خانهاخبار
تماشا کنید: ویدیوی تبلیغاتی Redmi 5 و Redmi 5 Plus شیائومی

تماشا کنید: ویدیوی تبلیغاتی Redmi 5 و Redmi 5 Plus شیائومی

تنها چند روز به معرفی رسمی دو میان رده تازه شیائومی Redmi 5 و Redmi 5 Plus باقی مانده است. این سازنده چینی چند کلیپ ویدیویی تبلیغاتی درباره آن‌ها منتشر کرده اما به مشخصات فنی آن‌ها اشاره‌ای نکرده است.
۱۳۹۶/۹/۱۳

همان‌طور که می‌دانید، شیائومی قصد دارد دو گوشی میان رده تازه Redmi 5 و Redmi 5 Plus را 7 دسامبر (16ام آذر) رسما معرفی کند. در روزهای اخیر شاهد انتشار تصاویر لو رفته این گوشی‌ها بودیم و برخی مشخصات فنی‌شان هم فاش شد. کمپانی شیائومی همچنین روز گذشته چند کلیپ ویدیویی تبلیغاتی طنز درباره گوشی‌های مذکور منتشر کرد و نمای ظاهری آن‌ها را به نمایش گذاشت. نمونه‌های واقعی گوشی‌های مذکور در این ویدیوها به نمایش گذاشته شده‌اند.

این ویدیوها درواقع 3 کلیپ تبلیغاتی کوتاه هستند که Redmi 5 و Redmi 5 Plus واقعی را با صفحه نمایش روشن نمایش می‌دهند. همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، این گوشی‌ها از صفحه نمایش بدون حاشیه بهره می‌برند و در دو رنگ مشکی و سفید ساخته شده‌اند. البته در این ویدیوها به هیچ‌کدام از ویژگی‌های فنی کلیدی گوشی‌های مذکور اشاره نشده است. البته پیش از این شاهد تصاویر رندر شده مطبوعاتی مختلف از این گوشی‌ها بودیم که آن‌ها را در رنگ‌های آبی، طلایی و صورتی هم به نمایش گذاشته بود.

image

گوشی‌های Redmi 5 و Redmi 5 Plus چندی پیش از TENAA ، رگولاتوری چین، مجوز دریافت کردند و برخی مشخصاتشان هم توسط پایگاه این آژانس منتشر شد. انتظار می‌رود گوشی Redmi 5 صفحه نمایش 5.7 اچ دی پلاس با وضوح تصویر 720 در 1440 داشته باشد. شایعه شده است این گوشی از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 450 قدرت می‌گیرد و در سه نسخه با کانفیگ رم مختلف 2، 3  و 4 گیگابایت معرفی می‌شود. گفته می‌شود حافظه داخلی این نسخه‌ها به ترتیب 16، 32 و 64 گیگابایت است و هر سه از کارت حافظه جانبی مایکرو اس دی پشتیبانی می‌کنند. این گوشی احتمالا به باتری با ظرفیت 3200 میلی آمپر ساعت مجهز می‌شود و ضخامتش هم 7.7 میلی متر است.

انتظار می‌رود نسخه Redmi 5 Plus صفحه نمایش 5.99 اینچی با وضوح تصویر 2160 در 1080 داشته باشد و از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 625 قدرت بگیرد. گفته می‌شود این مدل در دو نسخه با کانفیگ رم 3 و 4 گیگابایت معرفی می‌شود که حافظه داخلی‌شان به ترتیب معادل 32 و 64 گیگابایت است. همچنین پیش بینی می‌شود نسخه‌های مختلف این گوشی هم از کارت حافظه جانبی مایکرو اس دی پشتیبانی کنند و به باتری با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت مجهز شوند. ضخامت Redmi 5 Plus با توجه به باتری بزرگش همچنان کم و تقریبا 8.05 میلی متر خواهد بود.

انتظار می‌رود همه نسخه‌های Redmi 5 و Redmi 5 Plus به دوربین اصلی 12 مگا پیکسلی مجهز شوند و حسگر سلفی‌شان هم 5 مگا پیکسلی باشد. در تصاویر متعدد این گوشی همچنین شاهد بودیم فلش LED هر دو دوربین را همراهی می‌کند. پیش بینی می‌شود قیمت پایه گوشی‌های Redmi 5 و Redmi 5 Plus از 699 یوان (105 دلار) و 999 یوان (151 دلار) آغاز شود.

انتظار می‌رود گران‌ترین نسخه Redmi 5 هم‌قیمت نسخه پایه Redmi 5 Plus باشد. همچنین گفته می‌شود نسخه 64 گیگابایتی مدل Plus احتمالا 1299 یوان معادل 196 دلار قیمت‌گذاری می‌شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

mohammad.sh

۱۳۹۶/۹/۱۳
بعد دیدن سطح این تبلیغاتشون از خریدن کلیه محصولات شائومی منصرف شدم?