خانهاخبار
عکس، ویدیو و مشخصات میان‌رده Galaxy A8 Plus سامسونگ با نمایشگر بدون لبه

عکس، ویدیو و مشخصات میان‌رده Galaxy A8 Plus سامسونگ با نمایشگر بدون لبه

به‌تازگی، یک ویدیو از نسخه 2018 گوشی Galaxy A8 Plus سامسونگ به‌دست آمده است که ظاهر آن‌را با حاشیه‎های باریک به نمایش می‌گذارد؛ این گوشی به نمایشگر کشیده با نسبت ابعاد 18.5 به 9 مجهز شده است.
۱۳۹۶/۹/۲۰

سامسونگ برای رونمایی از مدل 2018 سری Galaxy A برنامه‌ریزی کرده است و براساس شایعات، حداقل دو مدل به‌‏زودی معرفی خواهد شد؛ با این‌حال، تمامی گوشی‌‏های جدید سری Galaxy A در بازارهای مختلف در دسترس نخواهد بود و در این زمینه‎، با محدودیت‌هایی همراه خواهند شد.

یکی از گوشی‌های جدید سامسونگ که چندین‌بار فاش شده، نسخه Plus گوشی Galaxy A8 است و به‎تازگی نیز، ویدیوی جدیدی از آن به‏دست آمده که مشخصات سخت‏افزاری‌اش را فاش می‌‏کند. در این ویدیو، گوشی جدید سامسونگ از تمامی زوایا قابل مشاهده است.

image

با توجه به ویدیوی لو رفته از میان‌‏رده Galaxy A8+ سامسونگ، این مدل نمایشگر کشیده با حاشیه‌های بسیار باریک خواهد داشت. در حاشیه‌ی پایین صفحه‌نمایش، دیگر خبری از دکمه‌ی فیزیکی Home نیست و سنسور اثرانگشت نیز در پشت گوشی قرار دارد.

گوشی جدید سازنده‎ی کره‌ای با نمایشگر 6 اینچی Super AMOLED با رزولوشن Full HD همراه خواهد بود؛ با توجه به رزولوشن نمایشگر (1080 در 2220 پیکسل)، نسبت ابعاد صفحه‌نمایش 18.5 به 9 خواهد بود تا سامسونگ از تِرند جدید بازار مبنی بر عرضه گوشی‌های هوشمند با صفحه‌نمایش کشیده پیروی کرده باشد. با توجه به اینکه دکمه‏ی Home حذف شده است، سامسونگ از کلیدهای ناوبری نرم‌افزاری استفاده کرده؛ مانند آنچه که در گلکسی نوت 8 و گلکسی اس 8 دیده بودیم.

Galaxy A8 Plus شما را با دوربین سلفی دوگانه غافل‌گیر خواهد کرد؛ در حالی‌که اغلب سازندگان ترجیح می‌دهند از ترکیب دو سنسور برای دوربین اصلی استفاده کنند، سامسونگ به عرضه میان‌رده جدید خود با دوربین تکی رضایت داده است و برای بهبود عکاسی سلفی، دو سنسور 16 و 8 مگاپیکسلی در حاشیه‌ی بالای نمایشگر قرار دارد.دوربین اصلی از یک سنسور 16 مگاپیکسلی با F1.7 برخوردار است و OIS دارد.

برای اینکه  Galaxy A8 Plus در زمینه‌ی پردازشی عملکرد مناسبی داشته باشد، تراشه اگزینوس 7885 به آن قدرت می‎دهد؛ فرکانس هسته‏‌های پردازشی در این پردازنده، روی 2.2. گیگاهرتز تنظیم شده است. شش گیگابایت رم، اجرای تعداد زیادی برنامه را به صورت هم‎زمان امکان‏‌پذیر خواهد کرد؛ سامسونگ در حالی Galaxy A8 Plus را به شش گیگابایت رم مجهز کرده که پرچمدار امسال این سازنده یعنی Galaxy S8 تنها از چهار گیگابایت رم استفاده می‏‌کند. با این‏حال، فبلت Galaxy Note 8 به شش گیگابایت رم مجهز شده است. 64 گیگابایت حافظه داخلی که امکان ارتقای آن تا 256 گیگابایت فراهم شده است، ذخیره‌سازی حجم قابل‌توجهی از محتوای مدنظرتان را روی حافظه داخلی گوشی امکان‌پذیر خواهد کرد.

Galaxy A8 Plus می‌تواند تا عمق 1.5 متری به مدت 30 دقیقه در آب غوطه‌ور شود؛ این مدل موفق شده است تا مانند Galaxy S8، تأییدیه IP68 را به‎دست آورد. باتری 3500 میلی‎آمپر ساعت گوشی نیز برای نمایشگر Full HD + میان‌‏رده جدید سامسونگ، مناسب خواهد بود؛ همچنین می‎توانید باتری را به کمک قابلیت «شارژ سریع» به سرعت شارژ کنید.

ظاهراً باید سامسونگ تا چند هفته دیگر، مدل 2018 سری گلکسی A8 را به صورت رسمی معرفی کند؛ به همین جهت، بعید نیست گوشی رده‌بالای جدید سامسونگ با قیمت حدودی 600 دلار تا پیش از ماه دسامبر به دست مشتریان برسد. هنوز مطمئن نیستیم که این اطلاعات (قیمت و زمان عرضه) تا چه اندازه صحت دارد؛ بنابراین، فعلاً چندان به آن‌ها امیدوار نباشید. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (15 نظر)

ناصر

۱۳۹۶/۹/۲۲
واقعا لرزشگیر داشت
خیییلی عالیه از کجا باید فهمید لرزشگیر داره من حاضرم 1ملیون 700بدم بیشتر نمیرارزه و پرچمدار حساب میشه من خودم سه ساله A3دارم خییییییلی محکمه تازشم مدل2015هبه هر کی بگی پناهندگی میده ولی خیلی محکمن پس منتظرم میمونم اخه بعد سه سال تحوله خیییلی خوبیه پس حتما میخرمش

سعید

۱۳۹۶/۹/۲۱
دوربین ۱۶ داریم تا ۱۶ برو یکم تحقیق کن.اندازه سنسور فاصله کانونی و.... همه چی به مگا پیکسل نیست پسرم

محسن700

۱۳۹۶/۹/۲۰
نظر شما به جا ولی همه ی برندها به سوی نمایشگر تمام صفحه تطبیق داده میشن

محسن700

۱۳۹۶/۹/۲۰
الان همه ی برند ها به سوی نمایشگر تمام صفحه میرن a8 بیاد اتفاقا گوشی میان رده با کیفیت مناسب ونسبت جیب افراد نگاه شده است

مهدی

۱۳۹۶/۹/۲۰
حالا هی به آیفون گیر بدین ..... سامسونگ a8 زده که رمش ۶ گیگیه که با نوت ۸ برابره و از اس ۸ قویتره و دوربینش هم ۱۶ مگاپیکسله که با اس۸ و نوت ۸ برابره ?????