خانهاخبار
مدل 2018 سری Galaxy A سامسونگ در سه رنگ مختلف عرضه خواهد شد

مدل 2018 سری Galaxy A سامسونگ در سه رنگ مختلف عرضه خواهد شد

براساس شایعات منتشر شده، سامسونگ مدل 2018 گوشی‌های Galaxy A را در سه رنگ مختلف عرضه خواهد کرد. «خاکستری ارکیده» یکی از رنگ‌های احتمالی میان‏رده‌ی جدید این شرکت است.
۱۳۹۶/۹/۱۵

وب‌سایت SamMobile در روز سه‌شنبه، گزارشی را منتشر کرده است که به‎ رنگ‎بندی احتمالی میان‎رده‎های جدید سامسونگ از سری Galaxy A اشاره می‌کند. آن‌طور که پیداست، مدل 2018 سری Galaxy A در رنگ مشکی و طلایی در دسترس قرار خواهد گرفت؛ علاقه‌مندان همچنین می‏توانند اعضای جدید خانواده Galaxy A را در رنگ خاکستری ارکیده خریداری کنند. «خاکستری ارکیده» یکی از رنگ‌هایی است که گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس با آن عرضه می‎شود و در میان کاربران به محبوبیت دست پیدا کرده است. به همین جهت، سامسونگ تصمیم دارد تا میان‌‏رده‌های جدید خود را به رنگ «خاکستری ارکیده» ارائه دهد.

سازنده‌ی کُره‏ای، میان‎رده‌های جدید از سری Galaxy A را به صفحه‎نمایش اینفینیتی دیپسلی مجهز خواهد کرد که نسبت ابعاد 18.5 به 9 دارند. البته شایعات نشان می‌دهد که هیچ‌یک از میان‏‌رده‌‏های سامسونگ به صفحه‌نمایش لبه منحنی مجهز نخواهد بود.

image

آن‌طور که پیداست، کهکشانی‌های A جدید سامسونگ با نام‌گذاری متفاوتی نسبت به مدل‌های پیشین عرضه خواهد شد؛ شرکت سازنده، امسال سه گوشی Galaxy A3، Galaxy A5 و Galaxy A7 را معرفی کرده است اما برای سال آینده، تنوع این مدل‌ها محدودتر خواهد بود. گفته می‌شود تنها مدل جدید دو گوشی Galaxy A5 و Galaxy A7 عرضه می‌شود؛ سامسونگ نام آن‌ها را به Galaxy A8 و Galaxy A8 Plus تغییر خواهد داد. به احتمال زیاد نسخه جدید Galaxy A3 نخواهد شد؛ هرچند، پیش‌تر گمانه‏زنی‌هایی مبنی بر عرضه گوشی جدید سامسونگ با نمایشگر کوچک‌تر از 5 اینچ و طراحی بدون لبه منتشر شده بود.

تغییراتی که سامسونگ روی مدل 2018 سری Galaxy A اعمال خواهد کرد، احتمالاً باعث می‎شود تا قیمت‏ گوشی‏های جدید این سازنده به طور چشمگیری افزایش پیدا کند. از آنجایی‌که در میان‏رده‏های جدید سامسونگ خبری از دکمه‌ی Home نیست، شرکت سازنده ناچار شده است تا حسگر اثرانگشت را به پنل پشتی و زیر دوربین اصلی انتقال دهد؛ به همین جهت، دسترسی به سنسور اثرانگشت چندان دشوار نخواهد بود.

با اینکه گمانه‌زنی‎هایی مبنی بر عرضه مدل 2018 سری Galaxy A با دوربین دوگانه وجود داشت، هیچ‏یک از اعضای این سری به دوربین دوتایی مجهز نمی‏شود؛ هرچند، تصاویر فاش شده تأیید می‎کند که احتمالاً Galaxy A8 و Galaxy A8 Plus به دوربین سلفی دوگانه مجهز خواهد بود. شرکت سامسونگ هر دو گوشی جدیدش را با چهار گیگابایت رم عرضه خواهد کرد و ممکن است یک مدل از تراشه‌های میان‏رده اگزینوس سامسونگ، قدرت پردازشی میان‌رده‌‏های جدید این شرکت را تأمین کند.

image

شایعات پیشین، حاکی از آن است که میان‌‏رده‌‏های جدید سامسونگ در بیشتر بازارها در دسترس قرار خواهد گرفت؛ هرچند، ممکن است شرکت سامسونگ نسخه «پلاس» مدل 2018 گوشی Galaxy A8 را در برخی از بازارها ارائه ندهد. به همین جهت، نسخه استاندارد با صفحه‌نمایش 5.5 اینچی به صورت گسترده‌تری عرضه می‏شود و نسخه پلاس با نمایشگر 6 اینچی، عرضه محدودی خواهد داشت. با توجه به اطلاعات به‎دست آمده، انتظار داریم مدل 2018 گوشی Galaxy A8 و Galaxy A8 Plus به صورت رسمی در اوایل سال آینده معرفی شود؛ البته زمان معرفی میان‏‌رده‌های جدید سامسونگ به صورت رسمی تأیید نشده است و باید با دیده شک و تردید نسبت به گمانه‏‌زنی‌های منتشر شده نگاه کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

سعیددد

۱۳۹۶/۹/۱۶
بنظرتون قيمتش چقدر میش؟

Alireza

۱۳۹۶/۹/۱۶
اگه قیمتش زیر۱۵۰۰باشه خوبه

شایان

۱۳۹۶/۹/۱۶
خب اگه قراره قیمتش خیلی زیاد باشه ادم میره سری s میخره! پس دیگه قیمتش چه میان رده ای شد!