خانهاخبار
سامسونگ ایرادات موجود در آپدیت تایزن 3.0 برای گیر اس 3 را برطرف کرد

سامسونگ ایرادات موجود در آپدیت تایزن 3.0 برای گیر اس 3 را برطرف کرد

پس از دریافت گزارش‌هایی مبنی بر بروز مشکلات برای باتری گیر اس 3، سامسونگ آپدیت تایزن 3.0 را متوقف کرده تا ایرادات آن را برطرف کند. این آپدیت با اعمال تغییراتی دوباره برای گیر اس 3 عرضه شده است.
۱۳۹۶/۱۰/۳

سامسونگ ماه گذشته آپدیت تایزن 3.0 را برای مدل‌های مختلف ساعت هوشمند گیر اس 3 منتشر کرد. البته چندی نگذشت که کاربران از بروز مشکلی عجیب در ساعت هوشمندشان خبر دادند.

طبق ادعای کاربران، پس از نصب آپدیت جدید، عمر مفید باتری کاهش یافت. سامسونگ پس از دریافت شکایات کاربران، عرضه آپدیت تایزن 3.0 را متوقف کرد.

حال به نظر می‌رسد که ایرادات موجود در آپدیت برطرف شده است؛ زیرا شرکت کره‌ای بار دیگر این آپدیت را منتشر کرد. این بروزرسانی ابتدا در کانادا عرضه شد. علت عرضه آپدیت به‌صورت محدود نیز بررسی گزارش‌های کاربران است. در صورتی که گزارش جدیدی مبنی بر بروز ایرادات مختلف به سامسونگ داده نشود، شاهد عرضه آپدیت تجدید نظر شده تایزن 3.0 در مناطق دیگر دنیا خواهیم بود.

image

اگر آپدیت جدید برای شما عرضه نشده، کمی باید تا زمان در دست قرار گرفتن تایزن 3.0 برای ساعت هوشمندتان صبر کنید. بنابر گزارش‌ها، آپدیت تجدید نظر شده حداکثر یک ماه دیگر در تمام نقاط دنیا منتشر می‌شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Unknown

۱۳۹۶/۱۰/۳
تو ایران نیومده. برای من نیومده هنو

Unknown

۱۳۹۶/۱۰/۳
تو ایران هنوز نیومده. برای من نیومده هنو