خانهاخبار
گوشی Galaxy A8 سامسونگ و مدل جدید سری LG K ماه آینده معرفی خواهد شد

گوشی Galaxy A8 سامسونگ و مدل جدید سری LG K ماه آینده معرفی خواهد شد

براساس یک گزارش جدید، مدل 2018 گوشی LG K10 در ماه آینده میلادی، معرفی خواهد شد؛ سامسونگ نیز از گوشی Galaxy A8 و Galaxy A8 Plus در نمایشگاه CES 2018 رونمایی خواهد کرد.
۱۳۹۶/۹/۲۴

شرکت سامسونگ و ال‎جی برای رونمایی از گوشی‌های رده‌پایین و میان‌رده جدید خود در نمایشگاه CES در لاس وگاس، برنامه‎ریزی کرده‎اند. گزارش منتشر شده توسط ET News در روز جمعه، صحت این ادعا را ثابت می‌کند؛ البته هیچ منبع مشخصی برای این خبر اعلام نشده است. پرفروش‌ترین سازنده گوشی‌ موبایل از نمایشگاه CES 2018 برای معرفی Galaxy A8 و Galaxy A8 Plus استفاده خواهد کرد؛ هر دو مدل به ترتیب، جایگزین مدل 2017 گوشی Galaxy A5 و Galaxy A7 خواهند شد. شرکت ال‎جی از مدل‌های جدید از سری LG K رونمایی خواهد کرد که با نام LG X در کره جنوبی به فروش می‌رسد؛ این مدل‎ها در اواخر ماه ژانویه به فروش خواهند رسید.

image

گوشی‌های جدید Galaxy A8 و Galaxy A8 Plus به روند حذف حاشیه‌های اضافی از محصولات سامسونگ ادامه خواهند داد. به همین جهت، پیش‎بینی می‎شود که هر دو مدل با صفحه‌نمایش با نسبت تصویر 18.5 به 9 عرضه خواهند شد؛ حذف حاشیه‌های اضافی و استفاده از نمایشگر کشیده، باعث خواهد شد تا میان‌‏رده‌های جدید سری Galaxy A با ابعادی نزدیک به نسل قبل، به صفحه‌نمایش بزرگ‎تر مجهز شده باشند.گوشی‌های جدید سامسونگ از Bixby پشتیبانی خواهند کرد؛ با این‎حال، قابلیت Bixby Voice در ابتدا در دسترس قرار نخواهد گرفت و تنها می‌توانید از فید Bixby Home استفاده نمایید. هرچند، به مرور ممکن است سامسونگ قابلیت Bixby Voice را به گوشی‎های جدیدش اضافه کند.

با توجه به اینکه سامسونگ حاشیه‌های اضافی را از میان‏رده‌های سری Galaxy A حذف می‎کند، این سازنده ناچار خواهد شد تا قید دکمه‌ی فیزیکی Home را زده و از جایگزین‌ نرم‌افزاری کلیدهای ناوبری استفاده نماید. به همین جهت، حسگر اثرانگشت به ناچار به پنل پشتی منتقل خواهد شد و در پایین دوربین اصلی قرار گرفته است. گوشی‌های جدید Galaxy A8 و Galaxy A8 Plus با پشتیبانی از Samsung Pay، جک 3.5 میلی‌متری هدفون و پورت USB-C عرضه خواهند شد. Galaxy A8 Plus به صفحه‌نمایش 6 اینچی و Galaxy A8 به صفحه‌نمایش 5.7 اینچی Full HD + مجهز خواهد بود. پنل صفحه‌نمایش مورد استفاده در گوشی‌های جدید سامسونگ، از نوع Super AMOLED است.

سامسونگ، میان‌رده‌های جدید سری Galaxy A را پس از مدت کوتاهی از معرفی رسمی در نمایشگاه CES، وارد بازار کره جنوبی خواهد کرد. با این‌حال، بعید است که عرضه گسترده‌تر آن‌ها تا اواخر زمستان سال آینده صورت بگیرد.

image

مدل جدید سری LG K که توسط ال‌جی در ماه آینده ارائه خواهد شد، نسخه 2018 گوشی LG K10 است که با بهره‌گیری از نمایشگر 5.3 اینچی Full HD، سه گیگابایت رم و پردازنده نامشخص (احتمالاً توسط مدیاتک ساخته شده است) ارائه می‏‌شود. گوشی اندرویدی جدید ال‎جی تنها از 32 گیگابایت حافظه استفاده خواهد کرد که امکان ارتقای فضای ذخیره‎سازی در آن با استفاده از کارت حافظه میکرو SD وجود دارد؛ در مقابل، Galaxy A8 و نسخه Plus آن، به چهار گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهند شد.

نسخه جدید LG K10 برای عرضه در بازارهای منتخب آسیا و آمریکای جنوبی درنظر گرفته شده است؛ این گوشی در هند در بهار سال آینده ارائه می‌شود. قیمت جدیدترین گوشی از سری LG K هنوز اعلام نشده است. با این‌حال، میان‎رده‌های سامسونگ از سری Galaxy قیمت بالایی خواهند داشت؛ هرچند، قیمت دقیق آن‎ها مشخص نشده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

khm

۱۳۹۶/۹/۲۵
با این حساب یعنی هیچ خبری از سری a3 نخواهد بود؟!!!!!سری a3 گوشیهای خوشدستی دارن؛خیلی حیف میشه:(