خانهاخبار
مای شاتل؛ مدیریت آسان اینترنت شاتل

مای شاتل؛ مدیریت آسان اینترنت شاتل

اپلیکیشن مای شاتل به مشترکان شرکت شاتل امکان می‌دهد تا به پنل کاربری خود از روی گوشی‌های هوشمند دسترسی داشته باشند و بتوانند ترافیک مصرفی و سایر جزئیات حساب خود را مدیریت کنند.
۱۳۹۶/۹/۲۹

اکثر شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنت، دسترسی مشترکان به پنل کاربری و شارژ اینترنت را محدود به پنل تحت وب خود می‌کنند و برخی دیگر حتی اجازه نمی‌دهند از جایی به غیر از خانه یا محل کار به پنل کاربری وارد شد.

اعمال این محدودیت‌ها سبب نارضایتی بسیاری از مشترکان می‏شود چون نمی‌توانند در هر مکان و زمانی به پنل کاربری خود دسترسی داشته باشند، اینترنتشان را شارژ کنند یا مقدار مصرفشان را ببنید.

image

شاتل یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات و راهکارهای اینترنتی است که مشترکان زیادی در سر تا سر ایران دارد. این شرکت همیشه در تلاش است تا ضمن بالا بردن کیفیت خدمات، راحتی بیشتری را برای مشترکان خود فراهم کند. یکی از امکاناتی که شاتل در اختیار کاربرانش گذاشته اپلیکیشن «مای شاتل» است که پنل کاربری مشترکان را به گوشی‌های تلفن همراهشان می‌آورد.

فرقی ندارد گوشی شما آیفون باشد یا از اندروید استفاده کند، اپلیکیشن مای شاتل را می‌توان روی اکثر گوشی‌های هوشمند نصب کرد و از امکانات خوب آن بهره برد. هر کجای کره زمین و در هر ساعت از شبانه روز، با اتصال گوشی خود به اینترنت قادر خواهید بود میزان ترافیک مصرفی اینترنت شاتل را زیر نظر داشته باشید؛ ریز گزارش سرویس‌های شاتل را ببینید و با پشتیبانی شاتل ارتباط برقرار کنید.

خرید بسته‌های جدید و شارژ کردن اینترنت با اپلیکیشن «مای شاتل» از هر زمان دیگری راحت‌تر است. با کمک این اپلیکیشن به سادگی می‌توانید بسته مورد نظرتان را انتخاب و هزینه آن را واریز کنید؛ بدون اینکه نیاز به اینترنت داشته باشید!

«مای شاتل» بسیار ساده طراحی شده به همین دلیل کار با آن آسان است. دسته بندی‌ها و منو اپلیکیشن نیز تمام گزینه‌ها را در خود جای داده است و تقریبا هر آنچه یک کاربر در پنل کاربری به آن نیاز دارد را می‌توان در این اپلیکیشن پیدا کرد.

image

پس از وارد کردن نام کاربری و رمزعبور پنل کاربری شاتل، صفحه اصلی «اپلیکیشن مای شاتل» را خواهید دید که در بالای آن 3 لبه قرار گرفته است.

«داشبورد» اصلی‌ترین قسمتی است که با آن سر و کار خواهید داشت. در این بخش مجموع ترافیک مصرف شده و باقی‌مانده اینترنت شما به صورت نمودار نمایش داده می‎‏شود. انتخاب گزینه «مشاهده جزئیات» تصویری بهتر از وضعیت بسته مصرفی را به شما نشان می‌دهد.

وقتی صفحه را به سمت پایین اسکرول کنید نمودارهای مصرف روزانه و 7 روز گذشته روی صفحه نقش می‌بندد؛ به این ترتیب به شکلی دقیق‌تر قادر خواهید بود میزان مصرف اینترنتتان را بررسی کنید.

image

خرید ترافیک جدید در «مای شاتل» بسیار آسان است. فقط کافیست دکمه + زرد رنگ بالای داشبورد را لمس کنید یا در پایین صفحه گزینه «خرید ترافیک» را انتخاب نمایید. اگر هم نیاز به تمدید سرویس‌تان داشته باشید باید دکمه «تمدید سرویس» را بزنید تا با پرداخت سریع هزینه، اینترنت شما شارژ شود. نکته جالب اینجاست که برای پرداخت هزینه اینترنت حتما نیاز نیست که به اینترنت وصل باشید بلکه از طریق USSD نیز می‌توانید هزینه آن را پرداخت کنید.

image

مشترکانی که به دنبال دیدن ریز گزارش مصرف ترافیک خود هستند باید به بخش «گزارش‌ها» بروند. در این بخش، علاوه بر دیدن ریز مصرف ترافیک خود در بازه زمانی تعریف شده، امکان دیدن گزارش سوابق مالی و پرداخت‌ها نیز وجود خواهد داشت.

همچنین اگر مشترک تلفن بین‌المللی یا کارت تلفن شاتل هستید امکان دیدن گزارش کارکرد آنها در این بخش در دسترس شما قرار می‌گیرد.

image

شاتل در بخش «پشتیبانی» اپلیکیشن خود سعی کرده است ابزارهایی در اختیار مشترکان قرار دهد تا بدون تماس با پشتیبانی شرکت، مشکلات خود را برطرف کنند. در سومین لبه صفحه اصلی اپلیکیشن، راهنمای تنظیم مودم‌های مختلف ADSL وجود دارد که با کمک آن خواهید توانست مودم را برای اتصال به اینترنت شاتل تنظیم کنید. امکان دیگر بررسی قطع و وصل بودن سرویس است که با فشار یک دکمه شما را از وضعیت اتصال مطلع می‏سازد.

در صورتی که نیاز به تماس صوتی با پشتیانی شاتل داشته باشید از این بخش به صورت مستقیم می‌توانید با آنها تماس بگیرید و مشکلاتان را مطرح کنید.

image

یکی از ویژگی‌ها خوب «مای شاتل» قابلیت چند کاربره بودن آن است به این معنی که اگر چند حساب مختلف در شاتل داشته باشید می‌تواند همه آنها را به یک اپ وصل کنید و به وسیله آن تمام حساب‌های اینترنت شاتل خود را مدیریت نمایید.

با لمس آیکون همبرگری بالای صفحه، منویی باز می‏شود که نام شما در بالای آن نوشته شده است. با لمس کردن نامتان گزینه «اضافه کردن کاربر» نمایان می‎شود که امکان اضافه کردن حساب دوم را به شما می‌دهد.

image

در منوی سمت راست، علاوه بر دسترسی به داشبورد، گزارش‌ها و پشتیبانی، گزینه‌ «پیشنهاد ویژه» دیده می‏شد که خبر اطلاعیه‌ها و پیشنهادات ویژه شاتل را به گوش شما می‌‎رساند.

یک پله پایین‌تر گزینه «صدای مشتری» است که از طریق آن می‌توانید انتقادات، پیشنهادات و نقطه نظرات خود را با بخش فروش و فنی شاتل درمیان بگذارید یا درخواست SLA ثبت کنید.

image

اما جذاب‌ترین بخش این اپلیکیشن، «کمپین سلامت» است که ایده جالبی دارد. شاتل برای تشویق مشترکان خود به ورزش کردن و فعالیت بدنی طرحی را اجرا کرده است که براساس قدم‌هایی که هر کاربر در طول روز برمی‌دارد، ترافیک رایگان جایزه می‌دهد.

برای شرکت در کمپین سلامتی شاتل ابتدا باید در آن عضو شوید. حالا تنها کاری که باید بکنید این است که راه بروید و سعی کنید تعداد قدم‌های روزانه خود را به حد نصاب برسانید. هرچه بیشتر راه بروید زودتر به جایزه خود که 1 گیگابایت اینترنت رایگان یا اشتراک 15 روزه نماوا است می‌رسید.

کدهای که به عنوان جایزه از شاتل دریافت می‌کنید در پایین صفحه ذخیره می‏‎شوند تا هر زمان که نیاز داشتید بتوانید از آنها استفاده کنید. به یاد داشته باشید کمپین سلامتی شاتل برای مدت محدودی اجرا می‌شود، پس تا وقت هست در آن شرکت کنید.

«مای شاتل» را می‌توانید از لینک زیر روی گوشی‌های اندرویدی و گوشی‌های آیفون نصب کنید و از آن لذت ببرید. همچنین می‌توانید از طریق این لینک صفحه اختصاصی کمپین سلامتی شاتل را مشاهده کنید.

image
 
image
 

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

ثارالله

۱۳۹۶/۱۰/۴
من آخرین نسخه مای شاتل رو نصب کردم تا از بخش کمپین سلامت بتونم استفاده کنم دوروز تلاش کردم و از حد دریافت گیگ هدیه که 5000 قدمه هم گذشتم اما باز هم موقعی گزینه تیک سبز رنگ رو میزنی و بخش دریافت ترافیک رو میرنی دو تا پیام متضاد میده اول تبریک میگه که به حد دریافت ترافیک رایگان رسیدی بعد که رو دریافت میزنی میگه هنوز نرسیدی خلاصه که با اینکه نسخه 3.2.1 رو از روی سایت شاتل دانلود کردم مشکل داره و بنظر سرکاری و فریب دادن مشتریان هست تا چیز دیگه ای

محسن

۱۳۹۶/۱۰/۴
من شاتل را دوست دارم

نیما

۱۳۹۶/۹/۲۹
نسخه iOS هی کرش میکنه.
تا حالا جند بار گفتم. هم زنگ زدم ، هم ایمیل زدم ، هم پیام دادم.
هی هر اپدیت یه شماره به نسخه اضافه میکنن. بدون هیچ فرقی.انقد برای شرکت به این بزرگی نوشتن یه برنامه درست و حسابی سخته ؟؟؟