خانهاخبار
شکایت شرکت چینی از اپل به دلیل استفاده از لوگو آنها در آیکون جدید اپ استور!

شکایت شرکت چینی از اپل به دلیل استفاده از لوگو آنها در آیکون جدید اپ استور!

به تازگی یک شرکت چینی با نام Kon به دلیل آن‌چه استفاده غیر قانونی از لوگو خود عنوان کرده، از کمپانی اپل شکایت نموده است. چینی‌ها ادعا کردند که آیکون جدید اپ استور از لوگو آن‌ها کپی شده است.
۱۳۹۶/۹/۲۹

مدتی قبل اپل در نزاعی طولانی با کمپانی چینی شیائومی، با این ادعا که چینی‌ها از آیپد در تولید سری می‌پد خود کپی برداری کرده‌اند، پیروز از داداگاه خارج شد. اما این بار چینی‌ها پای اپل را به دادگاه کشیدند؛ شرکت تولید پوشاک Kon در اعتراض به آیکون جدید اپ استور، شکایتی تنظیم نموده با این مضمون که کوپرتینویی‌ها از لوگو برند Kon در این آیکون استفاده نموده‌اند.

image

در ماه اوت، اپل طراحی قدیمی آیکون اپ استور را که از یک قلم، مداد و خط کش تشکیل شده بود تغییر داد و طراحی مثلثی شکل جدیدی را ارائه کرد که لبه‌های گرد دارند. شرکت Kon هم چنین مثلثی را به عنوان نشان تجاری خود به ثبت رسانده که البته به رنگ مشکی است.

image

حال چینی‌ها به آیکون اپ استور معترض شده‌ و از اپل خواسته‌آند تا علاوه بر عذرخواهی، حق استفاده از نشان تجاری‌شان را نیز بپردازد. دادگاه مردمی پکن این شکایت را پذیرفته و هیئت منصفه تا چند هفته دیگر رای خود را درباره آن اعلام خواهند کرد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

.

۱۳۹۶/۹/۳۰
اين شركته خودش اسمش تو حاشيه ست:))))))