خانهاخبار
بازی Civilization VI برای آیپد عرضه شد

بازی Civilization VI برای آیپد عرضه شد

بازی Civilization VI در سبک استراتژی نوبتی است و هم‌اکنون به قیمت ۳۰ دلار در اپ استور به فروش می‌رسد. در این بازی، تمدنی را انتخاب کرده و به رقابت با تمدن‌های دیگر می‌پردازید.
۱۳۹۶/۱۰/۲

یکی از محبوب‌ترین عناوین استراتژی، بازی Civilization VI است که برای رایانه‌های شخصی عرضه شد. این بازی توانست نظر منتقدان و گیمرها را به خود جلب کرده و علاوه بر کسب امتیازات و نقدهای مثبت، فروش خوبی نیز داشته باشد.

حال به نظر می‌رسد که علاوه بر رایانه‌های شخصی، امکان اجرای بازی Civilization VI روی آیپد نیز فراهم شده است. قیمت این بازی در حال حاضر ۳۰ دلار است که نسبت به قیمت اصلی با تخفیف ۵۰ درصدی فروخته می‌شود، البته اگر قصد خرید بازی Civilization VI را دارید، هرچه سریع‌تر اقدام کنید؛ زیرا تخفیف در نظر گرفته شده برای مدت محدودی است.

بازی Civilization VI توسط بازی‌ساز افسانه‌ای، سید میر، ساخته شده است. این بازی در سبک استراتژی نوبتی طراحی شده که به گیمر اجازه می‌دهد در هر نوبت به ساخت و مدیریت امپراتوری‌اش بپردازد.

در ابتدای بازی یکی از تمدن‌های پیش‌فرض را انتخاب می‌کنید و سپس در هر نوبت از بازی به گسترش قلمرو و توسعه شهرها می‌پردازید. پیروزی در بازی از طریق فتح تمدن‌های دیگر میسر می‌شود، اما تنها راه برای پیروزی نیست. شما می‌توانید تمدن‌های دیگر را در گسترش فرهنگ یا علم شکست دهید.

image

در صورتی که این بازی را تجربه نکرده‌اید، استودیوی سازنده بازی فرصتی در اختیارتان قرار داده تا برای مدت زمان محدود، بازی را تجربه کنید. اگر در این مدت زمان محدود از بازی لذت بردید، با خرید آن، به قابلیت‌های متعدد بازی دسترسی پیدا کرده و می‌توانید به مدت نامحدود بازی را تجربه کنید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

italodance

۱۳۹۶/۱۰/۲
خوبه بازیهای انحصاری iOS بیشتره شد و این همه عناوین برتر این ماه گرفتیم بیچاره اندروید محدود