خانهاخبار
Honor 7X برای عرضه جهانی معرفی شد؛ میان‌رده 200 دلاری با طراحی بدون لبه

Honor 7X برای عرضه جهانی معرفی شد؛ میان‌رده 200 دلاری با طراحی بدون لبه

ساب‌برند آنر هوآوی از گوشی جدیدش با نام Honor 7X برای عرضه جهانی رونمایی کرده است. این مدل با طراحی بدون لبه، تنها 200 دلار قیمت دارد و با دوربین دوگانه و نمایشگر 5.9 اینچی 18:9 ارائه می‌شود.
۱۳۹۶/۹/۱۴

ساب‌برند آنر هوآوی، از گوشی میان‎رده Honor 7X در شهر لندن، انگلستان مجدداً رونمایی کرده است؛ این مدل در ماه اکتبر در چین معرفی شده بود. گوشی جدید برند آنر، یک میان‎رده است که برخلاف نسل قبل، حاشیه‎های باریک دارد. همچنین شرکت سازنده موفق شده است تا Honor 7X را با حفظ ابعاد Honor 6X، به نمایشگر بزرگ‎تر مجهز نماید.

گوشی جدید چینی‎ها از فلز ساخته شده است و از ترکیب دو سنسور برای دوربین اصلی بهره می‌گیرد. در پنل پشتی گوشی، علاوه‌بر دوربین دوگانه که چینش افقی دارد؛ حسگر اثرانگشت جلب‌توجه خواهد کرد.

image

برند آنر مدعی است به مدت 15 ماه روی طراحی این گوشی ار کرده تا آن‌را به تکامل برساند. همان‌طور که در ابتدا گفته شد، Honor 7X حاشیه‎های بسیار باریکی دارد و لوگوی آنر نیز در پایین صفحه‌‏نمایش قرار گرفته است؛ این لوگو را می‌توانید در پنل فلزی پشت گوشی نیز پیدا کنید.

Honor 7X به رنگ‌های آبی، طلایی و مشکی عرضه خواهد شد؛ تنها در نسخه طلایی رنگ، حاشیه‌های اطراف نمایشگر سفید است و در سایر رنگ‌ها، حاشیه‌های مشکی اطراف نمایشگر را احاطه کرده است.

میان‌رده جدید چینی‎ها به صفحه‌نمایش 5.93 اینچی با رزولوشن Full HD + (یا 1080 در 2160 پیکسل) مجهز شده؛ نسبت ابعاد نمایشگر Honor 7X هوآوی، 2 به 1 است. به عبارت بهتر، طول صفحه‌نمایش دو برابر عرض آن است. این گوشی به چهار گیگابایت رم مجهز خواهد بود (در ایالات متحده، نسخه مجهز به سه گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‎شود) و می‌توانید آن‎را با 64 گیگابایت حافظه خریداری کنید. فضای ذخیره‌سازی در گوشی جدید هوآوی تا 256 گیگابایت قابل ارتقا است. Honor 7X از چیپ‎ست Kirin 659 هوآوی استفاده می‎کند که ترکیب هشت هسته پردازشی 64 بیتی را درون خود جای داده است.

image

برای دوربین اصلی، ساب‌برند آنر از دو سنسور 16 و 2 مگاپیکسلی استفاده کرده است؛ ترکیب این دو سنسور در نگاه اول، غیرعادی به‌نظر می‌رسد اما شاتر اصلی دوربین عقب Honor 7X هوآوی، سنسور 16 مگاپیکسلی است. سنسور 2 مگاپیکسلی تنها برای این درنظر گرفته شده است که بتوانید عکس‌هایی با پس‎زمینه تار به ثبت برسانید. برای دوربین اصلی، همچنین از فلاش LED استفاده شده است. اگر به عکاسی سلفی علاقه‏مند هستید، احتمالاً گوشی جدید آنر نظر شما را به خود جلب خواهد کرد؛ این مدل از سنسور 8 مگاپیکسلی بهره می‎گیرد که قابلیت‌های نرم‎افزاری از جمله عکاسی پرتره برای آن درنظر گرفته شده است.

یک گوشی خوب، باتری با ظرفیت بالا نیاز دارید که بتوانید با تکیه بر آن، ساعت‌ها از گوشی‌هوشمندتان استفاده کنید؛ Honor 7X در این زمینه نظر مساعد شما را به خود جلب خواهد کرد زیرا با یک باتری 3340 میلی‌آمپر ساعت عرضه می‎شود که به سرعت نیز شارژ خواهد شد. البته اینکه آنر ترجیح داده از درگاه میکرو یواس‌بی برای میان‌رده جدیدش استفاده کند؛ کمی ناامیدکننده به‎نظر می‎رسد. سیستم‌عامل اندروید نوقا 7.0 به همراه EMUI 5.1 مشخصات Honor 7X را کامل می‌کند؛ لازم به‌ذکر است که این مدل، تنها 7.6 میلی‌متر ضخامت و 165 گرم نیز وزن دارد.

image

پیش‌فروش گوشی جدید Honor 7X در ایالات متحده و بازارهای اروپایی آغاز شده است؛ اگر ساکن آمریکا هستید، می‌توانید میان‌رده جدید ساب‌برند آنر را با پرداخت مبلغ 199 دلار خریداری کنید و در کشورهای اروپایی دیگر، قیمت این مدل به 299 یورو می‌رسد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

مسعود

۱۳۹۶/۱۰/۵
منم تو همین فکرم ولی تو فیلم هایی که تو YouTube دیدم یارو میندازتش تو اب بعد در میانه گوشی کار میکنه

احمد

۱۳۹۶/۹/۲۱
سلام.این گوشی بهتره یا nova 2 plus??میشه برتریاشونو نسبت به هم بگید.درباره دوربین و سخت افزار

Alireza.M

۱۳۹۶/۹/۱۵
کی وارد ایران میشه؟اخرش قیمتش چند در میاد|:

Ss

۱۳۹۶/۹/۱۵
این گوشی وقتی توی چین معرفی شد گفته شد ای پی ۶۷ داره حتی عکس اول مطلب هم گوشی در دست شخصی است و آب روی آن پاشیده و بعد این گوشی اولین تبلت ضد آب هواوی هم آمد ولی چرا اصلا به ضد آب بودن این گوشی توی دفعات بعدی که در کشور های مختلف معرفی شد اشاره نشد دلیل چیه؟ بالاخره ضد آب هست یا نه اگه هست چرا هیچ جا اشاره نمیکنه اگر نیست پس چرا عکس های تبلیغاتی گوشی توی آب و ویدئو تبلیااتی هست ازش زیر باران

m.b

۱۳۹۶/۹/۱۵
سلام کی وارد ایران میشه؟