خانهاخبار
مشخصات گوشی تازه شارپ با دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی

مشخصات گوشی تازه شارپ با دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی

پس از معرفی میان رده Aquos S2 در سال جاری میلادی، کمپانی نام آشنای شارپ قصد دارد یک میان رده سطح بالای دیگر هم در سال 2018 معرفی کند. یک گوشی شارپ با شناسه FS8018 در پایگاه TENAA مشاهده شده است که حدس می‌زنیم Aquos S3 باشد.
۱۳۹۶/۱۰/۲

یک گوشی مرموز شارپ با شناسه FS8018 تقریبا دو هفته پیش در پایگاه بنچمارک GeekBench دیده شد. این پایگاه هم فهرستی از مشخصات گوشی مذکور را منتشر کرد که نشان می‌داد FS8018 احتمالا در دسته میان رده‌های سطح بالای بازار قرار می‌گیرد. این گوشی که شایعه شده است Sharp Aquos S3 نام می‌گیرد، جانشین نسل قبلی یعنی Aquos S2 شارپ است که این سازنده در سال جاری معرفی کرد. این محصول تازه شارپ حالا در پایگاه TENAA، آژانس رگولاتوری چین، دیده شده است. اسناد منتشر شده توسط TENAA نشان می‌دهد که شارپ احتمالا گوشی تازه‌اش را به زودی معرفی خواهد کرد و عرضه آن در کشور چین تقریبا قطعیست.

image

تصویری که پایگاه TENAA از Aquos S3 منتشر کرده است، آن را در حالت خاموش نشان می‌دهد؛ اما با کمی دقت متوجه می‌شویم که حاشیه بالای صفحه نمایش آن ظاهرا حذف شده و تنها بخش کوچکی در میانه مانند آنچه در طراحی اسنشال فون شاهدش بودیم، برای تعبیه دوربین سلفی در نظر گرفته شده است. از طرفی شارپ برای حذف حاشیه پایین صفحه در این گوشی تازه تلاش نکرده و دکمه فیزیکی خانه / حسگر اثرانگشت همچنان در این موقعیت قرار گرفته است. به نظر می‌رسد که سراسر بدنه گوشی مذکور از جنس شیشه و فلز طراحی شده و دوربین اصلی‌اش هم تنها به یک لنز مجهز شده است.

با توجه به اطلاعات منتشر شده توسط پایگاه TENAA، گوشی Sharp FS8018 صفحه نمایش 5.48 اینچی با وضوح تصویر 2040 در 1080 دارد و از پردازنده 64 بیتی با 8 هسته پردازشی و قدرت فرکانس حداکثر 2.2 گیگاهرتز قدرت می‌گیرد اما به نام دقیق آن اشاره نشده است. گوشی تازه شارپ همچنین در دو نسخه با کانفیگ مختلف 4 و 6 گیگابایت رم معرفی می‌شود و حافظه داخلی این نسخه‌ها به ترتیب معادل 64 و 128 گیگابایت گزارش شده است. پایگاه TENAA همچنین اعلام کرده که لنز دوربین اصلی این گوشی 16 مگا پیکسلی است و حسگر سلفی‌اش هم از لنز 20 مگا پیکسلی بهره می‌برد. ظرفیت باتری غیر قابل تعویض FS8018 معادل 2930 میلی آمپر ساعت گزارش شده است و سیستم عامل اندروید نوقا نسخه 7.1.1 هم به صورت پیش فرض روی آن نصب می‌شود.

image

در حال حاضر هیچ اطلاعاتی درباره قیمت نهایی، تاریخ معرفی یا عرضه گوشی Aquos S3 شارپ منتشر نشده است، اما با توجه به دریافت مجوز TENAA انتظار می‌رود که در آینده نزدیک شاهد انتشار اطلاعات بیشتری از این گوشی تازه باشیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)