خانهاخبار
بنچمارک HTML5 هم نسبت نمایش 18.5:9 را برای دوگانه Galaxy S9 تایید می‌کند

بنچمارک HTML5 هم نسبت نمایش 18.5:9 را برای دوگانه Galaxy S9 تایید می‌کند

پس از انتشار خبرهای مختلف، حالا نتایج بنچمارک HTML5 هم از دوگانه تازه Galaxy S9 منتشر شده است که اغلب شایعه‌ها را تایید می‌کند. این گوشی‌ها هم مانند نسل قبلی از نسبت نمایش 18.5:9 بهره می‌برند.
۱۳۹۶/۱۰/۱

دو گوشی معرفی نشده از سامسونگ با شناسه‌های SM-G960F و SM-G9650 که حدس می‌زنیم Galaxy S9 و S9 Plus باشند، امروز در پایگاه داده‌های ابزار بنچمارک HTML5 دیده شدند. همان‌طور که می‌دانید، این ابزار بنچمارک متاسفانه اطلاعاتی درباره وضوح تصویر واقعی در گوشی‌ها منتشر نمی‌کند اما نسبت نمایش تصویر در صفحه نمایش را نشان می‌دهد. به همین ترتیب در مقابل توضیحات وضوح تصویر گوشی Galaxy S8 عدد 360 در 740 را درج کرده و وضوح تصویر نسخه S9 Plus را هم 412 در 846 گزارش کرده است. این اعداد نشان می‌دهند که نسبت تصویر در دوگانه پرچم‌دار بعدی سامسونگ هم مانند دوگانه Galaxy S8، Galaxy Note 8 و دوگانه A8 و A8 Plus اخیر این سازنده معادل 18.5:9 خواهد بود.

image

فهرست منتشر شده توسط HTML5 همچنین اغلب شایعه‌های اخیر را تأیید می‌کند. طبق این شایعه‌ها، صفحه نمایش اینفینیتی هر دو گوشی تازه سری Galaxy S9 وضوح تصویر کواد اچ دی پلاس 2960 در 1440 دارد. همان‌طور که می‌دانید، اخیرا گزارش‌های مکرری درباره ارتقای دوگانه S9 نسبت به نسل قبلی منتشر شدند و اغلب آن‌ها ادعا کردند که سامسونگ قصد دارد دوگانه پرچم‌دار تازه‌اش را بدون تغییرات چشم‌گیر توسعه دهد و S9 اساسا قرار است نسخه به‌روزرسانی‌ شده‌ای از S8 باشد. همچنین گفته می‌شود که این غول تکنولوژی کره‌ای در طراحی دوگانه S9 از مشخصات طراحی ظاهری S8 و Note 8 بهره گرفته است. در تصاویر متعددی که از این گوشی‌های تازه منتشر شد شاهد بودیم که گوشه‌های فریم آن‌ها از آنچه در طراحی Note 8 شاهدش بودیم خمیده‌تر طراحی شده بودند. از طرفی نمای کلی آن‌ها نشان می‌داد که ظاهرا از نمای کشیده S8 هم دیگر خبری نیست. انتظار می‌رود نسخه کوچک‌تر این دوگانه یا همان Galaxy S9 صفحه نمایش 5.8 اینچی Super AMOLED داشته باشد و از باتری با ظرفیت 3200 میلی آمپر ساعت قدرت بگیرد. همان‌طور که می‌دانید، ظرفیت باتری گوشی Galaxy S8 معادل 3000 میلی آمپر ساعت بود و از پردازنده پرچم‌دار سال گذشته (اسنپ‌دراگون 835) قدرت می‌گرفت. حالا برخی نسخه‌های دوگانه S9 با توجه به بازار هدف قرار است به پردازنده پرچم‌دار تازه کوالکام اسنپ‌دراگون 845 مجهز شوند و از همین جهت نسبت به نسل قبلی ارتقا یابند. گفته می‌شود نسخه‌های مجهز به اسنپ‌دراگون به آمریکا و چین راه می‌یابند و سایر نسخه‌های آن‌ها هم به پردازنده اگزینوس 9810 مجهز می‌شوند.

image

پایگاه بنچمارک HTML5 همچنین تأیید کرده است که سیستم عامل اندروید 8.0 اوریو به صورت پیش فرض روی دوگانه Galaxy S9 نصب می‌شود. در باب سایر پیشرفت‌های سالانه پرچم‌داران این سری باید اشاره کنیم که Galaxy S9 Plus احتمالا صفحه نمایش 6.2 اینچی دارد و تنها عضو این دوگانه خواهد بود که به دوربین اصلی با لنز دوگانه در پنل پشتی مجهز می‌شود. این مدل همچنین به جای 4 گیگابایت، از 6 گیگابایت رم بهره می‌برد و نسخه سطح بالای آن به چیپست حافظه تازه سامسونگ با ظرفیت 512 گیگابایت مجهز می‌شود. البته گفته می‌شود که نسخه پایه هر دو مدل Galaxy S9 و S9 Plus از حافظه داخلی 64 گیگابایت برخوردار هستند و احتمالا 27 فوریه سال آینده رسما رونمایی خواهند شد. انتظار می‌رود سامسونگ این گوشی‌های تازه را از ماه مارس وارد بازار کند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)