خانهاخبار
نسخه بتا اندروید 8 برای ال جی جی 6 و جی 6 پلاس عرضه شد

نسخه بتا اندروید 8 برای ال جی جی 6 و جی 6 پلاس عرضه شد

پس از عرضه نسخه پایدار اندروید 8 برای ال جی وی 30 شرکت کره‌ای نسخه بتا این سیستم‌عامل را برای جی 6 و جی 6 پلاس در چین عرضه کرده است.
۱۳۹۶/۱۰/۸

چندی پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه ال جی آپدیت نسخه پایدار اندروید 8 را برای ال جی وی 30 در کره جنوبی عرضه کرده است. وی 30 دومین پرچم‌دار شرکت کره‌ای در سال ۲۰۱۷ محسوب می‌شود، اما سوال اصلی این است که ال جی برای گوشی هوشمند ال جی جی 6 چه برنامه‌ای در نظر دارد؟

اخیرا گزارش‌‌هایی منتشر شده مبنی بر اینکه شرکت کره‌ای نسخه بتا اندروید 8 را برای ال جی جی 6 و ال جی جی 6 پلاس در چین عرضه کرده است. این اخبار در انجمن چینی منتشر شده و طبق آن، دارندگان گوشی هوشمند جی 6 و جی 6 پلاس در چین قادر به دانلود نسخه بتا اندروید 8 هستند.

عرضه نسخه بتا به این معنی است که تعداد معدودی از کاربران قادر به دریافت آن برای گوشی هوشمند ال جی جی 6 و جی 6 پلاس هستند. همچنین احتمال دارد این نسخه همراه با باگ‌هایی باشد که شرکت کره‌ای قادر به یافتن آنها نبوده است. به همین علت، قبل از عرضه نسخه جهانی، ال جی نسخه بتا را عرضه کرده تا از عدم بروز مشکلی برای کاربران مطمئن شود.

با این حساب، زمانی که ال جی نسخه بتا را در اختیار کاربران بیشتری قرار داد به این معنی خواهد بود که ال جی از عدم بروز مشکلی برای دارندگان جی 6 و جی 6 پلاس اطمینان بیشتری پیدا کرده است.

image

در حال حاضر نسخه بتا تنها برای چین عرضه شده است، اما انتظار می‌رود که به‌زودی شاهد عرضه این نسخه برای مناطق دیگر دنیا باشیم. شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه در ژانویه ۲۰۱۸ ال جی از پرچم‌دار جدیدی رونمایی می‌کند. نام محصول جدید، ال جی جی 7 خواهد بود و به احتمال زیاد مبنی بر اندروید 8 عرضه می‌شود. با این حال، اطلاعات کمی در مورد مشخصات سخت‌افزاری جی 7 منتشر شده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)