خانهاخبار
احتمال معرفی Mi Max 3 شیائومی با صفحه نمایش 7 اینچی بدون حاشیه

احتمال معرفی Mi Max 3 شیائومی با صفحه نمایش 7 اینچی بدون حاشیه

شیائومی پس از معرفی دو میان رده تازه تقریبا بدون حاشیه قصد دارد این ترند را در سال آینده هم دنبال کند. میان رده بزرگ بعدی این سازنده Mi Max 3 است که گفته می‌شود کاملا بدون حاشیه طراحی می‌شود و از صفحه نمایش 7 اینچی بهره می‌برد.
۱۳۹۶/۹/۳۰

حالا که ترند طراحی صفحه نمایش بدون حاشیه انقدر محبوب شده است، به نظر شما چه بر سر فبلت‌های بزرگ می‌آید؟ پاسخ این سؤال واضح است. اندازه صفحه نمایش آن‌ها قطعا بسیار بزرگ خواهد شد. گوشی‌هایی مانند Mi Max 2 شیائومی بازار مخصوص خودشان را برای دوستداران گوشی‌های 5.5 اینچی به وجود آوردند؛ اما ترند بدون حاشیه حالا می‌خواهد به گوشی‌های 6 اینچی با بدنه باریک هم راه یابد. کمپانی شیائومی در سال 2017 پرچم‌دار زیبای Mi MIX 2 و دو گوشی میان رده را با حاشیه‌های باریک به نام‌های Redmi 5 و Redmi 5 Plus معرفی کرد. به نظر می‌رسد که این سازنده چینی قصد دارد میان رده قدرتمند بعدی‌اش را از سری MI Max با حداقل حاشیه در سال آینده معرفی کند. این گوشی احتمالا Mi Max 3 نام دارد و حاشیه‌های صفحه نمایش آن بسیار باریک هستند.

image

شایعه تازه‌ای در فضای وبلاگی کاربران فعال چینی منتشر شده است که ادعا می‌کند شیائومی می‌خواهد Mi Max 3 را با صفحه نمایش بزرگ 7 اینچی و کاملا بدون حاشیه تولید کند. در این گزارش همچنین اشاره شده که نسبت تصویر آن 18:9 است و Mi Max 3 احتمالا انقلابی در طراحی ظاهری میان رده‌ها ایجاد خواهد کرد. این گوشی احتمالا در همان ابعاد قبلی ساخته می‌شود و صفحه نمایش بزرگ بدون حاشیه‌اش به همین خاطر مورد توجه قرار می‌گیرد.

image

نکته مهم دیگری هم درباره پردازنده داخلی این گوشی تازه توسط منبع خبر منتشر شد. این منبع معتقد است که شیائومی گوشی Mi Max 3 را در دو نسخه با پردازنده‌های مختلف معرفی می‌کند. او مدعی شده است که نسخه سطح بالای این گوشی از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 660 قدرت می‌گیرد و نسخه پایه‌اش هم به اسنپ‌دراگون 630 مجهز می‌شود. علاوه بر این مشخصات، پیش بینی می‌شود که Mi Max 3 از دوربین اصلی با لنز دوگانه در پنل پشتی بهره ببرد. تصاویر رندر شده منسوب به این گوشی که قبلا منتشر شده بودند، نشان می‌دهند که ماژول دوربین آن در گوشه سمت راست بالای پنل قرار دارد و به صورت افقی چینش شده است. همچنین دکمه فیزیکی خانه به علت کاهش حاشیه‌های صفحه از پنل جلو به پنل پشت منتقل می‌شود و تقریبا در میانه آن قرار می‌گیرد.

می‌توان ادعا کرد همه گوشی‌هایی که صفحه‌ نمایش‌ بزرگ دارند، از باتری بزرگ هم قدرت می‌گیرند. گفته می‌شود که گوشی Mi Max 3 احتمالا به یک باتری بسیار بزرگ با ظرفیت 5500 میلی آمپر ساعت مجهز می‌شود و این باتری همچنین از تکنولوژی شارژ سریع کوالکام نسخه 3.0 پشتیبانی می‌کند.

image

همان‌طور که اشاره کردیم،  برخی تصاویر رندر شده منسوب به گوشی Mi Max 3 هم در فضای وب منتشر شده‌اند اما احتمال واقعی بودن آن‌ها تأیید نشده است. گوشی‌های سری Mi Max شیائومی معمولا در اواسط سال میلادی معرفی می‌شوند. بدین ترتیب هنوز فرصت زیادی باقی مانده و برای قضاوت کمی زود است. به همین خاطر بهتر است کمی منتظر بمانیم تا تصاویر و اطلاعات تکمیلی درباره این گوشی تازه در ماه‌های آینده منتشر شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

کیان

۱۳۹۶/۱۰/۱۸
باسلام .من می مکس2 دارم واقعابی عیبو عالیه اینم بیاد همین سایز باشه منم واقعا میخرمش سخت افزارش واقعا وسوسه برانگیزه
تو یه سایت فروشگاهی هندی من قیمتشو که فک کنم یا پیش فروش بود یا تخمین زده بود چیزی حدود 17999روپیه بود نسخه 64 گیگش چیزی حدود 1300 خودمون حتما بیاد ایران میره رو 1400 نهایتا1500

محمدرضا

۱۳۹۶/۱۰/۵
اگر این طراحی و مشخصات داشته باشه قطعا می خرمش قیمتش هم بعید میدونم بالای 1500 باشه چون نسخه 2همین این گوشی 64گیگ 980هزار تومان هست

VAHID

۱۳۹۶/۹/۳۰
اگه شیائومی می مکس 3 رو با 7 اینچ صفحه نمایش کشیده 18.9 در همون ابعاد سری قبلی ( 6.44 اینچ 16.9) و چیپ Snapdragon 636/660 و اندروید 8 (پشتیبانی از Treble) عرضه کنه, حتما گوشی بعدی منه.