خانهاخبار
نسخه جدید تایزن و دردسرهای ساعت هوشمند Gear S3 سامسونگ

نسخه جدید تایزن و دردسرهای ساعت هوشمند Gear S3 سامسونگ

به تازگی شرکت‎هایی نظیر اپل و سامسونگ برای پلتفرم دستگاه‎های هوشمندشان، جدیدترین بسته به روز رسانی را منتشر نموده‎اند که نارضایتی کاربران بسیاری را به همراه داشته است. اما این‎بار آپدیت کدام یک از دستگاه‎های هوشمند مشکل آفرینی کرده است؟!
۱۳۹۶/۹/۱۴

مدت‎ها بود که کاربران ساعت‎های هوشمند "Gear S3" در انتظار آپدیت "Tizen 3.0" بودند. این انتظار در دو هفته گذشته به پایان رسید اما برخی کاربران چند روز پس از به روز رسانی نارضایتیشان را نسبت به این نسخه از «تایزن» اعلام کردند. این افراد معتقدند نسخه جدید طول عمر باتری را به شکل قابل توجهی کاهش می‎دهد.

اما از آنجا که این مشکل هنوز فراگیر نشده، نباید مطمئن بود که نسخه جدید چنین مشکلی را برای ساعت هوشمند Gear S3 به وجود آورده است و بهتر است قضاوت در این رابطه را به آینده موکول کنیم.

از سوی دیگر طبق نظر برخی کاربران، این نسخه، اجازه دسترسی به قالب‎های ظاهری «گیر اس3» را از کاربران سلب می‌کند. اما در این مورد، بازگرداندن تنظیمات به تنظیمات کارخانه مشکل را به راحتی رفع می‎کند. اما متاسفانه باید گفت مشکل طول عمر باتری با فکتوری ریست حل نخواهد شد و کاربران باید منتظر آپدیت بعدی باشند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

Fazel

۱۳۹۶/۹/۱۴
ساعتتون احتمال داره فیک باشه یه سر به نمایندگی سامسونگم بزنید احتمالا مشکلتون حل میشه

msn

۱۳۹۶/۹/۱۴
متاسفانه مصرف باتری بالا رفته . برنامه هایی مث weather هم خیلی بیشتر از قبل طول میکشه آپدیت نکنه خودشو . اگر هنوز نسخه جدید رو دانلود نکردید ، پیشنهاد میکنم نکنید.

reza.mllt

۱۳۹۶/۹/۱۴
moto 360 هم بعد از اپدیت به wear2 ،مصرف باتریش زیاد شده

مهدی

۱۳۹۶/۹/۱۴
دوستان سلام
متاسفانه من بعداز آپدیت gear s3 گوشه کلا هنگ بود بشدت مصرف باطری بالا رفت
بعد ریست کردم الان دیگه اطلاعات روی ساعت بازیابی نمیشه
نصب برنامه و فیس واچ هم کند شده.
در کل افتضاح شده ☹????

بهزاد

۱۳۹۶/۹/۱۴
من فکر میکردم واسه من خراب شده ولی مثله اینکه کلا ایراد پیدا کرده