خانهاخبار
احتمال معرفی گوشی جدید شارپ با نسبت نمایش فوق‌العاده در MWC 2018

احتمال معرفی گوشی جدید شارپ با نسبت نمایش فوق‌العاده در MWC 2018

کمپانی ژاپنی شارپ امسال یک گوشی بدون حاشیه معرفی کرد اما فروش این گوشی اصلا موفقیت آمیز نبود. مدیر عامل این کمپانی تأیید کرده است که گوشی بعدی این سازنده با بالاترین نسبت نمایش در خلال برگزاری کنفرانس MWC 2018 معرفی می‌شود و به بازارهای جهانی راه می‌یابد.
۱۳۹۶/۹/۲۵

کمپانی شارپ که آن را بیشتر به خاطر تولید تلویزیون‌های باکیفیتش می‌شناسیم، مدتیست که وارد صنعت موبایل شده و محصولات خلاقانه‌ای طراحی می‌کند. این سازنده یک گوشی هوشمند با طراحی بدون حاشیه در سال 2014 معرفی کرد و امسال هم از یک میان رده زیبا پرده برداشت. گزارش‌های تازه درباره این کمپانی حاکی از آن است که شارپ یک گوشی دیگر هم با طراحی مدرن و بدون حاشیه در دست توسعه دارد.

لو ژونگ شن، مدیر عامل شارپ، مدعی شده که این کمپانی قرار است در ماه ژانویه یک گوشی هوشمند معرفی کند که نسبت صفحه نمایش به پنل آن هنوز در هیچ گوشی سطح بالای دیگری دیده نشده است. همان‌طور که گفتیم، این سازنده چند گوشی هوشمند دیگر هم با طراحی محبوب بدون حاشیه در دسته بندی میان رده معرفی کرده است.

کمپانی شارپ در ماه اوت سال 2017 با معرفی گوشی Sharp S2 دوباره به بازار رقابت در صنعت موبایل بازگشت اما کارشناسان معتقدند بازگشت این سازنده به اندازه کافی قوی نبوده و با شکست مواجه شده است. S2 در چین عرضه شد و در همین بازار بزرگ هم نتوانست به فروش خوبی دست یابد. حالا شایعه احتمال معرفی یک گوشی دیگر توسط شارپ منتشر شده و ممکن است این سازنده قصد داشته باشد اشتباه‌های اخیرش را جبران کند.

image

جنگ وو تای، مدیر شرکت شارپ، اخیرا تأیید کرد که اولین سری گوشی‌های هوشمند این سازنده برای بازارهای اروپایی در کنفرانس جهانی MWC 2018 که در ماه فوریه در بارسلونای اسپانیا برگزار می‌شود، رونمایی خواهند شد. البته این کمپانی هنوز به نام تجاری هیچ‌کدام از این گوشی‌های مرموز اشاره نکرده است اما حدس می‌زنیم گوشی FS8018 یکی از این دستگاه‌ها باشد.

اخیرا یکی از گوشی‌های هوشمند این سازنده ژاپنی با شناسه FS8018 در پایگاه بنچمارک Geekbench دیده شد. بر اساس فهرست منتشر شده توسط Gekkbench، گوشی مذکور از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 630 با 8 هسته پردازشی و قدرت فرکانس حداکثر 2.2 گیگاهرتز قدرت می‌گیرد و 6 گیگابایت هم رم دارد. همچنین اشاره شده بود که سیستم عامل اندروید نوقا نسخه 7.1 به صورت پیش فرض روی گوشی مذکور نصب می‌شود.

چند ماه پیش هم گوشی Sharp FS8008 که از نظر ظاهری شبیه Aquos S2 بود، در پایگاه TENAA چین دیده شد. اخیرا دو گوشی دیگر شارپ هم با شناسه‌های FS8010 و FS8016 و طراحی بدون حاشیه در فضای وب دیده شدند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)