خانهاخبار
مشخصات مدل 2017 گوشی Galaxy J5 Prime سامسونگ فاش شد

مشخصات مدل 2017 گوشی Galaxy J5 Prime سامسونگ فاش شد

به‌تازگی، مشخصات سخت‏‏‌افزاری گوشی جدید سامسونگ با شماره مدل SM-G571F فاش شده است که گمان می‌رود مدل 2017 گوشی Galaxy J5 Prime باشد. این مدل به سه گیگابایت رم و نمایشگر 5 اینچی مجهز خواهد بود.
۱۳۹۶/۹/۱۴

سال 2017 به‎زودی به پایان خواهد رسید و سال جدید، آغاز می‌شود. با این‎حال، شرکت سامسونگ همچنان در حال آماده‌سازی است تا برخی از گوشی‌های جدید خود را تا پیش از به پایان رسیدن 2017، معرفی نماید.

یکی از مدل‌هایی که امسال به صورت رسمی توسط سازنده‎ی کُره‌ای معرفی خواهد شد، با شماره مدل SM-G571F در حال توسعه است. براساس اطلاعاتی که از FCC در اختیار داریم، گمان می‌رود این مدل به عنوان نسخه 2017 گوشی Galaxy J5 Prime عرضه شود.

به‌تازگی نیز، تصویر جدیدی از این گوشی به‎دست آمده است که مشخصات سخت‌‍افزاری آن‌را فاش می‌کند. براساس اطلاعات منتشر شده، پردازنده اگزینوس 7570 با چهار هسته پردازشی به مدل 2017 گوشی Galaxy J5 Prime قدرت می‌دهد؛ شرکت سامسونگ از هسته‎های پردازشی Cortex A53 در این تراشه استفاده کرده و برای پردازش محتوای گرافیکی، پردازشگر گرافیکی Mali T720 MP2 درنظر گرفته شده است.

آن‌طور که پیداست، میان‌رده جدید سامسونگ احتمالاً در زمینه مالتی‌تسکینگ عملکرد قابل قبولی خواهد داشت؛ براساس مشخصات به‌‏دست آمده از نسخه جدید گوشی Galaxy J5 Prime، این مدل با سه گیگابایت رم عرضه خواهد شد. برای ذخیره‌سازی محتوای مدنظرتان نیز تنها 16 گیگابایت حافظه درنظر گرفته شده است که می‌توانید آن‌را با استفاده از کارت حافظه Micro SD تا 128 گیگابایت افزایش دهید.

image

در گوشی جدید Galaxy J5 Prime، خبری از پنل‌ نمایشگر AMOLED نیست. شرکت کُره‌ای، این مدل را به نمایشگر 5 اینچی از نوع IPS LCD مجهز خواهد کرد که رزولوشن HD دارد؛ رزولوشن صفحه‌نمایش در واقع، 720 در 1280 پیکسل است.

مدل 2017 گوشی Galaxy J5 Prime به دوربین تکی 13 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود؛ برای عکاسی سلفی نیز می‌توانید از سنسور 8 مگاپیکسلی استفاده کنید. گوشی جدید سامسونگ، به یک حسگر اثرانگشت نیز مجهز خواهد بود؛ این سنسور با دکمه‎ی Home ادغام شده است.

با وجود گذشت چندین ماه از زمان انتشار اندروید اوریو، شرکت سامسونگ میان‏رده Galaxy J5 Prime را با سیستم‏عامل اندروید نوقا 7.1.1 عرضه خواهد کرد. سیستم‌عامل با رابط‌کاربری اختصاصی سامسونگ شخصی‎سازی شده است.

کُره‌ای‌ها از یک باتری 2500 میلی‌آمپر ساعت برای تأمین انرژی مورد نیاز گوشی Galaxy J5 Prime استفاده کرده‌اند. ابعاد گوشی جدید سامسونگ نیز فاش شده است که نشان می‌دهد میان‌رده‌ی جدید این سازنده 142.7 میلی‌متر طول، 69.6 میلی‌متر عرض و 8.1 میلی‎متر ضخامت دارد. در حال‎حاضر، اطلاعات بیشتری از گوشی جدید Galaxy J5 Prime به‌دست نیامده است.

image

برای مقایسه این مدل با نسل قبل، باید گفت که مدل عرضه شده از گوشی Galaxy J5  Prime به نمایشگر 5 اینچی HD مجهز شده بود و چیپ‌ست اگزینوس 7570 با چهار هسته‎ پردازشی، قدرت آن‎را تأمین می‎کند. دو گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و باتری 2400 میلی‌آمپر ساعت از دیگر مشخصات نسخه 2016 گوشی Galaxy J5 Prime سامسونگ است.

در مجموع، به‌نظر می‌رسد نسخه جدید Galaxy J5 Prime تفاوت چشمگیری با نسل قبل نخواهد داشت؛ شرکت سامسونگ، حافظه رم را در این مدل افزایش داده و همچنین از یک سنسور 8 مگاپیکسلی (به جای 5 مگاپیکسلی) برای عکاسی سلفی در مدل 2017 گوشی Galaxy J5 Prime استفاده کرده است. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

سعید

۱۳۹۶/۹/۱۴
این حاشیه هاش اندازه سری قبله و فرقی نکرده از نظر ظاهری البته اگه این شکلی باشه چون این عکس مربوط به j5 prime هست
در مورد حاشیه اولا این گوشی دکمه هوم داره و به نظر زیاد نیست.ثانیا چیز یکه ما در هنگی u life دیدیم با این که دکمه ای جلو نداشت حاشیه هاش بسیار زیاد بود حتی در حد گوشی های سونی
حالا تو حاشیه هنگ تی سی رو دریاب

yashar2080

۱۳۹۶/۹/۱۴
قابل توجه اونایی که به میان رده جدید htc ایراد میگرفتن حاشیه زیاد داره!!!!!!!... تحویل بگیر....حاشیه ها رو در یاب.....