خانهاخبار
کاورهای رسمی سامسونگ برای گوشی میان‌رده Galaxy A8

کاورهای رسمی سامسونگ برای گوشی میان‌رده Galaxy A8

رندرهای جدید از کاورهای رسمی LED View سامسونگ، گوشی Galaxy A8 را با صفحه‌نمایش 18:9، دوربین سلفی دوگانه، حسگر اثرانگشت در پنل پشتی و یک دوربین اصلی فاش می‌کند. Galaxy A8 و Galaxy A8 Plus، ماه آینده در لاس وگاس معرفی خواهند شد.
۱۳۹۶/۹/۲۶

به‌تازگی، تعدادی رندر جدید از کاورهای رسمی LED View سامسونگ برای گوشی Galaxy A8 منتشر شده است که طراحی احتمالی میان‌رده جدید این شرکت را با حاشیه‎های باریک به نمایش می‎گذارد. تصاویر به‎دست آمده همچنین تأیید می‌کند که گوشی جدید Galaxy A8 (و نسخه «پلاس» آن) در سه رنگ مشکی، طلایی و خاکستری ارکیده (Orchid Gray) در دسترس قرار خواهد گرفت.

image

همان‌طور که می‌دانید، گوشی‌های Galaxy A8 و Galaxy A8 Plus سامسونگ با حاشیه‌های باریک عرضه خواهند شد؛ نمایشگر مورد استفاده در میان‌رده‌های جدید این سازنده، از نمایشگر کشیده‌تری نسبت به نسل قبل یا گوشی‌های دیگر که صفحه‌نمایش 16 به 9 دارند، استفاده می‎کنند. نسبت تصویر صفحه‎نمایش هر دو گوشی Galaxy A8 و نسخه «پلاس» آن احتمالاً 18.5 به 9 خواهد بود.

image

تصاویر به‌دست آمده، شایعات پیشین پیرامون عرضه گوشی‌های جدید از سری Galaxy A را با دوربین سلفی دوگانه تأیید می‏کند. براساس شایعات، سامسونگ از دو سنسور 16 و 8 مگاپیکسلی در حاشیه‌ی بالای صفحه‌‏نمایش استفاده خواهد کرد. در پشت گوشی نیز، تنها یک سنسور 16 مگاپیکسلی قرار گرفته است؛ حسگر اثرانگشت به دلیل حذف حاشیه‌ی پایین نمایشگر و کلید فیزیکی Home، به پنل پشتی و زیر دوربین اصلی منتقل شده است. به جای کلیدهای لمسی و دکمه‌ی فیزیکی Home، سامسونگ از دکمه‌های ناوبری نرم‌افزاری سیستم‌عامل اندروید استفاده کرده است. در پنل پشتی گوشی خبری از حسگر تشخیص ضربان قلب نیست؛ به‌نظر می‌رسد که سامسونگ مایل است تا این ویژگی را به گوشی‌های پرچمدار رده‌بالای خود محدود نگه دارد. فلاش LED دوگانه نیز در پشت گوشی جلب‏‌توجه می‎کند.

image

درگاه یواس‌بی Type-C و جک 3.5 میلی‌متری هدفون، از دیگر مشخصات احتمالی میان‏‌رده‌های جدید سامسونگ از سری Galaxy A محسوب می‌شود. باید اشاره کرد که مانند مدل 2017 گوشی‌های Galaxy A، بلندگوی اصلی در لبه‌ی سمت راست گوشی قرار گرفته است. تصاویر جدید تأیید می‌کند که خبری از دکمه‌ی اختصاصی Bixby نیست و برای استفاده از مزایای احتمالی این دستیار صوتی باید از فرامین صوتی، بهره بگیرید.

image

لازم به‌ذکر است که گوشی‌های Galaxy A8 و Galaxy A8 Plus با نسخه 2017 مدل Galaxy A5 و Galaxy A7 جایگزین خواهند شد. براساس اطلاعات به‎دست آمده، سامسونگ، گوشی Galaxy A8 را به نمایشگر 5.5 یا 5.7 اینچی مجهز کرده است و مدل پلاس نیز با صفحه‎نمایش 6 اینچی عرضه خواهد شد؛ رزولوشن نمایشگر هر دو گوشی Full HD + است. با توجه به اینکه سامسونگ کاور LED View برای گوشی‎های جدید خود توسعه داده است، این مدل‌ها از قابلیت Always-On Display (صفحه‌نمایش همیشه فعال) پشتیبانی خواهند کرد.

image

 روی مدل 2018 گوشی‌های Galaxy A8 و Galaxy A8 Plus، سیستم‌عامل اندروید نوقا 7.1 نصب شده است و خبری از آخرین نسخه از پلت‌فرم موبایلی گوگل یعنی اندروید اوریو نیست. احتمالاً در اواسط 2018، اعضای جدید سری Galaxy A به‌روزرسانی اندروید اوریو را به صورت رسمی دریافت خواهند کرد. چهار گیگابایت رم و تراشه میان‌رده اگزینوس 7885 با هشت هسته پردازشی، قدرت گوشی‏‌های جدید Galaxy A8 و Galaxy A8 Plus سامسونگ را تأمین می‌کند.

image

براساس اطلاعات به‌دست آمده، Galaxy A8 و Galaxy A8 Plus به صورت رسمی در نمایشگاه CES 2018 معرفی خواهند شد. سامسونگ، میان‎رده‌های جدیدش را در ماه فوریه به بازار عرضه خواهد کرد. 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)