خانهاخبار
آپدیت حالت 4K بازی ویچر 3 برای ایکس باکس وان ایکس منتشر شد

آپدیت حالت 4K بازی ویچر 3 برای ایکس باکس وان ایکس منتشر شد

طبق گزارش‌ها، آپدیت جدیدی برای نسخه ایکس باکس وان ایکس بازی ویچر 3 عرضه شده است که امکان اجرای بازی با فرمت 4K و ۳۰ فریم بر ثانیه را فراهم می‌سازد.
۱۳۹۶/۱۰/۲

در رقابت با پلی استیشن 4 پرو سونی، مایکروسافت توانست محصولی به نام ایکس باکس وان ایکس معرفی کند که نه‌تنها از رقیب خود توان سخت‌افزاری بالاتری دارد، بلکه توانمندترین کنسول بازی ساخته شده تاکنون نیز شناخته می‌شود.

ایکس باکس وان ایکس در مقایسه با ایکس باکس وان از نظر سخت‌افزاری تفاوت‌های زیادی دارد، اما سیاست‌های مایکروسافت به این صورت است که بازی‌های مشترکی برای این دو کنسول ساخته شود. برای عناوین قدیمی ایکس باکس وان نیز برنامه‌ای طراحی شده تا سازندگان آپدیتی برای بهینه‌سازی کیفیت بازی منتشر کنند.

به‌لطف این آپدیت‌ها، گیمرها می‌توانند بازی‌های قدیمی ایکس باکس وان را به جای فرمت اچ‌دی یا فول اچ‌دی در فرمت 4K اجرا کنند. حال یکی از بازی‌هایی که چنین آپدیتی برای آن عرضه شده، بازی محبوب ویچر 3 است.

طی ماه‌های گذشته، استودیوی CD Projekt Red اعلام کرد که آپدیت بهینه‌سازی کیفیت برای نسخه ایکس باکس وان ایکس ویچر 3 عرضه می‌شود. حال این آپدیت منتشر شده و اگر از طرفداران بازی ویچر 3 هستید، امکان اجرای بازی در حالت 4K برای شما فراهم شده است.

چنین آپدیتی برای نسخه پلی استیشن 4 پرو بازی ویچر 3 نیز عرضه شد که به گیمرها اجازه اجرای بازی با کیفیتی به‌مراتب بهتر را می‌دهد. در بروزرسانی عرضه شده برای کنسول ایکس باکس وان ایکس بازی ویچر 3 شاهد دو حالت مختلف تنظیمات گرافیکی هستیم.

حالت اول که 4K Mode نام دارد بازی را روی فرمت 4K و ۳۰ فریم بر ثانیه قفل می‌کند. حالت دوم که Performance Mode نامیده می‌شود بازی را روی ۶۰ فریم بر ثانیه قفل کرده و رزولوشن نیز با توجه به شلوغی محیط بین فرمت فول اچ‌دی تا رمت فول اچ‌دی تا 4K تغییر می‌یابد. شایان ذکر است که قابلیت HDR در هردو حالت پشتیبانی می‌شود.

برای دستیابی به این حالت‌ها کافی است که از قسمت تنظیمات به قسمت Display بروید، سپس از قسمت تنظیمات پیشرفته، حالت‌های ذکرشده را بیابید.

image

طبق گزارش‌ها، آپدیتی برای نسخه پلی استیشن 4 پرو بازی ویچر 3 نیز به‌زودی عرضه می‌شود تا قابلیت HDR را به بازی اضافه کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

کاربر جی اس ام

۱۳۹۶/۱۰/۲
سلام
به نظرم اگه بشه که توی سایتتون به معرفی بازی های معروف و منتخب کامپیوتر بخشی رو اختصاص بدید این بخش هم میتونه خیلی جذاب و البته پرطرفدارتر باشه و هم بازدیدکننده های بیشتری به سایتتون رجوع کنن.
باتشکر