiFi دچار مشکل قطع و وصل مداوم می‌شود. اغلب کاربران شاکی ادعا می‌کنند این مشکل هنگامی پیش می‌آید که تنظیمات ارتباطی دستگاهشان روی حالت شبکه ارتباطی مش است.

به نظر می‌رسد که این مشکل تنها گریبان گیر گوشی‌های نسل دوم پیکسل نیست؛ بلکه برخی کاربران نسل قبلی هم گزارش کرده‌اند که دستگاه‌هایشان از وقتی به اندروید اوریو ارتقا یافته است، دائما در هنگام اتصال به شبکه ارتباطی WiFi دچار مشکل قطع وصل می‌شود. از طرفی با توجه به گزارش‌های این کاربران و بررسی‌های کمپانی سازنده این‌ نتیجه به دست آمده است که کاربرانی با روترهای Netgear Orbi بیشتر از دیگران دچار مشکل قطع شبکه WiFi روی گوشی‌های پیکسل می‌شوند.

image

این موضوع حالا به قدری جدی شده که یک فروم اختصاصی در تالار گفتگوی رسمی Negear هم به آن اختصاص یافته است و کاربران متعددی در آن گزارش کرده‌اند که اندروید اوریو باعث قطع شدن شبکه ارتباطی روترشان می‌شود.

به همین خاطر کمپانی گوگل از همه کاربران و دارندگان گوشی‌های پیکسل درخواست کرده است تا همه باگ‌ها و مشکلات دستگاه‌هایشان را با این سازنده در میان بگذارند. ظاهرا گوگل قصد دارد روند رفع این مشکل را به شکل جدی‌تری دنبال کند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

میلاد

۱۳۹۶/۱۰/۱۰
دوست عزیز مشکل آندروید 8.1 هستش و بطی به اچ تی سی نداره.اچ تی سی و ال جی فقط گوشی طراحی گول و اسمبل کردن.مهم تر از همه گوشی های نسل قبل هم این مشکل رو دارن...

حسين باختر اصل

۱۳۹۶/۱۰/۱۰
خجالت هم نميكشن سال بعدي يه نسل ديگه معرفي ميكنن

محمد

۱۳۹۶/۱۰/۹
متاسفم واسه اچ تی سی که این گوشی رو انقدر داغون تحویل گوگل داد.اون از مشکل تبدیل یو اس بی تایپ سی اینم از وای فای