خانهاخبار
مشکل فریز شدن دوربین فوجی فیلم X-Pro2 به زودی برطرف می‌شود

مشکل فریز شدن دوربین فوجی فیلم X-Pro2 به زودی برطرف می‌شود

فوجی فیلم اعلام کرده که از بروز مشکل فریز شدن دوربین X-Pro2 آگاه است و به‌زودی با عرضه بروزرسانی، این مشکل را برطرف می‌کند.
۱۳۹۶/۱۰/۸

فریز شدن دوربین، یکی از بدترین اتفاقات ممکن برای عکاسان محسوب می‌شود. گویا این مشکلی بود که دارندگان دوربین فوجی فیلم X-Pro2 از آن رنج می‌برند. با این حال، اخباری منتشر شده مبنی بر اینکه شرکت ژاپنی به‌زودی این مشکل را برای کاربران برطرف می‌کند.

شرکت ژاپنی قصد دارد آپدیتی برای دوربین X-Pro2 منتشر کند. فوجی فیلم اخیرا بیانیه‌ای منتشر کرده است:

ما تایید می‌کنیم که دوربین X-Pro2 با عرضه آپدیت 4.00 در ۱ دی به مشکلاتی برخورد و بعضی از امکاناتش به درستی کار نمی‌کند. ما عمیقا بابت بروز این مشکلات عذرخواهی می‌کنیم. در حال آماده‌سازی آپدیت جدیدی هستیم تا مشکلات دوربین X-Pro2 را برطرف سازیم.

در مورد مشکلات به وجود آمده، بهتر است بدانید که این مشکلات در تنظیمات خاصی بروز می‌کنند. طبق گفته فوجی فیلم در صورتی که تنظیمات دوربین را در حالت Fine+Raw یا Normal+Raw قرار دهید یا هنگام فیلمبرداری حالت Lossless Compressed را فعال کنید به مشکل فریز شدن دوربین برخورد خواهید کرد.

image

فوجی فیلم مدعی است که تعداد کمی از کاربران دچار چنین مشکلی شده‌اند. هنوز زمان عرضه آپدیت جدید برای دوربین فوجی فیلم X-Pro2 مشخص نشده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)