خانهاخبار
تصاویر زنده تازه از Nova 2S هوآوی

تصاویر زنده تازه از Nova 2S هوآوی

هوآوی ظاهرا قصد دارد یک میان رده سطح بالا به نام Nova 2S را در روزهای آینده معرفی کند و سال 2017 را این‌گونه به پایان برساند. گزارش‌های حاکی از آن است که این غول تکنولوژی چینی در نظر دارد میان رده‌های تازه‌اش را به پردازنده‌های پرچم‌دار کمی قدیمی‌تر مجهز کند و احتمالا در آینده هم همین سیاست را پیش می‌برد.
۱۳۹۶/۹/۱۴

همان‌طور که می‌دانید، هوآوی قصد دارد یک مدل تازه از سری میان رده‌های Nova را در تاریخ 7 دسامبر (16ام آذر) رسما معرفی کند. این گوشی Nova 2S نام دارد و قرار است چند روز دیگر در خلال رویدادی در شهر پکن چین از آن رونمایی شود. مشخصات و تصاویر مختلف رندر شده این گوشی اخیرا بارها در فضای وب منتشر شد و چند روزیست که شاهد لو رفتن تصاویر زنده آن هستیم.

در این تصاویر تازه شاهد هستیم که Nova 2S با طراحی بدون حاشیه و نسبت تصویر 18:9 ساخته شده و با توجه به حسگر اثرانگشتش که در پنل جلو تعبیه شده است، بسیار شبیه Honor V10 به نظر می‌رسد. نکته جالب توجه دیگر درباره این گوشی اینجاست که مانند اغلب پرچم‌داران سازنده‌اش از دوربین دوگانه بهره می‌برد اما دیافراگم آن معادل 1.8 طراحی شده است تا قادر باشد در شرایط نور نامساعد هم تصاویر باکیفیتی را ثبت کند.


در گزارش‌های اخیر همچنین اشاره شده بود این میان رده تازه از پردازنده Kirin 960 که هوآوی سال گذشته از رده پردازنده‌های پرچم‌دارش معرفی کرده بود، قدرت می‌گیرد و به 6 گیگابایت رم مجهز می‌شود که مقدار قابل ملاحظه‌ای برای یک گوشی هوشمند میان رده به شمار می‌رود. Nova 2S احتمالا صفحه نمایش 6 اینچی با نسبت نمایش 18:9 دارد و وضوح تصویرش هم فول اچ‌دی پلاس 2160 در 1080 است. همان‌طور که احتمالا مطلع هستید، این گوشی به دوربین اصلی و همچنین سلفی از نوع دوگانه مجهز می‌شود و یک میان رده با 4 دوربین اختصاصی به حساب می‌آید. گفته می‌شود دوربین اصلی آن از دو لنز 16 و 20 مگا پیکسلی بهره می‌برد درحالی‌که حسگرهای سلفی‌اش هر دو 20 مگا پیکسلی هستند. به نظر می‌رسد بدنه گوشی مذکور از جنس فلز طراحی شده و یک لایه شیشه‌ای هم روی آن را پوشانده است. جک هدفون 3.5 میلی متر، پورت USB Type-C و بلندگوی خارجی در لبه پایین فریم Nova 2S دیده می‌شود و دکمه‌های فیزیکی پاور و تنظیم صدا هم در کناره سمت راست آن قرار گرفته‌اند. این گوشی همچنین از Hi-Fi و NFC پشتیبانی می‌کند و اندروید 8.0 اوریو و پوسته اختصاصی EMUI 8.0 به‌صورت پیش فرض روی آن نصب می‌شوند.

نسخه پایه Nova 2S احتمالا به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می‌شود و به قیمت 2599 یوان به فروش می‌رسد. نسخه 6 گیگابایتی آن هم 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد و 2999 یوان قیمت‌گذاری می‌شود.

با توجه به پوستر تبلیغاتی رسمی این گوشی پیش بینی می‌شود هوآوی آن را در رنگ‌های نقره‌ای، قرمز، مشکی و صورتی معرفی کند و عرضه رسمی‌اش هم از 12 دسامبر (21 آذر) آغاز شود.

image

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)