خانهاخبار
بازی های رایگان ژانویه ۲۰۱۸ پلی استیشن پلاس مشخص شد

بازی های رایگان ژانویه ۲۰۱۸ پلی استیشن پلاس مشخص شد

سونی بازی‌های رایگان برای اعضای پلی استیشن پلاس را مشخص کرد که میان آنها عناوینی نظیر Deus Ex: Mankind Divided و Batman: The Telltale Series برای کنسول پلی استیشن 4 به چشم می‌خورد.
۱۳۹۶/۱۰/۸

سونی درنهایت جدیدترین عناوین رایگان برای اعضای پلی استیشن پلاس را مشخص کرد. این شرکت هر ماه دو بازی رایگان برای کنسول‌های پلی استیشن 3، پلی استیشن 4 و پلی استیشن ویتا معرفی می‌کند، البته مدتی است که یک بازی رایگان مناسب برای واقعیت مجازی نیز به این لیست اضافه شده است.

لیست بازی‌های رایگان ژانویه ۲۰۱۸ شامل عناوین بسیار زیبایی است که در ادامه به آنها می‌پردازیم. یک بازی رایگان نیز برای واقعیت مجازی به نام Starblood Arena معرفی شده که از ۱۲ دی الی ۱۵ اسفند رایگان خواهد بود. این بازی درواقع شما را در نقش یکی از شخصیت‌های بازی قرار می‌دهد تا مبارزه‌ای نفس‌گیر با شخصیت‌های دیگر بازی داشته باشید.

برای کنسول پلی استیشن 4 بازی‌های Deus Ex: Mankind Divided و Batman: The Telltale Series رایگان می‌شوند تا تجربه‌ای در سال جدید میلادی از اجرای این دو بازی جذاب داشته باشید.

داستان بازی Deus Ex: Mankind Divided درست پس از نسخه قبلی اتفاق می‌افتد. این بازی از المان‌های نقش آفرینی برخوردار است. گیمرها می‌توانند مراحل بازی را به‌صورت مخفی کاری انجام دهند یا تجربه‌ای از اکشن نفس‌گیر داشته باشند.

بازی دوم، Batman: The Telltale Series است که از بهترین عناوین استودیوی Telltale محسوب می‌شود. گیمرها در نقش بروس وین و بتمن قرار می‌گیرند تا پرده از اسرار شهر گاتهام بردارند. در نظر داشته باشید که داستان بازی بر اساس انتخاب‌هایتان شکل می‌گیرد، اما این انتخاب‌ها تاثیر بسزایی در روند داستان دارد. همراه با اپیزود اول، ۴ اپیزود دیگر نیز در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

دارندگان پلی استیشن 3 به بازی‌های Sacred 3 و The Book of Unwritten Tales 2 دست می‌یابند. بازی Sacred 3 درواقع یک عنوان اکشن نقش آفرینی است و بازی دیگر نیز از سبک ماجراجویی بهره می‌برد.

image

برای پلی استیشن ویتا نیز بازی Psycho-Pass: Mandatory Happiness و Uncanny Valley در نظر گرفته شده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

sir.yashar

۱۳۹۶/۱۰/۹
واقعیتش من به همین‌ها هم راضی‌ام

arshia - all rights reserved

۱۳۹۶/۱۰/۸
اگه راست میگن fifa 18 icon edition رایگان کنن
FF XV Delux edition هم قبوله :|