خانهاخبار
تاریخ و قیمت عرضه دوگانه (Galaxy A8 (2018 سامسونگ اعلام شد

تاریخ و قیمت عرضه دوگانه (Galaxy A8 (2018 سامسونگ اعلام شد

سامسونگ چند روز پیش دو میان رده سطح بالای (Galaxy A8 (2018 و (A8 Plus (2018 را رسما معرفی کرد. حالا گزارشی منتشر شده که ادعا می‌کند عرضه رسمی این گوشی‌ها در کشورهای آسیایی قرار است از هفته اول ژانویه آغاز شود.
۱۳۹۶/۱۰/۲

اگر اخبار تکنولوژی را دنبال می‌کنید، حتما می‌دانید که سامسونگ دو گوشی تازه را از سری Galaxy A به نام‌های Galaxy A8 (2018) و Galaxy A8 Plus (2018) هفته گذشته و پیش از زمانی که انتظار داشتیم، رسما معرفی کرد. این سازنده همچنین اعلام کرد که عرضه رسمی این گوشی‌ها در ماه ژانویه سال آینده آغاز می‌شود اما به تاریخ و قیمت نهایی آن‌ها اشاره نکرد. حالا اطلاعات تازه‌ای منتشر شده است که ادعا می‌کند اولین کشور در فهرست بازارهای هدف سامسونگ برای این دوگانه تازه در هفته اول ژانویه میزبان آن‌ها خواهد شد.

بخش ویتنامی سامسونگ رسما تأیید کرد که دو گوشی Galaxy A8 (2018) و A8 Plus (2018) از 6 ژانویه رسما وارد بازار این کشور خواهند شد. حالا قیمت نهایی فروش این دوگانه هم مشخص شده است و انتظار می‌رود A8 به قیمت 485 دلار به فروش برسد و A8 Plus هم 595 دلار قیمت گذاری شده است. هر دو گوشی همچنین قرار است در رنگ‌های مشکی، طلایی و طوسی مایل به بنفش وارد بازار کشور مذکور شوند.

image

سامسونگ ویتنام همچنین به همراه اعلام زمان و قیمت نهایی این دو گوشی به برجسته‌ترین ویژگی‌هایشان هم اشاره کرده است. هر دو گوشی مجوز IP68 دریافت کرده‌اند و در مقابل نفوذ آب و گردوخاک مقاوم هستند. این گوشی‌ها از ویژگی Always On Display هم که سامسونگ اخیرا در محصولات رده‌بالایش ارائه می‌کند، پشتیبانی می‌کنند. دو ویژگی تازه و حرفه‌ای دیگر که به ضبط ویدیو در دوربین این دو گوشی اضافه شده، VDIS ( لرزشگیر تصویر دیجیتالی در ضبط ویدیو) و وضعیت Hyperlapse (برای ضبط ویدیوی تایم لپس) هستند که دوربین آن‌ها را از نسل‌های قبلی متمایز می‌کند. Galaxy A8 (2018) و Galaxy A8 Plus (2018) همچنین اولین گوشی‌های سری Galaxy A هستند که از Gear VR پشتیبانی می‌کنند.

دو گوشی Galaxy A8 و A8 Plus تازه به صفحه نمایش اینفینیتی مجهز شده‌اند که از این جهت بسیار شبیه به دوگانه پرچم‌دار Galaxy S8 و S8 Plus به نظر می‌رسند. گوشی Galaxy A8 (2018) صفحه نمایش 5.6 اینچی از نوع Super AMOLED دارد و A8 Plus هم به صفحه نمایش Super AMOLED 6 اینچی مجهز شده است. هر دو گوشی از نسبت تصویر 18.5:9 و وضوح تصویر 1080 در 2220 پشتیبانی می‌کنند.

مدل Galaxy A8 (2018) به 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و ظرفیت باتری غیرقابل تعویض معادل 3000 میلی آمپر ساعت است. نسخه بزرگ‌تر یا همان Galaxy A8 Plus (2018) هم 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی دارد و از باتری غیر قابل تعویض با ظرفیت معادل 3500 میلی آمپر ساعت بهره می‌برد. هر دو مدل به دوربین اصلی با یک لنز 16 مگا پیکسلی در پنل پشتی مجهز شده‌اند و نکته جالب توجه اینجاست که دوربین سلفی‌شان دوگانه طراحی شده است. دوربین سلفی دوگانه مذکور از دو لنز 16 و 8 مگا پیکسلی بهره می‌برد و در حاشیه بالای پنل نمایش تعبیه شده است. سیستم عامل اندروید نوقا و پوسته اختصاصی سامسونگ روی این گوشی‌ها نصب شده است و حسگر اثر انگشت هم در پنل پشتی قرار دارد.

برخی خبرگزاری‌های آنلاین روسیه در گزارش مشابهی ادعا کرده‌اند که گوشی‌های Galaxy A8 (2018) و A8 Plus (2018) احتمالا از اولین روز ماه ژانویه آینده وارد این کشور خواهند شد. یکی از معروف‌ترین خبرنگاران روسی به نام الدار مورتازین گفته است که A8 و A8 Plus تازه قرار است به ترتیب به قیمت 597 و 648 دلار در روسیه به فروش برسند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

ارش

۱۳۹۷/۸/۱۱
سلام لطفا پاسخ بدید
Samsung A8 star چه زمانی وارد ابران میشه؟
ممنون

میلاد

۱۳۹۶/۱۰/۲۱
این دو گوشی اگر زیر یک میلیون هشتصد هزار تومن باشه ارزش خرید داره و اگر بالا تر از این قیمت باشه s8 بگیرید بهتره

Radman

۱۳۹۶/۱۰/۱۲
اقا گفته در روسیه با اون قیمت هستش ولسه ی A7 2017 هم گفته بود 700 دلار اما خیلی کمتر بفروش رفت

shayan

۱۳۹۶/۱۰/۲
ترتیب به قیمت 597 و 648 دلار rly?! beheshon begid miyan rade zadan na parcham dar pff

الهام

۱۳۹۶/۱۰/۲
Gear VR حال چی هست؟؟؟